thx voor je feedbackquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:51 schreef PKfotografie het volgende:
leuk sfeer-shot. (had iets donkerder gemogen omdat je wolken nu uitgebeten wit vertonen. maar is niet heel erg)
redelijk shot. de herhaling van het voertuig maakt hem wat beter. maar er is zoveel op tezien dat je gekozen onderwerp niet echt opvald
deze vind ik leuk. (ik stoor me wat aan de auto die achter het hek zit. )
kan ik niet veel over kwijt. (heb niet zoveel met auto's )
jammer dat hij zo uitgebeten is maar de hoek die je pakt voor de foto is netjes
erg mooi
hij rijd je foto uit inplaats van in. das jammer
geen foto van waarde binnen dit topic. de rest is stukken beter
# 9&10
de herhaling door het scherm is leuk. verder niet spectaculair.
al met al een nette serie voor een beginneling
duur???? 40 euro voor 3 dagen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:23 schreef freud het volgende:
Leuke serie! Het is dat het zo duur was, anders was ik ook gegaan denk ik. Jammer dat het zo lastig is om mooie foto's te maken daar met gewone bezoekerstoegang (of je moet een bigma in je binnenzak hebben).
aan het einde van de eerste bocht (rechts van de tribune) kun je gewoon over het hek heen fotograferen en sta je hooguit 10 meter van het asfaltquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:57 schreef freud het volgende:
Ik ben er zelf ook wel eens wezen racen, en kreeg nou niet de indruk dat je vanaf de regulieren plekken een beetje goed kon fotograferen, maar ik zal het zeker in degdachten houden voor een volgende race!!
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:45 schreef lostminds het volgende:
[..]
duur???? 40 euro voor 3 dagen...
en als je de moeite neemt om door de duinen te komen is het zelfs gratis want je loopt er zo naar binnen
en je kon bijna overal komen met wat je maar wilde
ik heb daar mensen gezien met honden, brommers,scooters, fietsen, hockey sticks, scheppen, tenten etc..
je had zelfs zo een bazooka mee naar binnen kunnen nemen![]()
echt fantastisch dat het allemaal zo relaxed gaat en dat je overal mag fotograferen
ik heb er dan ook dankbaar gebruik van gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:35 schreef Karst het volgende:
Leuke foto's..... weet niet of ik hier in een bestaande showcase ook foto's mag plaatsen en of ze een formaat limiet hebben op fok, daarom gewoon ff een link naar een ander forum waar o.a. mijn foto's staan en die van andere Canon EOS gebruikers -> http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?p=319840#319840
Ik had geen perskaart en kaartjes voor de hoofdtribune, maar ben op vrijdag en zaterdag wel op zoek geweest naar leuke plekjes om wat plaatjes te schieten.
Deze link zou moeten werken... het is een aangepast phpBB dus zit de register knop ergens boveninquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:14 schreef sieske het volgende:
toffe foto's maar hoe kan ik me registreren op die site? Ik kan niets vinden.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |