Vind je het gek als in zo een oplossing weinig vertrouwen heb?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:17 schreef whizzer2250 het volgende:
ok dat is *peep*. Ook een oplossing, hij maakt eerst 50% over, jij stuurt dan de phone, dan maakt hij de andere 50% over.
Niet nodig! Ik heb zijn huisadres, huistelefoonnr en het mobiele nummer van zijn vader al.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:28 schreef whizzer2250 het volgende:
ow, mocht je later echt in de problemen komen (door dat je contact verliest ofzo) raad ik het online telefoonboek even aanEven zoeken op achternaam en woonplaats en je kan hem bellen!
Geen probleem; zowel het geld als de telefoon kunnen naar mij gestuurd worden en ik zal zorgen dat beide weer bij de rechtmatige eigenaar terecht komen. Mail maar als jij en Kokos dat wél een betrouwbare oplossing vinden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef sanger het volgende:
Kun jij hier een rol in spelen ElisaB, als soort van tussenrekening?
Jij bent expertquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:14 schreef whizzer2250 het volgende:
ik weet er alles van (he Elisab)
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen probleem; zowel het geld als de telefoon kunnen naar mij gestuurd worden en ik zal zorgen dat beide weer bij de rechtmatige eigenaar terecht komen. Mail maar als jij en Kokos dat wél een betrouwbare oplossing vinden.
Kokos heeft het bedrag (exclusief verzendkostenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:09 schreef whizzer2250 het volgende:
zo en is er al het een en ander opgelost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |