En ik heb via iemand uit Rome vernomen, dat het misschien wel het concert in Romequote:Op maandag 13 juni 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
Misschien ook wel aardig om te vermelden dat er een DVD van de huidige tour gaat komen![]()
De mijne ookquote:Ik was enorm in mijn nopjes dat zeLeave
speelden, aangezien dat toch 1 van mijn favoriete REM nummers is.
En welk nummer bedoel jij daar mee dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:46 schreef _dirkjan_ het volgende:
Tuurlijk, ze slaan hét succesnummer van hun laatste album echt niet over...
Ja dat is die...quote:Country Feedback lijkt me kleinere kans... dat is toch die van "...Crazy what you could have had..." ofzo?
Waar dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:56 schreef Mynydd het volgende:
Ik zie ze komende zondag, met in het voorprogramma Moby, the Zutons, and more!
sry dacht dat je leaving new york bedoeldequote:Op woensdag 15 juni 2005 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
En welk nummer bedoel jij daar mee dan?
Ow wow zeg... we zien hem in ieder geval op Rock Werchter.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:25 schreef Mynydd het volgende:
Dublin, Ardgillan Castle. Oh, zie Tom McRae in je signature! Heb m paar weken geleden zien optreden, zelfs aan de bar nog wat mee gedronken. Vrolijker dan die lijkt
Hmm toen in de Melkweg heb ik wel met Steve Reynolds gesproken, maar Tom is mij niet gelukt..Micheal, Mike and Peter ook niet trouwensquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:25 schreef Mynydd het volgende:
Dublin, Ardgillan Castle. Oh, zie Tom McRae in je signature! Heb m paar weken geleden zien optreden, zelfs aan de bar nog wat mee gedronken. Vrolijker dan die lijkt
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:23 schreef _dirkjan_ het volgende:
Kennen jullie ook www.murmurs.com? Daar staat al het nieuws wat rond R.E.M. bekend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |