Dit staat op de MySpace van Tonya Wilcox, en die heeft met drummer Bill Rieflin getourd.quote:Seattle because he had wrapped them in his underwear. Of course this conjurs up many happy images and I started to sing "Wrap me in your underwear and fly me to the moon". It caught on. All three shows where filmed thanks to the Estonian government so there will be a DVD to follow, but we are also making plans to record an album in Seattle before Bill disappears with REM for two years! The album has to be recorded before March 08.
Ik ben benieuwd wat dat betekent voor het resultaat.quote:Op maandag 31 december 2007 17:47 schreef peaceman het volgende:
Volgens zanger Michael Stipe heeft de groep nooit eerder zo snel een album in elkaar gedraaid als deze. Tijdens de opnames van het laatste album, 'Around the sun' uit 2004, zou de groep de focus kwijt zijn geraakt. Die is nu weer helemaal terug.
1 april is internationale releasedate, NL'se is 28 maartquote:Op maandag 31 december 2007 17:47 schreef peaceman het volgende:
Het hele artikel:
Nieuwe album REM uit in april
Uitgegeven: 31 december 2007 17:19
Laatst gewijzigd: 31 december 2007 17:19
AMSTERDAM - Het nieuwe album van REM komt uit in april. Op de valreep van 2007 maakt de groep ook de naam bekend: 'Accelerate'. Dat meldt muziekblad NME.
Het is de veertiende studioplaat van de Amerikaanse band, die groot werd met nummers als 'Losing my religion' en 'Everybody hurts'.
Volgens zanger Michael Stipe heeft de groep nooit eerder zo snel een album in elkaar gedraaid als deze. Tijdens de opnames van het laatste album, 'Around the sun' uit 2004, zou de groep de focus kwijt zijn geraakt. Die is nu weer helemaal terug.
Whooaaaahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |