Pure poëziequote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoofdpijn, rheumatiek,
waterleiding gasfabriek
Zijn mijn kusjes niet goed genoeg.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
't is niet van mij, hoor, 't is van Tol Hansse
Nannie toch, Vanitasvanitatumetomniava is een flinke grote meneer, die geef je een KUS en toch geen kusjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Pure poëzie.
Derhalve een kusje.
we geven de voorkeur aan likjesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zijn mijn kusjes niet goed genoeg.
Jawel hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zijn mijn kusjes niet goed genoeg.
Ik ben een klein meisje, en kleine meisjes geven een kusje.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nannie toch, Vanitasvanitatumetomniava is een flinke grote meneer, die geef je een KUS en toch geen kusje![]()
Oh ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben een klein meisje, en kleine meisjes geven een kusje.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh ?
Viel wel mee toch ?
een meter of 1.20 ?
hoe groot was je ?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh ?
Viel wel mee toch ?
een meter of 1.20 ?
hoe groot was je ?
Kijk, dat krijg je dan met een pm-functie...quote:
die wil ik ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:01 schreef maedel het volgende:
[..]
zit er ook een popup functie in? Of heb ik die gemist?
Tis nog in ontwikkeling,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, dat krijg je dan met een pm-functie...
Post van "X, je hebt een pm".
en dan "ja Y dat heb ik gelezen, ik heb een pm teruggestuurd".
![]()
zit er ook een popup functie in? Of heb ik die gemist?
Al sla je me dood,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:22 schreef Zwaffel het volgende:
iemand ervaring met het verlengen van een mobiel nr?
Ik wil mijn nr bij hi verlengen. Maar wel van 2 jaar naar 1 jaar. En een nieuwe foon erbij. Cest possible?
Dat was ik juist van plan,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi. Sitethief, succes met het hele kastgebeuren thuis. En als ze zeggen dat het een ziekte is, kan er natuurlijk ook nog sprake zijn van een "ver-van-mijn-bed"-gedachtenstroom, en zien pas in dat het no big deal is als het toch wat dichterbij komt.
En als je geen directe confrontatie wilt, dan kan je het ook in brifvorm proberen, al heb ik daar geen ervaringen mee, behalve dat een vriend van mij het zo heeft gedaan.
Sjek je inboxquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:40 schreef Sitethief het volgende:
Maedel, ik had je een PM gestuurd,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |