quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
LOSS is wel aardig snel met aanvragen
Dus ik raad je aan daar bij te gaan, en ze hebben een goede mentor prog(+10k).
Me broertje*ahum* zit daarbij dus ik weet dat.
Morgen ga ik hem wel wat dreigen met de 2e account die op deze pc geregged staat, aangezien ik nu weinig soldaten heb.
Thanksquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
LOSS is wel aardig snel met aanvragen
Dus ik raad je aan daar bij te gaan, en ze hebben een goede mentor prog(+10k).
Me broertje*ahum* zit daarbij dus ik weet dat.
Morgen ga ik hem wel wat dreigen met de 2e account die op deze pc geregged staat, aangezien ik nu weinig soldaten heb.
Geen Fokteam.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:30 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb me ook even aangemeld en zit ergens in zuid-afrika(Vlatherlands
)
Is er al een fok-team? (Heb ff geen zin om alles door te lezen)
Moet het dan mixed zijnquote:National Religion:
None (Next Available Change 10/20/2006)
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They cannot make up their minds when it comes to religion.
quote:Provider error '80004005'
Unspecified error
/connection.asp, line 27
staan helaas niet (meer) in mijn wensenlijstjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef Jikpunth het volgende:
Volgens mij ligt de server plat.
RHCY ik wil wel mijn resources traden tegen lumber en sugar
quote:your best bet is to get the following resources: alum, coal, iron, lumber, marble, rubber, water and wheat. then after you get a harbour, get lead and gold. that will give you the most possible bonus resources once you have enough tech
en dan nog een vraag;quote:keep your soldiers at about 20 percent of your population. just keep buying lots and lots of infra. only buy land when you absolutely need it. i try to stay at about 20 people per sq mile
heeft iemand die Easter Egg pagina al gevonden?quote:Environment: Various things affect environment. Seriously newer nations don't worry about this yet. Older nations if you haven't found the Easter Egg Page by now that gives information on this what is holding you up? Seriously though, if you can't find the page ask a friend.
De eerste twee had ik zelf inmiddels al gevonden maar deze laatste, ik kan het niet viden..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef Kletz het volgende:
3) On the "View My Nation" page, at the very bottom, directly under the "Search for Nations, Rulers, Resources" box, on the left-hand side...highlight...there should be a small highlighted space. Click it. It will then display information on what government and religion your people want, what things are affecting your environment, and what things are affecting your happiness. It also gives the equation for figuring out nation strength.
klopt ik lees net dat ie door de admin weg is gehaald.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:11 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
De eerste twee had ik zelf inmiddels al gevonden maar deze laatste, ik kan het niet viden..zelfs niet als ik de hele pagina maar gewoon selecteer.
haha... goed bezig kletzquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:19 schreef Kletz het volgende:
[..]
klopt ik lees net dat ie door de admin weg is gehaald.
pfew, dan ligt het niet aan mijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:19 schreef Kletz het volgende:
[..]
klopt ik lees net dat ie door de admin weg is gehaald.
Wat is de voordeel daar?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:59 schreef Whizzkith het volgende:
Nog mensen aan het spelen?Ik zit inmiddels bij IRON
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |