abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42371480
in dit topic hebben mensen vaak ook kortings codes of bonnen toch? zijn er vandaag toevallig nog wat geldig?
pi_42371904
nouja, ik heb maar 'gewoon' besteld t was te leuk allemaal!
pi_42371954
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:55 schreef Anneque het volgende:
in dit topic hebben mensen vaak ook kortings codes of bonnen toch? zijn er vandaag toevallig nog wat geldig?
7236 is in de online shop tot 26-12-2006 geldig. Gepost door Little_Angel in het vorige topic.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 06-10-2006 20:15:40 ]
pi_42372037
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
hoe zit het dan met de rekening? krijg je een nieuwe thuis of wat
Op de achterkant van mijn acceptgiro stond echt een heul verhaal met allerlei scenario's.
Maar volgens mij is het weer anders als je een maandfactuur hebt.

Nou ik was begonnen met overtypen, maar na twee opsommingen snap ik er al niks meer van
Vooral omdat er staat dat je in de winkel je geld terug krijgt, en vervolgens staat er aan de zijkant:
quote:
Je kunt retourartikelen afgeven bij de winkel. Neem deze (! het staat er echt ) afleveringsbewijs/factuur mee. Je kunt ruilen of geld terugkrijgen. Bij afgifte van een retourartikel in de winkel worden er geen kosten terugbetaald (of bedoelen ze hier soms de verzendkosten mee ofzo? ). Bij contante terugbetaling kan een legitimatiebewijs gevraagd worden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42373136
het is me nog niet duidleijk !
Voices tell me I'm the shit.
pi_42374373
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
het is me nog niet duidleijk !
Mij ook niet Maar ik neem aan dat ze toch verzendkosten bedoelen. Misschien een vertaalfout (ook omdat er "deze" staat terwijl dat "dit" moet zijn).

Maar hoe vaker ik het lees, hoe minder duidelijk het wordt ja
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42375024
Er wordt bedoeld dat er geen verzendkosten terug worden betaald.
Daarna beginnen ze namelijk over contante terugbetaling.. Dus ze betalen wel degelijk iets terug.
amokaapjeeh O+
pi_42375281
Je kunt online artikelen in de winkel retour brengen, je krijgt dan je geld terug.
Daarna voldoe je gewoon je faktuur.
Of er dan nog bezorgkosten moeten worden betaald, weet ik eerlijk gezegd niet.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_42379987
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:28 schreef Jurk het volgende:
Je kunt online artikelen in de winkel retour brengen, je krijgt dan je geld terug.
Daarna voldoe je gewoon je faktuur.
Of er dan nog bezorgkosten moeten worden betaald, weet ik eerlijk gezegd niet.
Volgens mijn acceptgiro niet. Ik hoor het wel als ze nog een euro van me willen
pi_42380188
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 08:40 schreef Syrena het volgende:
Volgens mijn acceptgiro niet. Ik hoor het wel als ze nog een euro van me willen
Die euro moet je betalen als je iets retour stuurt. Als je iets in de winkel retourneerd, betaal je die euro niet.

De 4,90 verzendkosten voor het opsturen van het pakket naar jou betaal je wel altijd, behalve als je alles retourneerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Coconut op 05-10-2006 09:42:05 (typo) ]
amokaapjeeh O+
pi_42381008
Heeft iemand trouwens al dat dekbedovertrek ontvangen? Bij mij vertraagt hij steeds, staat inmiddels op eind oktober
amokaapjeeh O+
pi_42381189
Ik heb 'm allang... Maar volgens mij was ik ook één van de eersten die 'm had besteld
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:14:26 #38
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_42381504
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:49 schreef Coconut het volgende:
Heeft iemand trouwens al dat dekbedovertrek ontvangen? Bij mij vertraagt hij steeds, staat inmiddels op eind oktober
Heb hem ook al binnen (vorige week dinsdag). Jammer dat ze de dekbedovertrekken niet gewoon te koop hebben en dan als 2-persoons dekbedovertrek. Vind hem namelijk wel erg leuk, ligt nu op het logeerbed.
pi_42381526
Is ie leuk?? Ik heb hem op 6 september besteld zie ik..
amokaapjeeh O+
pi_42382756
He is er nog een 25% kortings bon? Als ik me aanmelde bij de nieuwsbrief was het alleen voor de online shop...
pi_42383046
Met die kortingsbonnen waren ze gestopt, geloof ik...
pi_42385167
T/m zondag 8 oktober 10% korting op het hele assortiment met code 7343
amokaapjeeh O+
pi_42397103
Ik wil dat soort aanbiedingen gewoon niet zien.. want nu wil ik weer kopen!
Mon 'en!
pi_42397519

Vandaag het rokje gekocht!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_42397817
Vandaag weer een pakje binnen gehad! Eigenlijk echt niet goed, gaat veel te makkelijk zo bestellen.
Ben wel weer erg blij, alles past
pi_42402372
Over korting gesproken:
quote:
Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7236 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 26-12-2006.
pi_42426747
wat zijn die retourneercodes ook alweer? Heb dat papiertje al weggegooit terwijl ik de bon nog moest invullen en de H&Msite doet wat raar bij moi.
How rude!
pi_42426789
Die codes hoef je volgens mij niet per se in te vullen hoor. En die site werkt soms nogal klote ja
pi_42426899
Bij mij zit die site ook ontzettend te kloten Wil ik wat naar de kassa brengen, geeft ie steeds een fout aan.
pi_42427038
Ik ga maar eens even contact opnemen met die klantenservice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')