En eind deze maand of begin februari zullen de heren weer de studio induiken.quote:THE ROCK AND ROLL HALL OF FAME ANNOUNCES ITS INDUCTEES FOR 2007
New York -- The Rock and Roll Hall of Fame Foundation today announces its inductees for 2007. The inductees are:
Grandmaster Flash and the Furious Five (Kid Creole, Cowboy, Grandmaster Flash, Melle Mel, Mr. Ness, Raheim)
R.E.M. (Bill Berry, Peter Buck, Mike Mills, Michael Stipe)
The Ronettes (Estelle Bennett, Ronnie Spector, Nedra Talley)
Patti Smith
Van Halen (Michael Anthony, Sammy Hagar, Alex Van Halen, Eddie Van Halen, David Lee Roth)
Op beide staan anders juweeltjes!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:02 schreef Houdini72 het volgende:
Hopelijk is-ie beter dan de vorige twee.
Ik ben een beetje huiverig geworden.
Nou niet elk album tot 1998 is zo geweldig vind ik.... Neem Monster....quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:06 schreef Houdini72 het volgende:
Ja, maar dat zijn nu de uitzonderingen, waar het tot aan 1998 regel was.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Ik hou van die cd! Het was de allereerste cd die ik in mijn leven gekocht heb, toen ik een jaar of 14 was.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:06 schreef Houdini72 het volgende:
Reveal en vooral Around the Sun vind ik, als zeer groot REM-fan, gewoon slaapverwekkend. Reveal heeft dan nog The Lifting, wat ik wel een geniaal nummer vind, maar dat is dan ook het enige echt goede nummer van de laatste 2 platen. Ik hou dus mijn hart vast voor de nieuwe cd. Ik hoop dat ze Up nog kunnen benaderen.
Volgens mij zijn ze net de studio in gegaan, dus dat duurt nog wel ff.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:21 schreef Spuit12 het volgende:
Nog R.E.M. fans hier?
Zelf vind ik Automatic for the People een wereld plaat (is het ook), en Green een goede tweede. Gek genoeg hebben de andere platen me niet weten te pakken (o.a. Out of Time, Document, Lifes Riches Pageant).
Btw, wanneer komt hun nieuwe album uit?
quote:Hallo R.E.M. fans! Diverse leden van de R.E.M. fanclub hebben vandaag een mail gekregen waarin aangekondigd wordt dat er morgen groot nieuws bekendgemaakt zal worden. Op diverse internet sites gonst het inmiddels van de geruchten over de terugkeer van Bill Berry, een nieuw album of optredens deze zomer.Dat laatste lijkt het waarschijnlijkst. Vermoedelijk zullen morgen enkele tourdate bekendgemaakt worden. Houdt deze site dus morgen in de gaten voor het laatste nieuws of doe nu al mee met de geruchten op het forum! Tot zien op www.illtaketherain.nl!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |