als ze nou geen schurft hebben weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:05 schreef Scope het volgende:
De vraag is: wie heeft de piemel van Rik niet vastgehad?
ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:07 schreef Scope het volgende:
...zo zat als een hoer met duizend kutten?
beweert iemand van niet danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:08 schreef Scope het volgende:
Sjeez, als je haar zo ziet is ze eigenlijk bestwel lekker, die Marcia
Met het geluid uit is ze inderdaad goed te doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:08 schreef Scope het volgende:
Sjeez, als je haar zo ziet is ze eigenlijk bestwel lekker, die Marcia
Nee, het ligt ook aan mijzelf hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
beweert iemand van niet dan
Ze is wel een beetje erg saai
en ook vragen aan Jeroen of dat truitje wel kanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:12 schreef Stranger het volgende:
Etienne komt in het roze, gearmd met Rik de kamer binnenzetten?
Waarom?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:13 schreef Scope het volgende:
Huilende mannen zijn triest.
Wat een onzin zegquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:13 schreef Scope het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:13 schreef Scope het volgende:
begint zolangzamerhand irritant te wordenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:29 schreef Scope het volgende:
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Ik zou gewoon de eerste paar maanden beginnen met een schermpje openquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:06 schreef Ecila111 het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?prog=2&fromfok
Hier heb je je stomme gouden kooi.
HOMOOS!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:13 schreef Scope het volgende:
"Als ik thuiskom heb ik geen vriendje meer en mijn vader geen werk. Hihihihi."quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:31 schreef fashionably_late het volgende:
Hai
Marcia is helemaal trots op haar dronkenvrouws gedrag.
Ze blijft het maar vertellen: "en toen pakte ik E10 z'n penis en toen pakte ik Rik zijn penis en toen vergat ik dat ik geen BH aan had en toen dacht ik OH ik ben helemaal naakt. En toen lag ik bij Tijn in bed en ging op zoek naar zijn penis....ik heb het allemaal wel als heerlijk en verukkelijk ervaren"![]()
![]()
Dit meisje is hard aan haar imago aan het werk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |