Ben ik niet met je eens... maar denk niet dat je anders verwacht had..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Zonder twijfel een van de oudere albums. Dus van Murmur tot Document, daarna werd de band helaas een stuk minder interessant.
Ja? Vind je Automatic en New Adventures ook minder interessant?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Zonder twijfel een van de oudere albums. Dus van Murmur tot Document, daarna werd de band helaas een stuk minder interessant.
Zeker geen slechte keuzes, maar na document hebben ze echt nog veel moois gemaakt....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Favoriete nummers zijn dan ook ‘Welcome To The Occupation’, ‘Green Grow The Rushes’, ‘What If We Give It Away’, ‘Gardening At Night’, ‘Cuyahoga’, ‘Letter Never Sent’ en 'Good Advices'.
New Adventures is een enorme onderschatte plaat, mijn favoriete 'Warner Bros.' plaat. Maar het haalt wat mij betreft het niveau van de eerste platen niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:30 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ja? Vind je Automatic en New Adventures ook minder interessant?
1e zin ben ik het volledig mee eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:38 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
New Adventures is een enorme onderschatte plaat, mijn favoriete 'Warner Bros.' plaat. Maar het haalt het niveau van de eerste platen niet.
Je vergeet wel wat bij Automaticquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:54 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Automatic For The People
Drive / Man On The Moon / Everybody Hurts
Out Of Time
Me In Honey / Radio Song / Belong / Shiny Happy People
Green
Pop Song 89 / Turn You Inside Out / Get Up
Maar er zijn zoveel mooie platen... ik vind het moeilijk om een keuze te maken..
Ze zou toch wel wat gewend moeten zijn zou je zeggen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:13 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Dat ging blijkbaar wel een beetje de mist in... Over de redenen wordt nog getwijfeld: of mevrouw Smith zou helemaal verstijfd van angst zijn toen ze de menigte voor het eerst zag (en veel toeschouwers zagen dat ze aan het trillen was); een andere oorzaak zou kunnen zijn dat de microfoon niet werkte. Michael bleef in haar oor praten, en naderhand begon ze wél met zingen.. Scheen behoorlijk goed te zijn, ook.
Heh jammer. Ik heb trouwens nog een oud concert liggen hier, op casssette (quote:Over dat optreden van vanavond: het schijnt een registratie van een uurtje te zijn, dus niet het hele concert.
Ach ja, een uur is beter dan niks he.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:19 schreef BUG80 het volgende:
Heh jammer.
Hé dat zou best kunnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:05 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ook de reden van zijn blauwe make-up, blijkbaar.
'T viel me in meer songs op dat de backing soms vals is. Ze staan ook veel te hard in de mix ten opzichte van Michael.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:27 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Hm, de backing vocals van "Man On The Moon" zijn op 't randje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |