Uberbitch Hummie is back! En wel met wederom een nieuwe invalshoek. Wordt het 'Family Ties' of 'De Tokkies'? We zullen zien. In elk geval gaan we alles weer met een flinke dosis scepsis beoordelen. En vast!
Op maandag 2 oktober 2006 23:28 schreef Wishjuh het volgende: Sabrina voor mij! Vrolijke meid... altijd lache met haar... het huis zal een stuk saaier zijn zonder haar...
Ben het volledig met je eens
Maar je kan maar één keer stemmen en dus heb ik toch maar voor Monique gekozen ipv Saar. maar eigenlijk zijn ze alle twee mijn favootjes
Rik staat nog steeds bovenaan, omdat hij een van de weinigen is die durft te zeggen waar het op staat en daarnaast nog vreselijk veel humor heeft.
Maar het vreemde is dat ik eerst Tijn als tweede had en een hekel aan Etienne, en dat begint zich nu om te draaien. Tijn gedraagt zich steeds meer als een miskende sukkel en Etienne wordt steeds leuker. Had ik niet gedacht, in het begin had ik echt een hekel aan hem.
Ik ben overgestapt van Tijn naar Rik. Rik heeft meer humor en is dus leuker om naar te kijken. Sabrina vind ik ook leuk, al blijft dat stemmetje irritant.
I used to work in a morgue........I am a people person Only Human