Wat hebben die categorieën met KLB te maken....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:19 schreef postmortum het volgende:
klb verkiezingen 2006 mag die aub weer open?![]()
Kruip jij es heel snel terug in de pot domme kutn00b.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je zult het mij niet vaak op zien nemen voor MOD's, maar American_Nightmare jij bent een kneus en je hebt niks te klagen....
Ik bespreek mijn ban helemaal niet. Dat maak ik ook heel duidelijk in het topic. Ik klaag er alleen over, en dan ben ik hier in KLB op de goede plek volgens mij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
KLB is simpelweg niet de plek om je ban te bespreken.
Al helemaal niet als het gepaard gaat met een misplaatst gevoel van verhevenheid, en verwijten van 'anti-sociaal gedrag', terwijl je zelf blijkbaar niet in staat blijkt om een discussie te voeren zonder persoonlijke aanvallen..
als je hier veel was snapte je het welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat hebben die categorieën met KLB te maken....![]()
Stoer ventjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kruip jij es heel snel terug in de pot domme kutn00b.
Het is heel simpel, je opent een topic over je ban, dus je bespreekt hem. Klaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:38 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik bespreek mijn ban helemaal niet. Dat maak ik ook heel duidelijk in het topic. Ik klaag er alleen over, en dan ben ik hier in KLB op de goede plek volgens mij.
Verder is de FP crew zelf begonnen om het 'persoonlijk' te maken door een ban uit te delen naar aanleiding van een forum topic. Bovendien is in het verleden al vaak gebleken dat deze 'mensen' slechts communiceren met minpunten en slotjes. Er valt dus niet mee te praten. En ook daarover klaag ik (jaja, in KLAAGbaak).
Verder snap ik niet waarom mijn terechte gevoel van verhevenheid de oorzaak zou moeten zijn van een slot op mijn topic?
Nou is dat meestal geen probleem.quote:# Heb respect voor anderen
# Hou het taalgebruik beschaafd, ook in de topictitels
Je topic had een ONZ karakter. Het hele topic sloeg compleet nergens op, en lokte ONZ-achtige reactie's uit. En mij leren modden is niet nodigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:46 schreef Nawien het volgende:
WTF biogarde. Waar haal je het lef vandaan om 1. mijn topic te sluiten en 2. mijn topic te betitelen als ONZ. Heb ik ooit een topic verzonnen joh incapable mod. De meest achterlijke topics blijven open en iets wat serieus is sluit je. Leer modden ofzo modder-eter![]()
Die modjes modereren niet in KLBquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:33 schreef VinoTinto het volgende:
2 modjes vonden het anders wel leuk dit topic Kutsmilie
Dus aub weer open
Ben je in een slechte bui?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die modjes modereren niet in KLB![]()
En zo'n soort topic hoort hier niet thuis![]()
Nee, eik nietquote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:19 schreef postmortum het volgende:
klb verkiezingen 2006 mag die aub weer open?![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is heel simpel, je opent een topic over je ban, dus je bespreekt hem. Klaar.
Zeggen dat je 'dat niet doet' verandert daar helemaal niks aan.
Tenslotte uit de KLB FAQ:
[..]
Nou is dat meestal geen probleem.
Immers, het is Klaagbaak, verwachten dat mensen hier genuanceerd en lief doen, is als hopen dat een hyperactieve puppy je meubels met rust laat. Echter, smijten met termen als 'contactgestoorde mongooltjes' en 'untermenschen', alleen omdat je gebanned bent van een site die je toch kut vindt.. neuh.
Houd jezelf eens een spiegel voor, en bedenk eens waar het aan zou kunnen liggen, dat bepaalde FP-mods blijkbaar nogal klaar zijn met je. Krijg je er nog een hint bij ook: fatsoenlijke omgangsvormen vallen ook onder de sociale vaardigheden, waar jij blijkbaar zoveel waarde aan hecht.
Edit: en nee. Over je ban en de oorzaak daarvan doe ik geen uitspraken, aangezien ik daar niet over kan oordelen. Ga er min of meer vanuit dat ze hun redenen hebben, redenen die ze ook prima uit kunnen leggen, als je het hun zelf even vraagt.
Krachtterm, of waas voor je ogen. Je kan vloekwoorden dus op verschillende manieren gebruiken. Forumbreed zit er in iedere 2 zinnen die jij post, 1 scheldwoord. En ik snap wel dat je giftig bent, en gaat vloeken, maar het schiet niet op in mijn ogen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Elk topic in KLB staat vol met 'kut' en 'kanker' en mijn topic gaat dicht wegens grof taalgebruik. Doe niet zo hypocriet man, maar geef gewoon toe dat je het topic dicht hebt geflikkerd om je medemodjes in bescherming te nemen.
ach ik henb mijn lol toch al gehadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.
We hadden je gezegd dat we dit eerst moesten bespreken.
Daarnaast zijn deze categorieen nou niet bepaald bevorderlijk als we KLB zo baggervrij mogelijk willen houden.. en tja.. kom op, ze slaan nergens op.
Een aantal van die categorien heeft al een vaste winnaar.. ik bedoel:
9) User die het meest zeurt om ftoto's van 15 jarige meisjes: Chis2K
Joh...
2) User met de meest foute uitspraken: -Sandstorm-
Dit zou zowaar zomaar weer een sport kunnen worden in KLB..
Het lokt bagger uit, en dat was het.
Het was een leuk idee, maar de nadelen (voor KLB) wegen niet op tegen de voordelen.
Traytje Breezah?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ach ik henb mijn lol toch al gehad![]()
vraag 9 heb ik gemaakt zodat hij ook een prijsje kon verdienen![]()
Onzintopic.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
GVD waarom moet mijn topic dicht.
quote:
Je hele OP manquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
WTF.
Omdat er 1 iemand begint met baggeren gooi je het dicht.
quote:
Het hele topic gaat werkelijk nergens meer over. Als ik hem zo opschonen hou je 3 a 4 reactie's over.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als het een saai eentonig verhaal is leest geen hond het. Is dat dan wat je wil.
Hele topic ging nergens meer over he. Voordat we een topic volzetten met copy/paste posts.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Werd er niet genoeg gekankerd en gescholden in dat gehandicaptengrappentopic biootje?
Nou ja, kusje maar
mijn topic wat doe jequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Grappen waren echt leuk![]()
Lucille is een gloeiend lekker wijf
Oh nee dit is KLB
Hij is overgenomen in ONZ. Have funquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn topic wat doe je![]()
grappen over gehandicapten
anders gooi hem ff naar onz , waar ze dit soort grappen wel waarderen![]()
Wat is dan WEL de bedoeling hier? Ik zie links en recht allerlei slotjes vallen dat ik denk "Hoezo nou weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |