abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42342329
De KNVB heeft besloten dat voortaan iedereen zich moet aanmelden op de website om toegang te krijgen tot het Clubs&Competitie gedeelte.
Vele amateurclubs gebruikte op hun eigen website een link naar de standen in deze sectie van de senioren en junioren, nu moet dus voortaan iedereen zich eerst gaan registreren om de standen te zien.
Beetje kortzichtig van de KNVB aangezien ontzettend veel clubs van deze standenlijst gebruik maakte.

Zijn er misschien al mensen die een oplossing hebben om dit probleem te omzeilen?
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
pi_42342374
Ik denk dat dit topic beter past in digitaal.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_42342453
Ik snap de actie van de knvb niet echt . Wat is er fout aan.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:03:25 #4
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42343320
ik snap het ook niet. Dit lijkt me gewoon een actie zoveel mogelijk gegevens te verkrijgen door inschrijvingen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_42343621
Ik vind het ook stom. En dan zeggen ze dat het beter is voor ons, dat het systeem zoveel verbeterd is. K*t knvb.
pi_42343672
Ik vind het ook maar een wazige actie.
pi_42360374
Ja, zag het ook net ja. Beetje flauw van ze. Maar als je per club een wachtwoord aan zou maken, zou iedereen dat dan kunnen gebruiken?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42360713
Gaan we hier nu allemaal roepen dat we het niet snappen en stom van de KNVB vinden?

Stormlooptopic
pi_42360779
Ik snap het echt niet! En ik vind het ook vrij stom van de KNVB.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42360858
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:37 schreef methodmich het volgende:
Ja, zag het ook net ja. Beetje flauw van ze. Maar als je per club een wachtwoord aan zou maken, zou iedereen dat dan kunnen gebruiken?
Dat is misschien wel een goede oplossing, met je elftal gewoon afspreken wie er een account aanmaakt en dat zo iedereen kan inloggen. Beetje jammer dat het dan zo moet, maar het lijkt me wel een goede oplossing.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_42360892
Iedereen kan toch gewoon zijn eigen account maken?
pi_42361077
Is 30 seconden werk. En als je je knvb nr. bij de hand hebt 10 seconden.
pi_42361240
Mijn KNVB pas ligt bij de club ...
Ik snap die hele actie niet en vind het maar stom.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_42361322
Je moet volgens mij KNVB-lid zijn, anders kun je je niet aanmelden.

De volgende stap komt binnenkort. Dan gaan ze mensen tegen betaling de mogelijkheid geven om al op maandag de uitslagen al te bekijken, de rest ziet ze pas woensdag .
pi_42361379
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:03 schreef Yeahinho het volgende:

De volgende stap komt binnenkort. Dan gaan ze mensen tegen betaling de mogelijkheid geven om al op maandag de uitslagen al te bekijken, de rest ziet ze pas woensdag .
Je hoeft geen KNVB lid te zijn om aan te melden. Lees eerst even voor je kritiek geeft.....
pi_42361396
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:03 schreef Yeahinho het volgende:

Jij bent geen KNVB lid?

Je kunt nu al 9.99 betalen en dan krijg je van 4 clubs die je wil de uitslagen opgestuurt ofzo. Triest zootje.
pi_42361791
Ik dacht dat je KNVB-lid moest zijn, heb er verder niet echt op gelet. Was ook helemaal niet bedoeld als kritiek trouwens....

Maar voor 10 euro krijg je dus maar 4 uitslagen toegestuurd? Dat zal vast een vetpot gaan worden voor de knvb .
pi_42361893
quote:
Clubs & Competities (9.99)

Wilt u niet twee dagen moeten wachten op de laatste uitslagen van uw favoriete team(s)? Benieuwd naar de laatste stand? U bent als eerste op de hoogte van de resultaten van uw team(s) via het Mijn KNVB.NL abonnement! Hier kunt u zich abonneren op de voetbalservice van Mijn KNVB.NL.
Voor slechts 9,99 bent u het hele seizoen als eerste op de hoogte van de resultaten van maximaal 4 teams. Deze teams kunt u het gehele seizoen volgen maar u kunt er ook voor kiezen om gedurende het seizoen uw voorkeursteams aan te passen.
In het weekeinde ontvangt u op iedere speeldag uiterlijk om 18.30 uur een e-mailbericht met de laatste uitslagen/stand van uw favoriete team. Doordeweeks ontvangt u uiterlijk 22.30 uur een bericht met de laatste uitslagen/stand.

woensdag 4 oktober 2006 @ 16:33:27 #19
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42362038
De standen zijn ook helemaal door elkaar gehusseld, 0-0 bij wedstrijden die we nog niet eens gespeeld hebben en andere uitslagen zijn gewoon verdwenen.
Stomme KNVB.
  Trouwste user 2022 woensdag 4 oktober 2006 @ 18:35:07 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_42365341
KNVB helpt eigen website om zeep (2-10-2006)

Tot mijn ontsteltenis heeft de knvb besloten het onderdeel clubs en competities te verstoppen achter een authenticatiesysteem. Bovendien functioneert de gewijzigde site nog verre van vlekkeloos of eigenlijk nog helemaal niet. De site retourneert foutieve XML-code in plaats van html-pagina's en is zeer traag. Er lijkt een onvoldoende geteste update online te staan.
Zoals bekend wordt al jarenlang vanuit talloze websites van Nederlandse voetbalclubs doorgelinkt naar teampagina's, overzichten deze week, volgende week en periode. Dit functioneerde tot vandaag allemaal perfect. De knvb-site is door de jaren heen steeds verder verbeterd en een uiterst belangrijke schakel geworden in de informatievoorziening naar spelers en hun familieleden en bestuursleden van clubs. Deze functie is nu geheel om zeep geholpen.

De knvb zal betogen dat na registratie en inloggen deze gegevens nog steeds bereikbaar zijn. Inderdaad (theoretisch dan, want het functioneert op dit moment totaal niet), maar wel een stuk ingewikkelder dan het was. Ik kan mij nu reeds 'verheugen' op de talloze telefoontjes van ouders, spelers, trainers en leiders die niet langer het programma van hun kind of team kunnen vinden en verdwalen in het oerwoud dat jullie van die eens zo mooie en functionele site hebben gemaakt.

Waarom? Wat is in hemelsnaam de diepere bedoeling van de knvb achter een beleid om eerst jarenlang een dienst gratis beschikbaar te stellen aan haar leden en die vervolgens in één klap de vernieling in te helpen? Niet alleen zijn de bestaande (diep)links onwerkbaar geworden, bovendien is de site ontstellend traag geworden en zit hij vol met fouten. Op zoek naar onze vertrouwde club- en teampagina's word ik geconfronteerd met onbegrijpelijke stukjes xml-code. Dat gebeurt ook wanneer ik een team wil toevoegen aan 'mijn teams'

Wanneer je het geluk hebt na talloze muisklikken en wachtperiodes eindelijk op een teampagina terecht te zijn gekomen, staat daar nog een programma van afgelopen zaterdag. Er is sprake van een nieuwe betaalde "amateurvoetbalservice" om aan informatie te komen die tot nu toe vrij toegankelijk was. Waarom? Kan de knvb niet rondkomen? Zijn de leden hierover geconsulteerd? Moet er geld worden verdiend met de website? Moeten de leden betalen voor de dieplinks op de clubsites? Prima, maar verhoog dan de bijdrage en houd de site zoals die was.

De nieuwe service lijkt enkel en alleen gericht op individuele voetballers. Die kunnen (als het gaat werken) "mijn team" invoeren. Maar waar moet een secretaris of bestuurslid wedstrijdzaken nu terecht om snel overzicht te kunnen krijgen over het totale programma van de club?

'Kinderziektes' zal de knvb aanvoeren. Binnenkort loopt alles gesmeerd. Net als de rampzalige introductie van de spelerspassen? Ik maak mij ernstig zorgen over de koers die de knvb nu inzet. De informatie via de website is dermate belangrijk geworden, dat het moedwillig onbereikbaar maken van deze informatie - c.q. het live gaan met een duidelijk nog onvoldoende geteste site - een bedreiging vormt voor het hele amateurvoetbal. Mijn dringende oproep aan de knvb luidt dan ook: keer terug op uw schreden en herstel de knvb-site in haar oude functionaliteit en glorie. Het was een perfect en zeer gewaardeerd informatiepunt voor honderdduizenden voetballers, familieleden, bestuurders, trainers, leiders en scheidsrechters. Dat is het vanaf vandaag niet meer.

Mijn oproep aan de rest van amateurvoetbalminnend Nederland is: steun de actie om het onderdeel clubs en competities op de knvb-site weer te maken zoals het was. Ik vraag me af: is de knvb er voor de voetballers van Nederland of is ze voor zichzelf begonnen?

Erik de Vries
Jeugdsecretaris v.v. Helpman .

Geplaatst op de site van NIVO-Sparta maar oorspronkelijk van de ondertekenaar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:38:52 #21
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42373895
quote:
Problemen met registreren voor Mijn KNVB.NL? Neem dan contact op met de helpdesk van KNVB.NL. Het nummer is 0900-12345 98 (20 cpm). Of stuur een mail naar website@knvb.nl.
Allemaal maar een protestmail sturen dan?
pi_42374971
Ze moeten toch ergens geld vandaan halen om Marco's contract af te kopen?!
pi_42375126
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:03 schreef Dos37 het volgende:
ik snap het ook niet. Dit lijkt me gewoon een actie zoveel mogelijk gegevens te verkrijgen door inschrijvingen.
Alle persoonsgegevens van elk KNVB lid hebben ze al. Ik zie dit dus niet als reden. Ik vind deze actie echt nergens op slaan.
pi_42377078
Gewoon niet zo mauwen zeg. Waar gaat het over. Eventjes registreren en alles is weer als vanouds. Je kunt ook overal een probleem van maken natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')