quote:Op zondag 10 juli 2005 21:32 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Zaterdag de DVD "Perfect Square Live" besteld. Ben erg benieuwd. Wat is eigenlijk de reden dat Michael Stipe zo'n blauwe band over zijn gezicht heeft geschilderd?
Volgens mij zwerven er nog diverse R.E.M. topics hier in de spelonken van dit forum rond.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:27 schreef Acathla het volgende:
He .. een REM topic. Het bestaat! Eindelijk!
dus daar mis ik wel iets aan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:16 schreef peaceman het volgende:
Moet zeggen dat ik die laatste cd toch wel steeds mooier ga vinden. Vooral Final Straw, High Speed Train, Boy in the well, Aftermath en The Worst Joke ever zijn erg fijn!
zeker! het zijn rustige liedjes, maar wel mooi. De tekst van Final Straw is erg mooi, vind ik.quote:
Allebeiquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Welke DVD is beter, "Roadmovie" of "Tourfilm" ?
Op Road Movie wordt wel gerockt. Persoonlijk vind ik Monster niet bepaald hun beste plaat, maar een goed concert is het zeker.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:00 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Qua nummers vind ik de nummers van "Green" beter te pruimen dan die van "Monster". Maar wat bedoel je precies met "kunst op zich qua beelden"? Spacey beeldeffecten of zo?
Met afstand het slechtste nummer van de laatste cd...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:39 schreef _dirkjan_ het volgende:
Van niks op 27 in de Engelse single chart, Wanderlust van R.E.M.!
http://www.bbc.co.uk/radio1/chart/singles.shtml
Ik vind het ook een heel vreemde single keus.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met afstand het slechtste nummer van de laatste cd...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |