abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42427131
aah ok dan gaat het zo weer naar het postkantoor
How rude!
pi_42447841
Net deze blazer besteld >

En natuurlijk kon ik het niet laten om ook die joggingbroek van ¤ 4.90 te bestellen

In de bevestigingsmail staat dat de 2 artikelen half oktober geleverd worden..
Wanneer komt de postbode aan de deur? Moet ik een hele week wachten? Of langer...?

(ik heb nog nooit eerder bij de h&m online shop wat besteld )
pi_42447953
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:13 schreef Chanty87 het volgende:
Nou, volgens mij kan ik het hele weekend niet shoppen aangezien ik (nog) geen antwoord heb teruggehad betreft mijn foutmeldingen (eerst ERROR: UNKNOWN en even later Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.) en ik denk niet dat ze dit weekend überhaupt tijd eraan besteden...
Rabat = korting. Komt het niet doordat je 2 kortingscodes tegelijk probeert (7343 en 7236)? Dat werkt dus niet.
Anders gewoon even bellen met de klantenservice, dan heb je meteen een antwoord.
amokaapjeeh O+
pi_42447983
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:25 schreef K.V. het volgende:

[afbeelding]

En natuurlijk kon ik het niet laten om ook die joggingbroek van ¤ 4.90 te bestellen

Wanneer komt de postbode aan de deur? Moet ik een hele week wachten? Of langer...?

Daar valt niet echt iets over te zeggen denk ik. Mijn levering stond ook op half oktober, maar is nu al onderweg. Het is gewoon een grove schatting.
amokaapjeeh O+
pi_42448014
quote:

Dat stond er bij mij ook, paar dagen geleden besteld en kreeg m'n zooi vanmorgen al

Bruine broek past echt perfect, vind 'm superleuk! Riem is ook gaaf Joggingbroek viel nogal tegen, had echt zo'n lekkere zachte flubberige broek verwacht maar het is een beetje een gladde stof, eigenlijk gewoon een legging die beneden wat wijder uitloopt Maarja voor die 4,90 ga ik 'm niet toch niet terugsturen, daarvoor zijn de verzendkosten in verhouding te duur
pi_42448089
Oke thanks!

Die joggingbroek viel dus tegen? Lol
94% katoen en 6% elastaan staat er hmmm...
Ach, als hij niet lekker zit doe ik hem wel 's nachts aan als ik het koud heb...
pi_42448171
Mja op zich zit ie niet verkeerd hoor, had 'm alleen wat mooier verwacht Volgens m'n vriend maakt ie me wel heel slank, dat dan weer wel
pi_42448866
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:31 schreef Coconut het volgende:

[..]

Rabat = korting. Komt het niet doordat je 2 kortingscodes tegelijk probeert (7343 en 7236)? Dat werkt dus niet.
Anders gewoon even bellen met de klantenservice, dan heb je meteen een antwoord.
7343 voerde ik achteraf pas in. En normaal krijg ik dan gewoon wel de bestelling te zien, maar nu dus niet. Ik kan gelijk niks meer doen
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:00:53 #59
154722 045casual
045 Crew Casuals
pi_42456760
Heb ook maar meteen wat besteld!

When youre good no one remembers, when youre bad no one forgets
pi_42457761
quote:

[afbeelding]

Die blazer heb ik ook (maar dan in 't grijs)! Hij is echt keimooi..
Mon 'en!
pi_42458976
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja op zich zit ie niet verkeerd hoor, had 'm alleen wat mooier verwacht Volgens m'n vriend maakt ie me wel heel slank, dat dan weer wel
Lol
Dat belooft wat
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:46 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Die blazer heb ik ook (maar dan in 't grijs)! Hij is echt keimooi..
Ja he
De grijze variant vind ik ook mooi, alleen heb ik voor zwart gekozen omdat ik in grijs zo breed lijk
pi_42459865
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef 045casual het volgende:
Heb ook maar meteen wat besteld!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Grijze vest heb ik ook zit lekker en is wel leuk
  zondag 8 oktober 2006 @ 09:54:32 #63
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_42473769
Gisteren heb ik een nieuw winterjack bij de H&M gekocht.

Oja, en bij de kinder H&M nog een zooi sokjes in alle kleruen van de regenboog voor m'n zoontje.
pi_42474738
He verdorie, vond dat witte ski-jack wel leuk, maar die is al uitverkocht. Volgende week misschien nog ff in Middelburg of Vlissingen kijken of ze hem daar nog hebben. Ski-jas voor 70 euries zou wel fijn zijn!
pi_42476571
Ze mogen wel weer eens wat bij gaan vullen ja, heel veel dingen zijn vrijwel compleet uitverkocht Is ook niet zo raar, gezien het feit dat de voorraad over alle H&M online shops gaat...
pi_42478611
Ik ben echt helemaal verliefd op de Viktor & Rolf trenchcoat.

Vervelend is alleen dat de collectie pas vanaf 13 november verkrijgbaar is, want tegen die tijd draag ik allang geen trenchcoat meer maar ben ik overgestapt op dikke winterjassen...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_42480105
Ik heb maat 38, is maat 36/38 dan te doen? 40/42 lijkt me dan gelijk weer zo groot namelijk..
pi_42480553
Ja hoor. Ik heb 34-36 maar ik neem bij tops en truien e.d. altijd 32-34
pi_42480817
Ok, ik heb voor het eerst besteld Nog een vraagje over wat me nog niet duidelijk is, ik heb gekozen voor Maandfactuur en een aantal artikelen worden half oktober bezorgd. Eén artikel is pas half november leverbaar, moet ik hier dan weer verzendkosten over betalen?
pi_42481000
Nope
  Nerd met benen zondag 8 oktober 2006 @ 16:06:31 #71
18073 miss_bleu
pi_42481414
begint nu wel heel lang te duren voordat ik mijn spullen binnen heb
pi_42490314
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, ik heb voor het eerst besteld Nog een vraagje over wat me nog niet duidelijk is, ik heb gekozen voor Maandfactuur en een aantal artikelen worden half oktober bezorgd. Eén artikel is pas half november leverbaar, moet ik hier dan weer verzendkosten over betalen?
Je betaald maar 1x verzendkosten. Dus al zouden ze je hele bestelling opdelen in aparte leveringen, dan betaal je nog steeds maar 4.90
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_42493058
Oke, dankjewel Goed om te horen, scheelt toch weer 5 euro
pi_42511116
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:06 schreef miss_bleu het volgende:
begint nu wel heel lang te duren voordat ik mijn spullen binnen heb
Nou idd
Mijn pakketje heeft volgens site eindelijk Zweden verlaten op 5/10 en is nog steeds niet binnen bij het pakketcentrum in Zwolle. Jammer, je kunt hier dus niet impulsief een leuk truitje voor het weekend bestellen
  Nerd met benen maandag 9 oktober 2006 @ 15:00:23 #75
18073 miss_bleu
pi_42511673
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:43 schreef danosa het volgende:

[..]

Nou idd
Mijn pakketje heeft volgens site eindelijk Zweden verlaten op 5/10 en is nog steeds niet binnen bij het pakketcentrum in Zwolle. Jammer, je kunt hier dus niet impulsief een leuk truitje voor het weekend bestellen
Mja mijne 26/9
pi_42530006
Voor degenen die het dekbedovertrek hebben; bij mij hebben 2 hoeken gaten, is dat normaal ofzo?

[ Bericht 26% gewijzigd door Chanty87 op 10-10-2006 00:34:51 ]
pi_42530621
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:27 schreef Chanty87 het volgende:
Voor degenen die het dekbedovertrek hebben; bij mij hebben 2 hoeken gaten, is dat normaal ofzo?
Zie de zovele IKEA topics...

In Zweden zijn deze open hoeken heel normaal. Dit omdat je dan eenvoudig je dekbed in de overtrek kunt stoppen. En waarschijnlijk heeft je dekbedovertrek ook geen instopstrook of wel?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_42530790
Klopt, maar ik heb ook een dekbedovertrek van IKEA en daar is dat niet bij Heb 't ook nooit eerder gezien ofzo. Daarnaast zitten de naden ook gewoon los. Eén kleine ruk eraan en dat ding ligt geheid uit elkaar.
pi_42532507
hoekgaten zijn kei-handig
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:46:15 #80
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42533224
Ligt het nou aan mij of is de BiB-collectie niet te koop via de website?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_42533830
Gister in Antwerpen geweest, nou echt 3x niks in de H&M, de onlineshop is veel overzichtelijker en leuker!
pi_42540547
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

Mja mijne 26/9
dém, daar wordt je zeker niet vrolijk van!
Volgens de melding op de H&M site zou ik vandaag mijn pakket aangeboden kunnen krijgen van de TPG
Welke meldingen krijg jij dan door?
pi_42549579
Ik zat er ook aan te denken om een paar dingen te bestellen die ik niet kan vinden in de H&M hier bij ons in EHV. Maar als ik het zo bekijk duurt het verzenden wel meer dan 2 weken?
pi_42549634
Meestal 1 tot 2 weken. Ik heb nooit zo heel lang moeten wachten, al bestelde ik wat op een vrijdag ofzo, dan had ik het vrijwel de volgende donderdag binnen.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:54:14 #85
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42551857
Heb de joggingsbroek van 4,90 besteld in het zwart, de bikni hieronder en die trui <3 Kan niet wachten tot het allemaal binnenkomt... Als dat goed gaat dan zit ik eraan te denken om binnenkort maar weer eens te bestellen (en als die joggingsbroek bevalt ook de grijze erbij haha) want het is zeer verslavend :p. Hoop alleen niet dat het eind november allemaal binnenkomt want dat zou wel kut zijn, achja..

Deze in het rood....

En deze lange trui ben gek op dat soort truitjes!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_42552109
Ik zit heel erg te twijfelen of ik wat zal bestellen, want hier in Groningen zitten ook 2 mooie H&M's.
Op een ander forum heb ik een mooie trui gezien met een lint om de middel, maar op de H&M site nog niet gezien? Heeft iemand deze ergens in de winkel/op de site gezien?

Ik ben ineens helemaal fan van online shoppen, maar ik ben dat centrale topic kwijt..iemand een link?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:05:32 #87
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42552262
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Sabinee het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik wat zal bestellen, want hier in Groningen zitten ook 2 mooie H&M's.
Op een ander forum heb ik een mooie trui gezien met een lint om de middel, maar op de H&M site nog niet gezien? Heeft iemand deze ergens in de winkel/op de site gezien?

Ik ben ineens helemaal fan van online shoppen, maar ik ben dat centrale topic kwijt..iemand een link?
Ik weet welke je bedoelt, op de H&M site is de lintentrui helemaal uitverkocht..
En in de winkels heb je geluk als je hem nog eens tegenkomt, maar het is mij toch gelukt om hem te bemachtigen in de winkel zelf, zaterdag, het was de laatste <3.

Soms staan ze trouwens op marktplaats.. maar ze lopen wel vaak hoog op, dus wie weet kun je daar zoeken .

En als je hem via marktplaats of w/e ziet: grijs valt kleiner uit, dus als je een M hebt zoals ik, zou ik een L nemen.. de poederroze valt daarintegen groot uit.. die L zat bij mij echt veel te los, slobberde alle kanten uit...
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_42552442
Da's vreemd, dat de verschillende kleuren anders vallen!
Ik wilde inderdaad de grijze, en ik heb ook een M. Maar ik ga niet op marktplaats bieden, was niet van plan er meer voor te betalen dan dat hij in de winkel kostte
Die trui die jij hebt gekocht vind ik ook erg mooi..maar ik heb altijd een riem om mijn broek, dus denk dat zo'n lange een beetje raar lijkt
pi_42554797
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef Little_Angel het volgende:

[afbeelding]

En deze lange trui ben gek op dat soort truitjes!
Die trui heb ik ook besteld ja, helaas komt die pas half november
  Nerd met benen dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:21:51 #90
18073 miss_bleu
pi_42554898
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:37 schreef danosa het volgende:

[..]

dém, daar wordt je zeker niet vrolijk van!
Volgens de melding op de H&M site zou ik vandaag mijn pakket aangeboden kunnen krijgen van de TPG
Welke meldingen krijg jij dan door?
zending niet gevonden in Manco zwolle
pi_42555067
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

zending niet gevonden in Manco zwolle
Dan is ie nog onderweg vanuit Zweden...
  Nerd met benen dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:26:37 #92
18073 miss_bleu
pi_42555118
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Dan is ie nog onderweg vanuit Zweden...
Dat zei de klantenservice ook al.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:56:07 #93
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42558656
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Die trui heb ik ook besteld ja, helaas komt die pas half november
Ja klote hé!
Maar soms komen ze eerder heb ik gehoord, dus hoop het
Ook in dezelfde kleur?
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:11 schreef Sabinee het volgende:
Da's vreemd, dat de verschillende kleuren anders vallen!
Ik wilde inderdaad de grijze, en ik heb ook een M. Maar ik ga niet op marktplaats bieden, was niet van plan er meer voor te betalen dan dat hij in de winkel kostte
Die trui die jij hebt gekocht vind ik ook erg mooi..maar ik heb altijd een riem om mijn broek, dus denk dat zo'n lange een beetje raar lijkt
Ja, het is best vreemd.. ik denk dat ik van de roze makkelijk een S had kunnen hebben.. maar helaas, die was er niet natuurlijk ! En soms betaal je maar een euro meer, hoewel dat nog niet veel is snap ik je punt wel haha.

Ik draag meestal een tailleriem erover , ipv een gewone riem maar je kunt ook zonder riem doen Of werkt dat niet dan haha..
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_42558773
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Sabinee het volgende:

Online Shopping Nieuwe Stijl
pi_42567639
Hee dankjewel schatje Naar die was ik op zoek
En nee, zonder riem gaat denk ik niet lukken, een tailleriem zou inderdaad nog wel eens een idee kunnen zijn, maar dan zakt de broek alsnog af..
Heb op marktplaats heel toevallig een grijze lintentrui maat L gevonden, tot nu toe is 9 euro het hoogste bod, weet je nog hoe duur hij in het echt was little_angel? en is de kwaliteit een beetje goed?
pi_42571393
Ik zit te twijfelen of ik die joggingsbroek zou kopen (of niet..)
Enige vraag die blijft is, hoe zit het qua maat??
Ik heb een 40 in maat Esprit voor broeken.. Hoe zit dat bij H&M?
pi_42571641
Volgens mij heeft de joggingbroek niet echt een 'afwijking'... ik weet alleen niet hoe dat zit met Espritbroeken Ik heb de joggingbroek besteld in mijn 'normale' maat, en die past perfect!

Gister namelijk m'n spulletjes gekregen
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_42584113
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Ja klote hé!
Maar soms komen ze eerder heb ik gehoord, dus hoop het
Ook in dezelfde kleur?
[..]
Jaa, ook in zwart, is toch het mooiste vind ik En zou mooi zijn als ie eerder komt Ben benieuwd wanneer m'n andere spulletjes komen, daar stond half oktober bij.. Komen ze dan echt rond de 15e of pas rond de 20e?
pi_42584926

Ik vind dit echt een supermooie jas, alleen is hij niet te bestellen in de online shop, echt vaag! :S Terwijl je dan wel weer de stropdas en het overhemd kan kiezen, heeft iemand deze jas al in de winkels zien liggen?
pi_42584984
omg kwijl!!!
Voices tell me I'm the shit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')