De expert praatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dat wordt bijgesteld naar een week. 2e Ban in je proeftijd is een week. Ik ga er wel van uit dat dat voor iedereen geldt.
kan je mij toevallig een voorbeeldpost geven om in de ban categorie te vallenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De expert praatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze schijnen tegenwoordig met name nogal een hekel te hebben als je post dat de een niet teveel in de reet van de ander moet zitten en zijn dus nog niet op het E10 niveauquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kan je mij toevallig een voorbeeldpost geven om in de ban categorie te vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zoietsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze schijnen tegenwoordig met name nogal een hekel te hebben als je post dat de een niet teveel in de reet van de ander moet zitten en zijn dus nog niet op het E10 niveauom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nope....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zoiets
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gad ver dammequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zoiets
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
t is nie echt schat, is fotosoepquote:
gelukkig dan maarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
t is nie echt schat, is fotosoepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
van de grote bommels geleerd: bovenin staat een envelopje: op klikken, aanmelding doorlopen et voila!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:00 schreef Inodder het volgende:
Bommie ben er er ook? jij weet zoveel ik lees vanalles over pm vertel vertel
ps iemand anders mag ook
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:02 schreef nikky het volgende:
[..] Even een tukje uit FBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De eerste de beste die weer om niets begint te miepen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een mod schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu.
Wie de schoen past trekt hem aan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uhm.... hier brand ik me niet aan....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het wordt er niet gezeliiger op, mieper de miepJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het goede nieuws is dat je iedereen die GEEN mod is mag schofferen en tot de grond mag afbrandenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je het zekerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm.... hier brand ik me niet aan....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg kribbit...ut word hier een beetje stillig met al die gebanden...heb jij bommels de laatste tijd nog gesproken ? Of heeft ie eindelijk ook zijn ban te pakken ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet je het zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je hebt dan wel veel meer tijd voor je verbouwingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is Manu nu echt weg? Een paar uur na zijn ban was hij hier nog gewoonquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg kribbit...ut word hier een beetje stillig met al die gebanden...heb jij bommels de laatste tijd nog gesproken ? Of heeft ie eindelijk ook zijn ban te pakken ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is Manu nu echt weg? Een paar uur na zijn ban was hij hier nog gewoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zou wel terecht zijn als die valse Bom nu eindelijk ook is werd aangepaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat hij allemaal uit zijn toetsenbord durft te gooienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vanmiddag was mijn schoon(maak)moeder hier en heb ik de laptop maar dichtgedaan, bang dat ze zou lezen met welke vuiligheid ik in aanraking komJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mocht hij er 1 hebben dan heb ik gewonnen en dat dat veel eerder dan verwachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar hij zal wel weer 1 of andere rotsmoes hebben, werk, file, kinderen, verjaardag enzom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb hem dus niet meer gesproken en ook heb ik geen nieuwe berichten onder het envelopje staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Onmogelijk dat hij er dit jaar mee weg komtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Hoeveel keer ik bommels wel niet dingen heb zien posten waarvan ik dacht...nou nou...
Elke keer lijkt hij ermee weg te komen....
T zal toch wel een keer fout gaan? ......dat kan niet anders.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In ieder geval hoop ik dat dat een keer gebeurdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stel je voor dat hij ook dit jaar weer de dans zou ontspringen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een BB seizoen is leuk geweest maar nu zou het te gek worden.
En ook niet eerlijk ten opzichte van de andere users bovendien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Negentig % van de users zit er ook stiekum op te wachten denk ik.
Hopelijk duurt het niet lang meer.
Of denk jij van wel ?
Mwah...nee...jij ziet ook wel in dat het een dezer dagen zo ver is.
Onder ons gezegd en geschreven.....weet jij zijn ware geaardheid eigenlijk ?
ik accepteer de cookies.
Wat is het probleem nossie ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Nou, lekker sfeertje hier zeg....
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:55 schreef KRIBBET het volgende:
Zo, en nu moet ik even naar boven, ik ben zeker van mijn geaardheid en dat zal mijn vrouw weten ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop