abonnement Unibet Coolblue
pi_44864457
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:11 schreef Maarteb het volgende:
Ik denk dat Deb in het volgende seizoen een valium verslaving heeft, eerst van Rudi en toen na het trauma... tenminste dat is mijn verwachting van dit kleine sub-plot
Ik weet niet dat valium zo verslavend is, maar het lijkt mij dat zij toch niet zo snel weer zich "hulpeloos" wilt voelen.

Maar ja ik ben ook benieuwd, laten we niets uitsluiten.
Bertje en Henk
pi_44876354
Na al het schijnbare succes van de serie (awards, nominaties etc), kan het volgende seizoen alleen nog gehyped worden in de States. Maar gelukkig hebben wij er weinig last van hier, dus denk ik dat het gewoon weer een geweldig buiskluisterend seizoen zal worden.
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:07:47 #228
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44960272
Ik las hier dat het tweede seizoen in de lente opgenomen gaat worden en tijdens de zomer zou gaan draaien. Dat zou wel lekker zijn om de leegte wat betreft de andere series op te vullen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_44960362
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:09 schreef Maarteb het volgende:
Na al het schijnbare succes van de serie (awards, nominaties etc), kan het volgende seizoen alleen nog gehyped worden in de States. Maar gelukkig hebben wij er weinig last van hier, dus denk ik dat het gewoon weer een geweldig buiskluisterend seizoen zal worden.
Hoop alleen dat ze een andere opzet vinden dan het eerste seizoen, nog een seizoen met losse afleveringen waarin dexter elke aflevering 1 persoon afmaakt en waarin 1 hoofd serial-killer de rode draad is zou getuigen van weinig creativiteit.

vandaag boek 1 in de post ontvangen, ga er morgen in beginnen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_44960590
Dexter tijdens de zomer? Tijdens de zomer worden er alleen maar baggerseries uitgezonden, dat voorspelt weinig goeds...
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:19:46 #231
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44960598
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hoop alleen dat ze een andere opzet vinden dan het eerste seizoen, nog een seizoen met losse afleveringen waarin dexter elke aflevering 1 persoon afmaakt en waarin 1 hoofd serial-killer de rode draad is zou getuigen van weinig creativiteit.

vandaag boek 1 in de post ontvangen, ga er morgen in beginnen
Wat mij betreft gaat het nieuwe seizoen over de (bijna-)ontmaskering van Dexter. Het eerste seizoen eindigde met diverse mensen die een (vaag) vermoeden beginnen te krijgen van Dexters bezigheden. Daar zal wel op verder worden geborduurd. Dat er bijvoorbeeld moorden worden gepleegd waarbij de sporen naar Dexter leiden. En dat Dexter zelf ook begint te vrezen dat hij zichzelf niet meer in de hand heeft en gaat twijfelen aan zichzelf, doordat hij bijvoorbeeld blackouts krijgt en niet meer weet wat hij de vorige nacht heeft gedaan oid. Maar dat de dader uiteindelijk een familielid van een van zijn oude slachtoffers blijkt te zijn, die wraak wil op Dexter en daarin is doorgeslagen.

Zomaar een ideetje
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:32:14 #232
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_44960894
Ik hoop ook dat dexter in de zomer zal komen en ook dat dexter het er met nog iemand over heeft ( en diegene NIET vermoord )
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_44961062
Misschien ontwikkelt hij wel een soort van necrofilie
pi_44961077
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Dexter tijdens de zomer? Tijdens de zomer worden er alleen maar baggerseries uitgezonden, dat voorspelt weinig goeds...
Meen ergens gelezen te hebben dat seizoen 2 ook voor oktober gescheduled stond... kan me vergissen. Vind de serie qua sfeer ook meer bij de winter passen dan bij een zomer-release (ondanks het zonnige weer in de serie).

Bijna ontmaskering van Dexter kan een leuk zijspoor zijn idd, genoeg aanzetten daarvoor al geweest in S1. En misschien gaat z'n stiefzus er wel aan waardoor hij z'n laatste link met z'n familie kwijtraakt?
Duurt nog te lang
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:51:44 #235
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_44961312
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Dexter tijdens de zomer? Tijdens de zomer worden er alleen maar baggerseries uitgezonden, dat voorspelt weinig goeds...
Lol misschien hier in nederland maar er zijn zat goeie series in de VS
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_44961423
quote:
"Showtime has ordered a second season of its freshman drama Dexter, starring Emmy- and Golden Globe-nominated actor Michael C. Hall, it was announced today by Robert Greenblatt, Showtime President of Entertainment. Dexter premiered last month to widespread critical acclaim and ranks as Showtime's top-rated series. Production is set to begin on 12 new episodes next spring to premiere on Showtime in late 2007."
pi_45040662
Oooh, eind 2007? Not cool, dude, totally not cool.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:16:04 #238
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_45049635
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:06 schreef Haijo het volgende:
Oooh, eind 2007? Not cool, dude, totally not cool.
Ik denk dat het gewoon september/oktober wordt; met de start van het nieuwe tv seizoen. Niet heel vreemd op zich.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 23:06:44 #239
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_45092929
Ik heb vandaag even een Dexter-marathon gehouden en vind het een behoorlijk toffe serie. De ontknoping vond ik alleen niet zo verrassend en eigenlijk vond ik de afleveringen die voor de laatste kwamen leuker dan de laatste.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_45239250
Zo alle afleveringen gezien en wat een toffe serie
Hele aparte zwarte humor soms, ook als je dexter en rudy dingen ziet doen die voor ons heel normaal zijn maar bij hun net ff anders overkomen omdat je weet dat ze serie-moordenaars zijn (vlees snijden e.d. en natuurlijk de hele title sequence )
Zou best kunnen dat 2e seizoen meer over de (bijna)ontmaskering van Dex gaat, hij zei toch al aan het einde van de aflevering waar Rudy zijn lijkt had opgevist dat "My days are numbered" ? Dus ik heb zo'n vermoeden dat hij ook weet dat het een kwestie van tijd is.
pi_45275177
Afgelopen dagen de hele serie gekeken, geweldig!

Eerste paar afleveringen vond ik het al wel goed, maar kon het me niet echt veel boeien maar daarna werd het alleen maar beter en beter en werd het echt heel interessant

Ik zie in series altijd alles wel lang van tevoren aankomen, dus dat Rudy de ice-truck-killer was wist ik al vanaf moment dat ie ging daten met Debra, en dat het z'n broer zou zijn kwam ook niet onverwacht, maar desondanks was deze serie een stuk beter in je geboeid houden dan de meeste andere series en was het absoluut niet over-the-top, gehaast, cliche en cheesy.. dat het 10 min langer duurt per aflevering dan gemiddeld deed de serie goed.

Ben benieuwd of seizoen 2 op zelfde niveau verder kan, hoe dan ook valt er op dit seizoen zo goed als niets af te dingen.

Oh en voor de mensen die na paar afleveringen gezien te hebben hier gaan lezen en dan janken over spoilers; hoe achterlijk kan je zijn ik haat spoilers ook en snap niet wat mensen leuk vinden aan previews etc... maar een topic lezen waarvan je kan weten dat de inhoud besproken wordt van de uitgezonden afleveringen en dan boos worden als je gespoiled wordt.. hoe simpel
pi_45275286
Ik ging Dexter pas in me kerstvakantie kijken, dus ik wist zelf ook wel dat ik daarvoor niet eerst dit topic door meost lezen aangezien alles al uitgezonden was
pi_45275833
Moet zeggen dat ik de ontknoping in Boek 1 leuker vond dan Seizoen 1 op t.v. er zijn net een paar dingen anders die het wel spannender maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:48:10 #244
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45279404
ik hoop dat seizoen 2 wat meer afleveringen heeft
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_45280445
ik hoop dat ze in seizoen 2 de serialkiller uit boek 2 nemen en die moorden onverbloemd in beeld laten zien... verwacht kotsende mensen voor de buis dan
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:26:02 #246
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45282561
hehe mjah ik heb de boeken niet gelezen , is het 2e boek langer dan het 1e ?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_45284502
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:26 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe mjah ik heb de boeken niet gelezen , is het 2e boek langer dan het 1e ?
ongeveer gelijk, en het leest zo makkelijk weg dat ik het eerste boek in 2 dagen uit had.
ben nu halverwege boek 2.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_45291633
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
ik hoop dat ze in seizoen 2 de serialkiller uit boek 2 nemen en die moorden onverbloemd in beeld laten zien... verwacht kotsende mensen voor de buis dan
Ben net in het tweede boek begonnen
pi_45293646
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik dacht aan nieuwe afleveringen van Dexter's Lab
idem

zijn die Dexter's Lab afleveringen nog ergens te krijgen btw?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:40:05 #250
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45293907
Heb ze een tijdje terug ook allemaal gekeken, daarom kan je beter aan zo'n serie beginnen wanneer het seizoen al voorbij is. Dan zit je lekker in het verhaal, om nou telkens een week of langer te wachten.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')