Ik heb geen toegang tot de site waar de OP staatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij moeten we toch hier iemand aanwijzen als L manager
Zou dat iets voor Nannie zijn ?
ooh,jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:18 schreef NanKing het volgende:
De L manager alsin wie beheert de L?
Dat moet sebassert doen, want het is zijn webruimte.
Waarom maken we dan geen wiki?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot de site waar de OP staat.
Jij maar dan ben jij de L manager en mag jij alles weer recht zettenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hm nou ja dan maken mensen er een rommeltje van ofzo.
Ik wil heul geen L manager zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Jij maar dan ben jij de L manager en mag jij alles weer recht zetten
wij merken er weinig van dus
Ja, goed punt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:27 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij wat te willen?![]()
Ja idem hier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Arme Nan![]()
![]()
Ohja, ik heb slechte ervaringen met OP's in Wiki en lame ass grapjassen.
goed plan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef Sebasser het volgende:
Oh, die L eh.
Ik maak gewoon een scriptje met een wachtwoord, en dan kan iedere lesbeau hem aanpassen.
Ik geef gewoon het wachtwoord aan 2 mensjes of zo, en als de ene der niet is kan de andere hem wel aanpassen of zo.
Goed plan ?
Als ik maar geen wachtwoord krijg is het goedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef Sebasser het volgende:
Oh, die L eh.
Ik maak gewoon een scriptje met een wachtwoord, en dan kan iedere lesbeau hem aanpassen.
Ik geef gewoon het wachtwoord aan 2 mensjes of zo, en als de ene der niet is kan de andere hem wel aanpassen of zo.
Goed plan ?
Puikend plan!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef Sebasser het volgende:
Oh, die L eh.
Goed plan ?
ja, maar zet die namen van die 2 mensen er dan op de OP ook bij !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef Sebasser het volgende:
Oh, die L eh.
Goed plan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |