abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42427131
aah ok dan gaat het zo weer naar het postkantoor
How rude!
pi_42447841
Net deze blazer besteld >

En natuurlijk kon ik het niet laten om ook die joggingbroek van ¤ 4.90 te bestellen

In de bevestigingsmail staat dat de 2 artikelen half oktober geleverd worden..
Wanneer komt de postbode aan de deur? Moet ik een hele week wachten? Of langer...?

(ik heb nog nooit eerder bij de h&m online shop wat besteld )
pi_42447953
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:13 schreef Chanty87 het volgende:
Nou, volgens mij kan ik het hele weekend niet shoppen aangezien ik (nog) geen antwoord heb teruggehad betreft mijn foutmeldingen (eerst ERROR: UNKNOWN en even later Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.) en ik denk niet dat ze dit weekend überhaupt tijd eraan besteden...
Rabat = korting. Komt het niet doordat je 2 kortingscodes tegelijk probeert (7343 en 7236)? Dat werkt dus niet.
Anders gewoon even bellen met de klantenservice, dan heb je meteen een antwoord.
amokaapjeeh O+
pi_42447983
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:25 schreef K.V. het volgende:

[afbeelding]

En natuurlijk kon ik het niet laten om ook die joggingbroek van ¤ 4.90 te bestellen

Wanneer komt de postbode aan de deur? Moet ik een hele week wachten? Of langer...?

Daar valt niet echt iets over te zeggen denk ik. Mijn levering stond ook op half oktober, maar is nu al onderweg. Het is gewoon een grove schatting.
amokaapjeeh O+
pi_42448014
quote:

Dat stond er bij mij ook, paar dagen geleden besteld en kreeg m'n zooi vanmorgen al

Bruine broek past echt perfect, vind 'm superleuk! Riem is ook gaaf Joggingbroek viel nogal tegen, had echt zo'n lekkere zachte flubberige broek verwacht maar het is een beetje een gladde stof, eigenlijk gewoon een legging die beneden wat wijder uitloopt Maarja voor die 4,90 ga ik 'm niet toch niet terugsturen, daarvoor zijn de verzendkosten in verhouding te duur
pi_42448089
Oke thanks!

Die joggingbroek viel dus tegen? Lol
94% katoen en 6% elastaan staat er hmmm...
Ach, als hij niet lekker zit doe ik hem wel 's nachts aan als ik het koud heb...
pi_42448171
Mja op zich zit ie niet verkeerd hoor, had 'm alleen wat mooier verwacht Volgens m'n vriend maakt ie me wel heel slank, dat dan weer wel
pi_42448866
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:31 schreef Coconut het volgende:

[..]

Rabat = korting. Komt het niet doordat je 2 kortingscodes tegelijk probeert (7343 en 7236)? Dat werkt dus niet.
Anders gewoon even bellen met de klantenservice, dan heb je meteen een antwoord.
7343 voerde ik achteraf pas in. En normaal krijg ik dan gewoon wel de bestelling te zien, maar nu dus niet. Ik kan gelijk niks meer doen
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:00:53 #59
154722 045casual
045 Crew Casuals
pi_42456760
Heb ook maar meteen wat besteld!

When youre good no one remembers, when youre bad no one forgets
pi_42457761
quote:

[afbeelding]

Die blazer heb ik ook (maar dan in 't grijs)! Hij is echt keimooi..
Mon 'en!
pi_42458976
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja op zich zit ie niet verkeerd hoor, had 'm alleen wat mooier verwacht Volgens m'n vriend maakt ie me wel heel slank, dat dan weer wel
Lol
Dat belooft wat
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:46 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Die blazer heb ik ook (maar dan in 't grijs)! Hij is echt keimooi..
Ja he
De grijze variant vind ik ook mooi, alleen heb ik voor zwart gekozen omdat ik in grijs zo breed lijk
pi_42459865
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef 045casual het volgende:
Heb ook maar meteen wat besteld!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Grijze vest heb ik ook zit lekker en is wel leuk
  zondag 8 oktober 2006 @ 09:54:32 #63
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_42473769
Gisteren heb ik een nieuw winterjack bij de H&M gekocht.

Oja, en bij de kinder H&M nog een zooi sokjes in alle kleruen van de regenboog voor m'n zoontje.
pi_42474738
He verdorie, vond dat witte ski-jack wel leuk, maar die is al uitverkocht. Volgende week misschien nog ff in Middelburg of Vlissingen kijken of ze hem daar nog hebben. Ski-jas voor 70 euries zou wel fijn zijn!
pi_42476571
Ze mogen wel weer eens wat bij gaan vullen ja, heel veel dingen zijn vrijwel compleet uitverkocht Is ook niet zo raar, gezien het feit dat de voorraad over alle H&M online shops gaat...
pi_42478611
Ik ben echt helemaal verliefd op de Viktor & Rolf trenchcoat.

Vervelend is alleen dat de collectie pas vanaf 13 november verkrijgbaar is, want tegen die tijd draag ik allang geen trenchcoat meer maar ben ik overgestapt op dikke winterjassen...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_42480105
Ik heb maat 38, is maat 36/38 dan te doen? 40/42 lijkt me dan gelijk weer zo groot namelijk..
pi_42480553
Ja hoor. Ik heb 34-36 maar ik neem bij tops en truien e.d. altijd 32-34
pi_42480817
Ok, ik heb voor het eerst besteld Nog een vraagje over wat me nog niet duidelijk is, ik heb gekozen voor Maandfactuur en een aantal artikelen worden half oktober bezorgd. Eén artikel is pas half november leverbaar, moet ik hier dan weer verzendkosten over betalen?
pi_42481000
Nope
  Nerd met benen zondag 8 oktober 2006 @ 16:06:31 #71
18073 miss_bleu
pi_42481414
begint nu wel heel lang te duren voordat ik mijn spullen binnen heb
pi_42490314
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, ik heb voor het eerst besteld Nog een vraagje over wat me nog niet duidelijk is, ik heb gekozen voor Maandfactuur en een aantal artikelen worden half oktober bezorgd. Eén artikel is pas half november leverbaar, moet ik hier dan weer verzendkosten over betalen?
Je betaald maar 1x verzendkosten. Dus al zouden ze je hele bestelling opdelen in aparte leveringen, dan betaal je nog steeds maar 4.90
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_42493058
Oke, dankjewel Goed om te horen, scheelt toch weer 5 euro
pi_42511116
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:06 schreef miss_bleu het volgende:
begint nu wel heel lang te duren voordat ik mijn spullen binnen heb
Nou idd
Mijn pakketje heeft volgens site eindelijk Zweden verlaten op 5/10 en is nog steeds niet binnen bij het pakketcentrum in Zwolle. Jammer, je kunt hier dus niet impulsief een leuk truitje voor het weekend bestellen
  Nerd met benen maandag 9 oktober 2006 @ 15:00:23 #75
18073 miss_bleu
pi_42511673
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:43 schreef danosa het volgende:

[..]

Nou idd
Mijn pakketje heeft volgens site eindelijk Zweden verlaten op 5/10 en is nog steeds niet binnen bij het pakketcentrum in Zwolle. Jammer, je kunt hier dus niet impulsief een leuk truitje voor het weekend bestellen
Mja mijne 26/9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')