Rabat = korting. Komt het niet doordat je 2 kortingscodes tegelijk probeert (7343 en 7236)? Dat werkt dus niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:13 schreef Chanty87 het volgende:
Nou, volgens mij kan ik het hele weekend niet shoppen aangezien ik (nog) geen antwoord heb teruggehad betreft mijn foutmeldingen (eerst ERROR: UNKNOWN en even later Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.) en ik denk niet dat ze dit weekend überhaupt tijd eraan besteden...
Daar valt niet echt iets over te zeggen denk ik. Mijn levering stond ook op half oktober, maar is nu al onderweg. Het is gewoon een grove schatting.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:25 schreef K.V. het volgende:
Net deze blazer besteld>
[afbeelding]
En natuurlijk kon ik het niet laten om ook die joggingbroek van ¤ 4.90 te bestellen
In de bevestigingsmail staat dat de 2 artikelen half oktober geleverd worden..
Wanneer komt de postbode aan de deur? Moet ik een hele week wachten? Of langer...?
(ik heb nog nooit eerder bij de h&m online shop wat besteld)
Dat stond er bij mij ook, paar dagen geleden besteld en kreeg m'n zooi vanmorgen alquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:25 schreef K.V. het volgende:
Wanneer komt de postbode aan de deur? Moet ik een hele week wachten? Of langer...?
7343 voerde ik achteraf pas in. En normaal krijg ik dan gewoon wel de bestelling te zien, maar nu dus niet. Ik kan gelijk niks meer doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:31 schreef Coconut het volgende:
[..]
Rabat = korting. Komt het niet doordat je 2 kortingscodes tegelijk probeert (7343 en 7236)? Dat werkt dus niet.
Anders gewoon even bellen met de klantenservice, dan heb je meteen een antwoord.
Die blazer heb ik ook (maar dan in 't grijs)! Hij is echt keimooi..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:25 schreef K.V. het volgende:
Net deze blazer besteld>
[afbeelding]
En natuurlijk kon ik het niet laten om ook die joggingbroek van ¤ 4.90 te bestellen
Lolquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja op zich zit ie niet verkeerd hoor, had 'm alleen wat mooier verwachtVolgens m'n vriend maakt ie me wel heel slank, dat dan weer wel
Ja hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:46 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Die blazer heb ik ook (maar dan in 't grijs)! Hij is echt keimooi..
Grijze vest heb ik ook zit lekker en is wel leukquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef 045casual het volgende:
Heb ook maar meteen wat besteld!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je betaald maar 1x verzendkosten. Dus al zouden ze je hele bestelling opdelen in aparte leveringen, dan betaal je nog steeds maar 4.90quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, ik heb voor het eerst besteldNog een vraagje over wat me nog niet duidelijk is, ik heb gekozen voor Maandfactuur en een aantal artikelen worden half oktober bezorgd. Eén artikel is pas half november leverbaar, moet ik hier dan weer verzendkosten over betalen?
Nou iddquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:06 schreef miss_bleu het volgende:
begint nu wel heel lang te duren voordat ik mijn spullen binnen heb
Mja mijne 26/9quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:43 schreef danosa het volgende:
[..]
Nou idd![]()
Mijn pakketje heeft volgens site eindelijk Zweden verlaten op 5/10 en is nog steeds niet binnen bij het pakketcentrum in Zwolle. Jammer, je kunt hier dus niet impulsief een leuk truitje voor het weekend bestellen
Zie de zovele IKEA topics...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:27 schreef Chanty87 het volgende:
Voor degenen die het dekbedovertrek hebben; bij mij hebben 2 hoeken gaten, is dat normaal ofzo?
dém, daar wordt je zeker niet vrolijk van!quote:
Ik weet welke je bedoelt, op de H&M site is de lintentrui helemaal uitverkocht..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Sabinee het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik wat zal bestellen, want hier in Groningen zitten ook 2 mooie H&M's.
Op een ander forum heb ik een mooie trui gezien met een lint om de middel, maar op de H&M site nog niet gezien? Heeft iemand deze ergens in de winkel/op de site gezien?
Ik ben ineens helemaal fan van online shoppen, maar ik ben dat centrale topic kwijt..iemand een link?
Die trui heb ik ook besteld ja, helaas komt die pas half novemberquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
En deze lange truiben gek op dat soort truitjes!
zending niet gevonden in Manco zwollequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:37 schreef danosa het volgende:
[..]
dém, daar wordt je zeker niet vrolijk van!
Volgens de melding op de H&M site zou ik vandaag mijn pakket aangeboden kunnen krijgen van de TPG![]()
Welke meldingen krijg jij dan door?
Dan is ie nog onderweg vanuit Zweden...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zending niet gevonden in Manco zwolle
Dat zei de klantenservice ook al.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan is ie nog onderweg vanuit Zweden...
Ja klote hé!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die trui heb ik ook besteld ja, helaas komt die pas half november![]()
Ja, het is best vreemd.. ik denk dat ik van de roze makkelijk een S had kunnen hebben.. maar helaas, die was er niet natuurlijk ! En soms betaal je maar een euro meer, hoewel dat nog niet veel is snap ik je punt wel haha.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:11 schreef Sabinee het volgende:
Da's vreemd, dat de verschillende kleuren anders vallen!
Ik wilde inderdaad de grijze, en ik heb ook een M. Maar ik ga niet op marktplaats bieden, was niet van plan er meer voor te betalen dan dat hij in de winkel kostte
Die trui die jij hebt gekocht vind ik ook erg mooi..maar ik heb altijd een riem om mijn broek, dus denk dat zo'n lange een beetje raar lijkt
Online Shopping Nieuwe Stijlquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Sabinee het volgende:
Ik ben ineens helemaal fan van online shoppen, maar ik ben dat centrale topic kwijt..iemand een link?
Jaa, ook in zwart, is toch het mooiste vind ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja klote hé!
Maar soms komen ze eerder heb ik gehoord, dus hoop het
Ook in dezelfde kleur?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |