7236 is in de online shop tot 26-12-2006 geldig. Gepost door Little_Angel in het vorige topic.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:55 schreef Anneque het volgende:
in dit topic hebben mensen vaak ook kortings codes of bonnen toch? zijn er vandaag toevallig nog wat geldig?![]()
Op de achterkant van mijn acceptgiro stond echt een heul verhaal met allerlei scenario's.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
hoe zit het dan met de rekening? krijg je een nieuwe thuis of wat
quote:Je kunt retourartikelen afgeven bij de winkel. Neem deze (! het staat er echt) afleveringsbewijs/factuur mee. Je kunt ruilen of geld terugkrijgen. Bij afgifte van een retourartikel in de winkel worden er geen kosten terugbetaald (of bedoelen ze hier soms de verzendkosten mee ofzo?
). Bij contante terugbetaling kan een legitimatiebewijs gevraagd worden.
Mij ook nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
het is me nog niet duidleijk!
Volgens mijn acceptgiro niet. Ik hoor het wel als ze nog een euro van me willenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:28 schreef Jurk het volgende:
Je kunt online artikelen in de winkel retour brengen, je krijgt dan je geld terug.
Daarna voldoe je gewoon je faktuur.
Of er dan nog bezorgkosten moeten worden betaald, weet ik eerlijk gezegd niet.
Die euro moet je betalen als je iets retour stuurt. Als je iets in de winkel retourneerd, betaal je die euro niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:40 schreef Syrena het volgende:
Volgens mijn acceptgiro niet. Ik hoor het wel als ze nog een euro van me willen![]()
Heb hem ook al binnen (vorige week dinsdag). Jammer dat ze de dekbedovertrekken niet gewoon te koop hebben en dan als 2-persoons dekbedovertrek. Vind hem namelijk wel erg leuk, ligt nu op het logeerbed.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:49 schreef Coconut het volgende:
Heeft iemand trouwens al dat dekbedovertrek ontvangen? Bij mij vertraagt hij steeds, staat inmiddels op eind oktober![]()
quote:Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7236 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 26-12-2006.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |