Monique is niet zo aardig over Marcia. Ik voel een nominatie aankomen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
Wat een stel roddelkontenGaat echt over elk detail en ik dacht dat zij zo eerlijk waren. Waarom dan fluisteren en alles tot in detail uitpluizen
![]()
Ik ben er klaar mee, ze gingen me nu irriterenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:48 schreef Bigblahbla het volgende:
ik wil de zusjes horen
Over draaikonterij en stom gelul gesproken! Mee eens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee, ze gingen me nu irriterenBeetje overdaad schaadt
![]()
beter dan snagbertquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:52 schreef Addi het volgende:
[..]
Over draaikonterij en stom gelul gesproken! Mee eens.
Niet aanstellen zeg!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:52 schreef Addi het volgende:
[..]
Over draaikonterij en stom gelul gesproken! Mee eens.
Lamasegguh,weet je nie,weet je wel,ik wee nie wat ik doe,begrijp je wel,ik zie morguh wel hoor,niemand weet wat ik denk....ikzelf ook ff nie toch,wel dan?quote:
hey! oppassen hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
[..]
Lamasegguh,weet je nie,weet je wel,ik wee nie wat ik doe,begrijp je wel,ik zie morguh wel hoor,niemand weet wat ik denk....ikzelf ook ff nie toch,wel dan?
Noem je dat normaal nadenken? F op!
Hoezo waarderen?? Het is een kwestie van afwachten tot hij over de nominaties begint of de kwestie Semih/Tijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:56 schreef Addi het volgende:
Lullig dat niemand waardeert wat dit mannetje nu doet,hij hoeft immers nog niet aanwezig te zijn.
Ik ben niet bang hahaha,pas niet op voor je!quote:
Dank je!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
Hey maar skatjes..
Vergeet niet dat iedereen vrij is om te nomineren wie hij/zij wil,anderen valle jullie ook niet aan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:02 schreef saa het volgende:
[..]
Hoezo waarderen?? Het is een kwestie van afwachten tot hij over de nominaties begint of de kwestie Semih/Tijn.
zingen??! kleine jongen zekerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
Hey maar skatjes.. wrom zitten Tjen en Zjroen te schaken, terwijl ze de hamsters kunnen steunen in hun opdracht... gewoon zingen of iets anders ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |