Jij komt niet op mijn buddylijst!quote:
Dat klopt, ik snap er meestal geen fuck vanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neem jezelf in de maling knul, afgezien van wat typo's hier en daar zijn mijn postings puur en van een kwalitatief hoogstaand niveau dat jij ze niet eens kan vatten.
Heb je Nikky gevondenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:16 schreef versabommie het volgende:
Het is een fucking schande!
"Ik heb de crew geblokkeerd maar ik ontvang nog steeds berichten"
Antwoord:
We zijn gelukkig niet helemaal achterlijk. De crew kan met push-messages je ten alle tijden berichten sturen. Hier kan je niets aan doen.
Nope...wel yvonnequote:
geen idee? hoe dat zo?quote:
ach het zijn ook maar doodgewoon mensen heur!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je niet teveel tegen praten zijn azijnpissers
Dat zeiden ze ooit van jou ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach het zijn ook maar doodgewoon mensen heur!
ja, nou klopt toch ook. ik bijt niet ofzo !he!quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij komt niet op mijn buddylijst!![]()
Ik weet niet hoelang je weg bent geweest (kom zelf net weer binnen) maar Manu mag even stof happenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
daar ben ik weer!![]()
nog iemand in het stof gebeten sinds ik weg ging?![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je weg bent geweest (kom zelf net weer binnen) maar Manu mag even stof happen![]()
Dit was voorlopig zijn laatste berichtjequote:
De gaat elke keer beterquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat heeft ie maar snel voor elkaar dan....![]()
maar goed, hij was ook als een puber op zoek naar de grens.....![]()
over tot de orde van de dag...
alles goe?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:53 schreef versabommie het volgende:
Hoi Krabbit, mom, manu, buuf en de rest!
Hoi pik, lekker aan het "werk"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Manu82, hou toch eens op met dat geëtter in BB648 uur.
prima de luxe... zaterdag gaat de verbouwing los.... woon ik helemaal in een bouwput...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De gaat elke keer beterHou is het bij de buren??
Kolere, wat heeft die nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit was voorlopig zijn laatste berichtje![]()
Manu is 48 uur aan het stof happen![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Manu82, hou toch eens op met dat geëtter in BB648 uur.
Ja, iedereen denkt dat ik het druk hebquote:
manu weer pleite......is dat een wedstrijdje "wie krijgt de ban"?quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kolere, wat heeft die nu weer gedaan?
[..]
Gezelligquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
prima de luxe... zaterdag gaat de verbouwing los.... woon ik helemaal in een bouwput...![]()
hoi oortjes en bommie![]()
ik heb vannacht van jou gedroomd!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:53 schreef versagrommie het volgende:
Hoi Krabbit, mom, manu, buuf en oorties!
ja dat vraag ik me dus af, kan nooit na aanlieding van zijn laatste posting zijn!quote:
kommaar met de grap, vertel maar wat een enge droom het was enzo, hebben we dat ook weer gehad....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb vannacht van jou gedroomd!!!![]()
mwoah, ja, denk het wel eigenlijk.... garage een paar meter naar voren, (oude is al gesloopt) en achter een flinke aanbouw waar de keuken inkomt. al met al 4 a 5 maanden ellende. ook omdat alle vloeren beneden eruit gaan en er vloerverwarming inkomt....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
GezelligIs het een grote verbouwing
![]()
Ach, het zal wel een optelsom zijn: 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me dus af, kan nooit na aanlieding van zijn laatste posting zijn!
Ik ben er toch nogquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit was voorlopig zijn laatste berichtje![]()
Manu is 48 uur aan het stof happen![]()
DROOM ...haal ik maar ff weg!!!.... DROOMquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
kommaar met de grap, vertel maar wat een enge droom het was enzo, hebben we dat ook weer gehad....
Weet niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen maar dan dit toch 1 van je laatste (en de eerste die wel netjes isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben er toch nogsnap er ook geen fuck van, als het wel klopt tot over 48 uur
manuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan Duderinnetje dan haar hoofd even uit de reet van Nikky halenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen maar dan dit toch 1 van je laatste (en de eerste die wel netjes is)
Ach joh, het is zo donderdagmiddag!
Maar alvast...![]()
Daarom is hij er waarschijnlijk nog, de aparte ban-server is overbelastquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
manuuuuuuuuuuuuuuuuuu
wat is fok sloooooom![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan Duderinnetje dan haar hoofd even uit de reet van Nikky halen
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan Duderinnetje dan haar hoofd even uit de reet van Nikky halen
ach laat ook maar, het is toch kansloos en ben volgende week wel terug dan...............quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je was zo goed onderweg maar dit gaat je zeker een week kosten
![]()
OOHH het is een eigen verbouwing, dat scheelt al een hoopquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mwoah, ja, denk het wel eigenlijk.... garage een paar meter naar voren, (oude is al gesloopt) en achter een flinke aanbouw waar de keuken inkomt. al met al 4 a 5 maanden ellende. ook omdat alle vloeren beneden eruit gaan en er vloerverwarming inkomt....
waar ben ik aan begonnen......
Wie zijn datquote:
Mij maakt het niet zoveel uit, op mijn PC heeft ie een permban.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:43 schreef KRIBBET het volgende:
Maar voorlopig werkt het niet en is hij gewoon aanwezig in SC![]()
Zo'n ban wil ik ook wel![]()
Ik ga er van uit dat dat wordt bijgesteld naar een week. 2e Ban in je proeftijd is een week. Ik ga er wel van uit dat dat voor iedereen geldt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je valt in herhaling Pinaap dat wisten we al een aantal maandenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit, op mijn PC heeft ie een permban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |