Sowieso het feit dat je door (bijna) niemand meer wordt aangevallen. Maar ook de hulp en het geld dat je krijgt voor de opbouw van je natie zijn erg handig.quote:
30k startup en waterfallquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:34 schreef Poepoog het volgende:
Wat is de voordeel daar?
we kunnen gaan rellenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef Roellie80 het volgende:
Hè Hè
eindelijk m'n resources op orde,
heb uiteindelijk iemand $10.000 betaald voor een trade![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
maar heb dan wel de volgende bonus resources
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
en dan nog wat andere gegevens van m'n landje;
Total Population: 2,408
Military Personnel: 749 Soldiers
Citizens: 1,659 Working Citizens
Pop. happiness: [afbeelding] 17.16
en nu maar hopen dat er ooit nog iets boeiends gaat gebeuren,
anders blaas ik het zooitje op binnenkort![]()
ja maar dan krijgen we wel problemen binnen de loss alliantiequote:
aangezien wij volgens mij nog wel een account hebben... laten we gewoon iets/iemand eens aanvallenquote:Op maandag 13 november 2006 12:17 schreef Kletz het volgende:
[..]
ja maar dan krijgen we wel problemen binnen de loss alliantiemaar ja das ook boeien.
Whehe, daar ben ik net weggegaan om bij FOK! te gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:32 schreef heiden6 het volgende:
Ik speel het sinds twee weken. Zit nu bij IRON.
Ik krijg een ton. En heb al van een andere knakker een ton gehad na een paar dagen omdat hij een betrouwbare trading partner wilde. Daarnaast is IRON gewoon een grote alliance, dus erg safe.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:33 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Whehe, daar ben ik net weggegaan om bij FOK! te gaan
Bij ons trouwens ook veel aid.
Mja, het is inderdaad erg safequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik krijg een ton. En heb al van een andere knakker een ton gehad na een paar dagen omdat hij een betrouwbare trading partner wilde. Daarnaast is IRON gewoon een grote alliance, dus erg safe.
![]()
Begrijp ik hieruit dat je geld moet betalen aan de makers van het spel?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:02 schreef Shawn het volgende:
[..]
heb je $20 gedoneerd?
je krijgt dan automatisch 20+ tech, 200 land en 200 infra![]()
de komende dagen ga je iig 50K bruto per dag verdienen als je het goed aanpakt
Nee, kun je doen maar het is niet verplicht?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef DeHovenier het volgende:
Uit het POL gedeelte:
[..]
Begrijp ik hieruit dat je geld moet betalen aan de makers van het spel?
Als je in een vrijgevige bui bent: mijn land heet Liber.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Mja, het is inderdaad erg safeMaar dat is niet altijd het leukst
Ik heb vandaag ook 16x een ton weggeven btw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |