Ja idd er staan toch zoveel andere mooie nummers op, ik noem Final Straw, High Speed Train en ik vind Make it all okay ook erg mooi.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:53 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een heel vreemde single keus.![]()
The Outsiders, Boy in the Well...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja idd er staan toch zoveel andere mooie nummers op, ik noem Final Straw, High Speed Train en ik vind Make it all okay ook erg mooi.
The outsiders wel dacht ik..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef BUG80 het volgende:
[..]
The Outsiders, Boy in the Well...
Of waren dat al singles?
Inderdaad Boy in the well ook... vergeten. The Outsiders was volgens mij ook een single samen met Leaving New York , Electron Blue en dan nu de 4e Wanderlust.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef BUG80 het volgende:
[..]
The Outsiders, Boy in the Well...
Of waren dat al singles?
Ja daar zat zelfs een clip bij. Het is ook verwarrend, in Amerika, UK en de rest van Europa brengen ze allemaal verschillende singles uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:21 schreef _dirkjan_ het volgende:
ik dacht dat aftermath al een single was, maar kan er naast zitten.. anders had ik liever die keuze gezien
Hoogste noteringen:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:15 schreef Baba-O-Riley het volgende:
En hebben die singles ook nog wat zoden aan de dijk gezet in de hitparades? "Wanderlust" op #27.. nou ja... niet erg spectaculair eigenlijk..
Engeland valt niet onder wereldwijd?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:26 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Hoogste noteringen:
Aftermath
Verenigd koninkrijk: 26
Wereldwijd: 96
Oh op die fiets. Maar die singles zijn niet wereldwijd uitgebracht dus die vergelijking is niet helemaal eerlijk, toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:33 schreef _dirkjan_ het volgende:
Als je de singleverkoop van ALLE singles in de wereld in die week bij elkaar zou optellen, zou REM een 96'ste plek hebben
Ah, dank jequote:
Ja, vanavond om 21:30 Britse tijd (22:30 Nederlandse tijd)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:41 schreef Enzo500 het volgende:
Morgenavond wordt op BBC Radio 2 hun concert van afgelopen zaterdag in Hyde Park in Londen uitgezonden: http://www.bbc.co.uk/radio2/events/rem/
Ben ik niet met je eens... maar denk niet dat je anders verwacht had..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Zonder twijfel een van de oudere albums. Dus van Murmur tot Document, daarna werd de band helaas een stuk minder interessant.
Ja? Vind je Automatic en New Adventures ook minder interessant?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Zonder twijfel een van de oudere albums. Dus van Murmur tot Document, daarna werd de band helaas een stuk minder interessant.
Zeker geen slechte keuzes, maar na document hebben ze echt nog veel moois gemaakt....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Favoriete nummers zijn dan ook ‘Welcome To The Occupation’, ‘Green Grow The Rushes’, ‘What If We Give It Away’, ‘Gardening At Night’, ‘Cuyahoga’, ‘Letter Never Sent’ en 'Good Advices'.
New Adventures is een enorme onderschatte plaat, mijn favoriete 'Warner Bros.' plaat. Maar het haalt wat mij betreft het niveau van de eerste platen niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:30 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ja? Vind je Automatic en New Adventures ook minder interessant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |