Je wou serieus een verkiezing wie de grootste zeikerd is?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:10 schreef postmortum het volgende:
Janetje en/of andere mods moeten wij niet een klb verkiezing houden PUB en Onz heeft er al in, nu wij nog
ja en wie de leukste lemmingen heeft mag het mag het mag het? ik ga wel stemmen tellen en catagorieen makenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je wou serieus een verkiezing wie de grootste zeikerd is?
Suc6quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja en wie de leukste lemmingen heeft mag het mag het mag het? ik ga wel stemmen tellen en catagorieen maken![]()
moet wel nog ff fiat krijgen van de klb modjesquote:
Hoi, het is Janet, vrouwelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:56 schreef brood_korst het volgende:
GODVERDOMME JAN![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn Topic WAT DOE JE !!!!
Klaag HIER omdat brood_korst terug is !!
Als iedereen er is overleggen we wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja en wie de leukste lemmingen heeft mag het mag het mag het? ik ga wel stemmen tellen en catagorieen maken![]()
Het is een centraal klaag topique om te klagen dat k weer terug bent, zodat niet iedereen dat in alle topics doet!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoi, het is Janet, vrouwelijk.![]()
En voor iedere (kut)user een topic openen in KLB is niet de bedoeling.. en al helemaal niet als het gaat om jezelf te laten feliciteren dat je weer terug bent..![]()
Als je er toch zo op geilt dat ze op je klagen, roep ik hen bij deze op je maar een PM te sturen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:59 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Het is een centraal klaag topique om te klagen dat k weer terug bent, zodat niet iedereen dat in alle topics doet!!!!
Kijk dat heet vooruit denken jantje !!
![]()
Nou hups hem ff open dan mag je daarna ff op me schoot zitten![]()
Hey, ik doe wat ik gezegd heb.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:01 schreef brood_korst het volgende:
HAHAHA
Daar heb ik je paparazzi !!
Deze gaat mooi weer open heb je zelf gezegt
k1 boksers
dan geen lemmingen maar users die een extra ban verdienen etcquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als iedereen er is overleggen we wel.
Don't get your hopes up.. ook lemmingen zijn nou niet bepaald iets wat we willen aanmoedigen, wat uiteraard wel gebeurt als je er een 'award' voor krijgt.
Ik had ook gesoliciteerd en als ik het was geworden had je je fiat gehadquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
moet wel nog ff fiat krijgen van de klb modjesbegin ik er morgen wel aan dan heb ik vrij
![]()
En dat meld je in KLB omdat...?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:19 schreef welkominspace het volgende:
ff voor de duidelijkheid waar kan ik me hiervoor aanmelden..? was een lemming op Waar kan je je hiervoor aanmelden?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat Janetje niet gaat editten
Eigenlijk gaat het er vanaf de OP al overquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:03 schreef Wombcat het volgende:
Steeds meer 9/11 conspiracy volgers
Dit topic wordt nu een discussie over 9/11, dat is toch niet de bedoeling van Klaagbaak?
Mwah, dat het stof tot nadenken is dat er alleen Marrokanen hier zijn omdat Duitsers ze niet hebben uitgeroeid getuigt niet bepaald van naasteliefde vind je wel? Riekt eerder naar racisme.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:47 schreef tvlxd het volgende:
Janetje, waarom is mijn reactie verwijderd?
Dat is jouw mening, ik zie echt niet hoe dat racistisch is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, dat het stof tot nadenken is dat er alleen Marrokanen hier zijn omdat Duitsers ze niet hebben uitgeroeid getuigt niet bepaald van naasteliefde vind je wel? Riekt eerder naar racisme.
Haal die stront uit je ogen manquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:50 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik zie echt niet hoe dat racistisch is.
Goed dan. In Jip en Janneke-taal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |