De expert praatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dat wordt bijgesteld naar een week. 2e Ban in je proeftijd is een week. Ik ga er wel van uit dat dat voor iedereen geldt.
kan je mij toevallig een voorbeeldpost geven om in de ban categorie te vallenquote:
Ze schijnen tegenwoordig met name nogal een hekel te hebben als je post dat de een niet teveel in de reet van de ander moet zitten en zijn dus nog niet op het E10 niveauquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kan je mij toevallig een voorbeeldpost geven om in de ban categorie te vallen![]()
zoietsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze schijnen tegenwoordig met name nogal een hekel te hebben als je post dat de een niet teveel in de reet van de ander moet zitten en zijn dus nog niet op het E10 niveau
Nope....quote:
gad ver dammequote:
t is nie echt schat, is fotosoepquote:
gelukkig dan maarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
t is nie echt schat, is fotosoep![]()
van de grote bommels geleerd: bovenin staat een envelopje: op klikken, aanmelding doorlopen et voila!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:00 schreef Inodder het volgende:
Bommie ben er er ook? jij weet zoveel ik lees vanalles over pm vertel vertel
ps iemand anders mag ook
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:02 schreef nikky het volgende:
[..] Even een tukje uit FB![]()
De eerste de beste die weer om niets begint te miepen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een mod schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu.
Wie de schoen past trekt hem aan..
uhm.... hier brand ik me niet aan....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het wordt er niet gezeliiger op, mieper de miep
![]()
Maar het goede nieuws is dat je iedereen die GEEN mod is mag schofferen en tot de grond mag afbranden![]()
![]()
Weet je het zekerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm.... hier brand ik me niet aan....![]()
![]()
![]()
Zeg kribbit...ut word hier een beetje stillig met al die gebanden...heb jij bommels de laatste tijd nog gesproken ? Of heeft ie eindelijk ook zijn ban te pakken ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet je het zekerJe hebt dan wel veel meer tijd voor je verbouwing
![]()
Is Manu nu echt weg? Een paar uur na zijn ban was hij hier nog gewoonquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg kribbit...ut word hier een beetje stillig met al die gebanden...heb jij bommels de laatste tijd nog gesproken ? Of heeft ie eindelijk ook zijn ban te pakken ?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is Manu nu echt weg? Een paar uur na zijn ban was hij hier nog gewoon![]()
Het zou wel terecht zijn als die valse Bom nu eindelijk ook is werd aangepakt![]()
Wat hij allemaal uit zijn toetsenbord durft te gooienVanmiddag was mijn schoon(maak)moeder hier en heb ik de laptop maar dichtgedaan, bang dat ze zou lezen met welke vuiligheid ik in aanraking kom
![]()
Mocht hij er 1 hebben dan heb ik gewonnen en dat dat veel eerder dan verwacht![]()
![]()
Maar hij zal wel weer 1 of andere rotsmoes hebben, werk, file, kinderen, verjaardag enz![]()
Ik heb hem dus niet meer gesproken en ook heb ik geen nieuwe berichten onder het envelopje staan![]()
Onmogelijk dat hij er dit jaar mee weg komtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel keer ik bommels wel niet dingen heb zien posten waarvan ik dacht...nou nou...
Elke keer lijkt hij ermee weg te komen....
T zal toch wel een keer fout gaan? ......dat kan niet anders.
In ieder geval hoop ik dat dat een keer gebeurd
Stel je voor dat hij ook dit jaar weer de dans zou ontspringen.
Een BB seizoen is leuk geweest maar nu zou het te gek worden.
En ook niet eerlijk ten opzichte van de andere users bovendien.![]()
Negentig % van de users zit er ook stiekum op te wachten denk ik.
Hopelijk duurt het niet lang meer.
Of denk jij van wel ?
Mwah...nee...jij ziet ook wel in dat het een dezer dagen zo ver is.
Onder ons gezegd en geschreven.....weet jij zijn ware geaardheid eigenlijk ?
![]()
Wat is het probleem nossie ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Nou, lekker sfeertje hier zeg....
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:55 schreef KRIBBET het volgende:
Zo, en nu moet ik even naar boven, ik ben zeker van mijn geaardheid en dat zal mijn vrouw weten ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |