Ik ben heaumeau. Alleen zijn mijn chromosomen het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi, ben jij nou een lesbeau?
of kom je hier vooral omdat het hier wel tof is enzoot.
Ja, wij hebben grote mindsquote:
Heb je de grond gekustquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben heaumeau. Alleen zijn mijn chromosomen het daar niet mee eens.
"Hoe is het in nederland" (count staat op 7 nu): je woont er zelf. Vraag dan hoe ik me voel, of ik het fijn vind om terug te zijn of wat je dan ECHT wil weten.
Nederland is echt niet heilig of zo. Alleen de fietspaden zijn wel fijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je de grond gekust? En daarna een bekende
? Ben je al aan de wiet gegaan
?
iddquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben heaumeau. Alleen zijn mijn chromosomen het daar niet mee eens.
"Hoe is het in nederland" (count staat op 7 nu): je woont er zelf. Vraag dan hoe ik me voel, of ik het fijn vind om terug te zijn of wat je dan ECHT wil weten.
enige fijne aan nederland in de droge worst en de kaas/haringquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nederland is echt niet heilig of zo. Alleen de fietspaden zijn wel fijn.
Ik heb het altijd koudquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:47 schreef Sebasser het volgende:
Ach, nederland heeft een tof weertje.
altijd een reden om binnen te zitten voor de TV
Ik vind het tussen de 30 en 35 graden heel fijn, als het warmer wordt moet er een fris windje staanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik heb het altijd koudgeef mij maar elke dag 25 graden en 's nachts 8
Morgen ras-patatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
enige fijne aan nederland in de droge worst en de kaas/haring
NH heeft min of meer hetzelfde weer. Alleen meer sneeuw in de winterquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:47 schreef Sebasser het volgende:
Ach, nederland heeft een tof weertje.
altijd een reden om binnen te zitten voor de TV
Een grote bak water waar alles lekker in klatert en spat. Ik vind de WC's in Nederland zonder plateau al kut, maar deze zijn nog veel erger. En LAAG.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoezo normale WC's? Hoe anders zijn ze daar dan?
Nou zal ik dan maar de ultieme vraag stellen???quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nederland is echt niet heilig of zo. Alleen de fietspaden zijn wel fijn.
Die in frankrijk langs de wegen zijn pas ergquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een grote bak water waar alles lekker in klatert en spat. Ik vind de WC's in Nederland zonder plateau al kut, maar deze zijn nog veel erger. En LAAG.
WTF?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zal ik dan maar de ultieme vraag stellen???
komt tie dan hoor:
en heb je uit nostalgie gevoel al een stukje op klompen gelopen![]()
ja lekker. Ik zit te eten en zie nu jou op een wc poepen voor mequote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die in frankrijk langs de wegen zijn pas erg
Das gewoon een stuk verlaagde grond, met een doorspoel knop en een afvoer putje
Ik heb het gehoord ja... idioot. Je mag toch wel even lekker rustig zitten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die in frankrijk langs de wegen zijn pas erg
Das gewoon een stuk verlaagde grond, met een doorspoel knop en een afvoer putje
Ik snap dit soort dingen dus niet echt. Als je zit te eten en iemand vertelt een vies verhaal, dan smaakt dat broodje (of andere versnapering) toch niet anders? Ik heb dan wel een levendige fantasie, maar ik heb geen moeite om bij een diarreeverhaal mijn brood met pinkakaas weg te werken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja lekker. Ik zit te eten en zie nu jou op een wc poepen voor me
omgquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap dit soort dingen dus niet echt. Als je zit te eten en iemand vertelt een vies verhaal, dan smaakt dat broodje (of andere versnapering) toch niet anders? Ik heb dan wel een levendige fantasie, maar ik heb geen moeite om bij een diarreeverhaal mijn brood met pinkakaas weg te werken.
Mooi moment om te gaan dieten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja lekker. Ik zit te eten en zie nu jou op een wc poepen voor me
Weet je nu dus waar je aan moet denken als je richting koelkast loopt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
omgzelfs als ik aan plassen denk krijg ik gewoon een goor gevoel en hoef ik echt mn eten niet meer
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet je nu dus waar je aan moet denken als je richting koelkast loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |