abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42343267
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wat is het probleem nossie ?
Tis gewoon wat stilletjes vanavond....tijd voor bezinning denk ik
Hello Jappie.

Ik zit me nog steeds te bezinnen om de reden waarom jij mij weg wilde hebben van het Forum.....

Maar ik kom er niet uit....

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:04:26 #227
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42343342
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:01 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Hello Jappie.

Ik zit me nog steeds te bezinnen om de reden waarom jij mij weg wilde hebben van het Forum.....

Slechts chaos ende anarchie is mijn nobel streven........anders dan dat zou ik het ook niet weten.
pi_42343431
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:

[..]

Slechts chaos ende anarchie is mijn nobel streven........anders dan dat zou ik het ook niet weten.
Dat stelt me dan weer gerust ....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:17:23 #229
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42343724
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:01 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Hello Jappie.

mwah ligt voor de hand, vriend Nossie: Het is een valse nicht
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:21:07 #230
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42343829
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:17 schreef versabommie het volgende:

[..]

mwah ligt voor de hand, vriend Nossie: Het is een valse nicht
eter een va se nicht d n een schandkna p op ter water n r ereltje.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:21:42 #231
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42343839
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:

[..]

Zoals ik altijd zeg:

Chaos en Anarchie, komen jullie buiten spelen?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:22:54 #232
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42343868
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:

[..]

eter een va se nicht d n een schandkna p op ter water ereltje.
Ik heb het vermoeden dat als ik nog 1 keer in het fb post, legitiem of niet, ik een ban van een week te pakken heb
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:24:09 #233
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42343897
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:21 schreef versabommie het volgende:

[..]

Zoals ik altijd zeg:

Chaos en Anarchie, komen jullie buiten spelen?
[Inoddermode]
Ja baas bommels

[bassiemode]
wroef wroef..
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:24:11 #234
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42343899
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:55 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Onmogelijk dat hij er dit jaar mee weg komt Hij denkt dat door het vreselijke geslijm met de verschillende modjes dat hij werkelijk alles mag en kan maken maar deze slimme modjes prikken daar binnenkort doorheen

Wat hij neerkwakt hier is meestal veel erger dan wat Manu bv plaatst en die mag een week toekijken
90% Zal eerder naar de 95% lopen denk ik

1 dezer hebben we feest, het is nu zonder hem al een stuk beter maar hij kan elk moment weer zijn gal komen spuien en bij een ban weet je dat hij minimaal een dag of 2 pleite is

En over zijn "geaarsheid" Eigenlijk geen idee alhoewel hij wel vaak laat blijken dat hij kinderen heeft maar dat zegt me niets

Ik weet wel dat als hij deze stukjes leest, zijn vingers jeuken en hij keihard terug zal slaan (waarschijnlijk met een handtasje ) (of hij laat ons helemaal links liggen

Zo, en nu moet ik even naar boven, ik ben zeker van mijn geaardheid en dat zal mijn vrouw weten ook
pi_42343935
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:22 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat als ik nog 1 keer in het fb post, legitiem of niet, ik een ban van een week te pakken heb
I second that; met je veertien tvp's....
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:28:11 #236
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42344003
Ohw nog een berichtje in mijn pm van manu :
quote:
Wil je even tegen alle randdebielen daar zeggen dat ik vanaf donderdag op vakantie ben, dus dat ik eigenlijk nu wel een weekban eis
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:28:55 #237
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42344023
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:25 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

I second that; met je veertien tvp's....
ja en de pest is, ik MOET posten in de FB want er is iets niet in orde met een topic....
pi_42344044
Uhm, hij heeft een weekban, hoor....
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:30:27 #239
16305 Jappie
parttime reverend
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:30:45 #240
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42344066
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:22 schreef versabommie het volgende:

[..]

Mwah...Nicky is niet heilig verklaard of zo. Eerlijk gezegd vond ik die message van haar een beetje overbodig....onze mods weten dondersgoed wat ze wel en niet willen...en is het nu alleen een kwestie van de daad bij het woord voegen.........wat dat betreft is er dus eigenlijk weinig veranderd.

Tis wat Teamlead al zei...... het balanceren op de rand van de afgrond is een kunst en als je dat niet beheerst moet je lekker op de begane grond blijven toekijken.
pi_42344074
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

ja en de pest is, ik MOET posten in de FB want er is iets niet in orde met een topic....
En je moet en zal weten wat het is.....
Ik zou zeggen, probeer het nog een keer, wie weet is tonight your lucky night for finding out......
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:32:51 #242
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42344113
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:31 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

En je moet en zal weten wat het is.....
Ik zou zeggen, probeer het nog een keer, wie weet is tonight your lucky night for finding out......
Nee, want dat hebben die nare Krabbit en Jappie gewonnen
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:35:51 #243
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42344195
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:

[..]

Mwah...Nicky is niet heilig verklaard of zo. Eerlijk gezegd vond ik die message van haar een beetje overbodig....onze mods weten dondersgoed wat ze wel en niet willen...en is het nu alleen een kwestie van de daad bij het woord voegen.........wat dat betreft is er dus eigenlijk weinig veranderd.

Tis wat Teamlead al zei...... het balanceren op de rand van de afgrond is een kunst en als je dat niet beheerst moet je lekker op de begane grond blijven toekijken.
Tis trouwens Nikky

Maar idd...leuk dat ze ff wat tijd wil wijden aan het hele fb gebeuren maar Fluugs, TL en Day weten dondersgoed wat ze doen. BB is niet een normaal forum, je zit hier met veel mensen die bijna hele dagen met elkaar een gemene deler volgen te weten 24/7 streams....

Je kan niet 24/7 een strak beleid gaan voeren dan. Dat weten ONZE mods, alleen die FA's zijn nogal ongevoelig voor alles wat ze niet kennen en willen kennen.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:45:14 #244
157308 SabinasPuppiesRule
ik hou van hobbies
pi_42344440
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:

[..]

Tis trouwens Nikky

Maar idd...leuk dat ze ff wat tijd wil wijden aan het hele fb gebeuren maar Fluugs, TL en Day weten dondersgoed wat ze doen. BB is niet een normaal forum, je zit hier met veel mensen die bijna hele dagen met elkaar een gemene deler volgen te weten 24/7 streams....

Je kan niet 24/7 een strak beleid gaan voeren dan. Dat weten ONZE mods, alleen die FA's zijn nogal ongevoelig voor alles wat ze niet kennen en willen kennen.
helemaal mee eens om me ook even kort in deze discussie te mengen, en dat 100 dagen aaneengesloten, daar moet een bepaalde mate van tolerantie zijn
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:47:52 #245
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42344527
quote:

[..]

Tis trouwens Nikky

Buiten dat vond ik het nogal aanmatigend van toon allemaal...zowel naar de users maar ook naar de moderators....ut zal allemaal best wel goed bedoeld zijn maar door je er op deze manier mee te bemoeien zeg je feitelijk dat de moderators niet capabel zouden zijn.

Maar goed.......ik heb besloten om er in FB niet verder op in te gaan om de discussie over het etteren an sich zuiver te houden. Er loopt hier tegenwoordig te veel ongeschoold schorriemorrie rond die dat onderscheid niet kan maken dus heeft het voeren van inhoudelijke discussies op dat soort specifieke onderwerpen binnen een al langer lopende discussie nauwelijks nog zin.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:48:17 #246
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42344539
quote:

[..]

Tis trouwens Nikky

Ik ga hier nog één keer op inhaken en dit is écht de laatste keer dat ik er wat over wil zeggen.

Het was niet, ik herhaal niet leuk meer in COS en/of FB voor ons. Het is wat TL al zegt en Jappie hierboven ook al aanhaalde een kunst om een plaagstootje uit te delen zonder direct iemand knock out te slaan. De laatste weken was het alleen nog zuigen en recalcitrantie. Ik weet dat de charme van dit forum juist de FB is en de manier waarop we met elkaar omgaan, maar het ging van een simpel plaagstootje naar hatelijke verwensingen en op den duur een ondermijning van onze goedbedoelde pogingen om er iets leuks van te maken hier.

Als je dag in dag uit huilende kleuters aan je bureau hebt omdat ze straf hebben gekregen en het niet eerlijk vinden. "zij doen het ook juffrouw" en vervolgens een andere kleuter een kutgeintje uithaald en z'n tong uitsteekt gaat dat opbreken, dan gaat de fun eruit. Ik ben min of meer gepokt en gemazeld door vorig jaar, maar ik moet zeggen dat ik soms avonden heb dat ik heel erg veel zin krijg om de boel de boel te laten en lekker op de bank te kruipen met een goed glas wijn. Dat is niet goed! Die sfeer moet er gewoon uit. Vandaar dat FB weer gewoon een normaal FB topic wordt. Voor de rest moet het plagen hier maar in de SC ofzo. Mensen zagen het FB topic alleen nog maar als een plek om de mods te klieren door vooral níet te doen waar we om verzochten (dit gebeurd ook in COS overigens)

Is het dan vreemd dat de lol er even afgaat en we de teugels ineens aanhalen? Ik heb zoveel meer respect voor mensen die te ver gaan en hun ban gewoon accepteren dan de types die er op terug blijven komen. Als je door rood rijd krijg je een bekeuring, maar alleen als er toevallig een agent in de buurt is. Is die net op het bureau een kopje koffie aan het drinken heb je mazzel. Staat ie toevallig naast het stoplicht heb je een prent te pakken. Ga dan achteraf niet lopen huilen om de prent, die heb je gewoon verdiend op zo'n moment.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:48:40 #247
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42344558
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:

[..]

helemaal mee eens om me ook even kort in deze discussie te mengen, en dat 100 dagen aaneengesloten, daar moet een bepaalde mate van tolerantie zijn
We hebben van jou al meer dan genoeg getolereerd.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:50:23 #248
157308 SabinasPuppiesRule
ik hou van hobbies
pi_42344623
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:48 schreef Jappie het volgende:

[..]

We hebben van jou al meer dan genoeg getolereerd.
gelukkig heb jij hier geen reet te vertellen, hoe diep je je kop ook naar binnen steekt
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:52:12 #249
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42344688
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik ga hier nog één keer op inhaken en dit is écht de laatste keer dat ik er wat over wil zeggen.

Het was niet, ik herhaal niet leuk meer in COS en/of FB voor ons. Het is wat TL al zegt en Jappie hierboven ook al aanhaalde een kunst om een plaagstootje uit te delen zonder direct iemand knock out te slaan. De laatste weken was het alleen nog zuigen en recalcitrantie. Ik weet dat de charme van dit forum juist de FB is en de manier waarop we met elkaar omgaan, maar het ging van een simpel plaagstootje naar hatelijke verwensingen en op den duur een ondermijning van onze goedbedoelde pogingen om er iets leuks van te maken hier.

Als je dag in dag uit huilende kleuters aan je bureau hebt omdat ze straf hebben gekregen en het niet eerlijk vinden. "zij doen het ook juffrouw" en vervolgens een andere kleuter een kutgeintje uithaald en z'n tong uitsteekt gaat dat opbreken, dan gaat de fun eruit. Ik ben min of meer gepokt en gemazeld door vorig jaar, maar ik moet zeggen dat ik soms avonden heb dat ik heel erg veel zin krijg om de boel de boel te laten en lekker op de bank te kruipen met een goed glas wijn. Dat is niet goed! Die sfeer moet er gewoon uit. Vandaar dat FB weer gewoon een normaal FB topic wordt. Voor de rest moet het plagen hier maar in de SC ofzo. Mensen zagen het FB topic alleen nog maar als een plek om de mods te klieren door vooral níet te doen waar we om verzochten (dit gebeurd ook in COS overigens)

Is het dan vreemd dat de lol er even afgaat en we de teugels ineens aanhalen? Ik heb zoveel meer respect voor mensen die te ver gaan en hun ban gewoon accepteren dan de types die er op terug blijven komen. Als je door rood rijd krijg je een bekeuring, maar alleen als er toevallig een agent in de buurt is. Is die net op het bureau een kopje koffie aan het drinken heb je mazzel. Staat ie toevallig naast het stoplicht heb je een prent te pakken. Ga dan achteraf niet lopen huilen om de prent, die heb je gewoon verdiend op zo'n moment.
"mijn flugeltje"
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:53:52 #250
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42344730
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:50 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:

[..]

gelukkig heb jij hier geen reet te vertellen, hoe diep je je kop ook naar binnen steekt
Er is een tijd van dollen en er is een tijd hollen...de tijd van hollen is voor jou nu aangebroken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')