Jij komt niet op mijn buddylijst!quote:
Dat klopt, ik snap er meestal geen fuck vanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neem jezelf in de maling knul, afgezien van wat typo's hier en daar zijn mijn postings puur en van een kwalitatief hoogstaand niveau dat jij ze niet eens kan vatten.
Heb je Nikky gevondenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:16 schreef versabommie het volgende:
Het is een fucking schande!
"Ik heb de crew geblokkeerd maar ik ontvang nog steeds berichten"
Antwoord:
We zijn gelukkig niet helemaal achterlijk. De crew kan met push-messages je ten alle tijden berichten sturen. Hier kan je niets aan doen.
Nope...wel yvonnequote:
geen idee? hoe dat zo?quote:
ach het zijn ook maar doodgewoon mensen heur!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je niet teveel tegen praten zijn azijnpissers
Dat zeiden ze ooit van jou ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach het zijn ook maar doodgewoon mensen heur!
ja, nou klopt toch ook. ik bijt niet ofzo !he!quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij komt niet op mijn buddylijst!![]()
Ik weet niet hoelang je weg bent geweest (kom zelf net weer binnen) maar Manu mag even stof happenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
daar ben ik weer!![]()
nog iemand in het stof gebeten sinds ik weg ging?![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je weg bent geweest (kom zelf net weer binnen) maar Manu mag even stof happen![]()
Dit was voorlopig zijn laatste berichtjequote:
De gaat elke keer beterquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat heeft ie maar snel voor elkaar dan....![]()
maar goed, hij was ook als een puber op zoek naar de grens.....![]()
over tot de orde van de dag...
alles goe?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:53 schreef versabommie het volgende:
Hoi Krabbit, mom, manu, buuf en de rest!
Hoi pik, lekker aan het "werk"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Manu82, hou toch eens op met dat geëtter in BB648 uur.
prima de luxe... zaterdag gaat de verbouwing los.... woon ik helemaal in een bouwput...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De gaat elke keer beterHou is het bij de buren??
Kolere, wat heeft die nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit was voorlopig zijn laatste berichtje![]()
Manu is 48 uur aan het stof happen![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Manu82, hou toch eens op met dat geëtter in BB648 uur.
Ja, iedereen denkt dat ik het druk hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |