t was n hele opluchting de rest moet je er zelf maar bij verzinnenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
is goed joh, laat de details verder maar zitten trouwens hoor![]()
thnx lekker frisquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:43 schreef chas het volgende:
[..]
Hiero!
<zwiept haar koelkast open>
Er staat genoeg!
Pak maar, hoor!![]()
ja dat krijg je als ik ff weg ben hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
en dood is de sc
ik dacht dat ik me nog best netjes had gehoudenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, ik moest even de heren en hun hanen gedrag de ruimte geven...hihih
zoiets zekerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
t was n hele opluchting de rest moet je er zelf maar bij verzinnen![]()
Dat wel maar....... jij doet het met hanenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik dacht dat ik me nog best netjes had gehouden![]()
zoal de waard is vertrouwd ie zn gasten!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zoiets zeker
[afbeelding]
![]()
als jij dat uit mn text opmaakt zal dat welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat wel maar....... jij doet het met hanen![]()
Met vrienden zoals jij...heeft niemand vijanden nodig!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met jouw gedrag hoef ik ze nergens op te wijzen, het gaat je goed af
![]()
Maare.... werk je dan ook nog?![]()
sorry waard, maar mijn ZWAARD heeft dat niet nodigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
zoal de waard is vertrouwd ie zn gasten!![]()
Ik maak nog minder op uit je sigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
als jij dat uit mn text opmaakt zal dat wel![]()
Hij noemt me een vriendquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met vrienden zoals jij...heeft niemand vijanden nodig!![]()
good comebackquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
sorry waard, maar mijn ZWAARD heeft dat niet nodig![]()
Tuurlijk, ondanks al die vuilspuierij die je misbruikt om me een ban aan te smerenquote:
jezus, misschien zie je ooit t licht nog is, trustequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:26 schreef Inodder het volgende:
aangezien er toch niets zinnigs bij mij uitkomt ga ik maar weer is slapenk kijk morgen vroeg wel weer ff
Mensjens los Ballos![]()
en Welterusten allemaal![]()
Ik kan jou hier toch niet voor 48 uur missenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ondanks al die vuilspuierij die je misbruikt om me een ban aan te smeren![]()
Trustequote:
Ik dacht dat FB stond voor FersaBommie, en dat de moddiemods gewoon een kleine taalachterstand haddenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan jou hier toch niet voor 48 uur missen![]()
En ik hoef niets aan te smeren zolang jij van FB je eigen SC maakt komt alles op zijn pootjes terecht![]()
Ik zal je tekst even verplaatsen naar FB, dit is SC !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik dacht dat FB stond voor FersaBommie, en dat de achtelijke moddiemods gewoon een verschrikkelijke taalachterstand hadden![]()
daar kan wel eens stront van komenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal je tekst even verplaatsen naar FB, dit is SC !
Ach ze zullen jou als grootverposter toch wel een beetje tegemoet komenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
daar kan wel eens stront van komen![]()
och post alles maar pik, ik ben untouchable!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach ze zullen jou als grootverposter toch wel een beetje tegemoet komen![]()
Zal ik je eigen tekst of de aangepaste versie posten![]()
Ik denk trouwens dat je beter eerst kan sparen voor een setje ballen, want ik denk niet dat je het lef hebt!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach ze zullen jou als grootverposter toch wel een beetje tegemoet komen![]()
Zal ik je eigen tekst of de aangepaste versie posten![]()
Hoogmoed komt voor de valquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
och post alles maar pik, ik ben untouchable!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |