bijna vergeten:quote:
Southparkquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:32 schreef Tha_T het volgende:
Mochten de KLB-mods een topic van 2609 zien moeten ze " What Would Brian Boitano Do?" luisteren en alles zal duidelijk worden
een stickie? Lekker spliff bradaa!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
zowaar een stickie voor die baggerkloon?
sorryquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Paris Hilton stinkt onder d'r oksels![]()
jawel ik heb de porieen volgesmeerd met mijn superzaad....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee je hoeft de schuld niet op je te nemen, zij is het en niemand anders.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel ik heb de porieen volgesmeerd met mijn superzaad....![]()
ja neem mijn posts ff serieus wil jequote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
![]()
Maar even serieus, waarom geilen jij en die TS zo op Hilton, er zijn knappere meisjes met kont en voorgevel, een intelligentere blik in hun ogen en heel stel ervan is nog blond ook!
Nee nou en? Wel een 2609 topic en dat is ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:05 schreef Janetje het volgende:
Hoi.. dit is geen Paris discussietopic..![]()
mijn oordeel?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben jullie oordeel over haar in meerdere Paris' topics tegen gekomen![]()
Ik ook. Het theekransje is voorbijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn oordeel?
ik heb haar geneukt, that's it![]()
en nu kappen, janetje wordt boos
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:08 schreef PeZu het volgende:
en nu kappen, janetje wordt boos
* Heer_van_Bartolhoven is niet onder de indruk, vindt het eveneens vrij triest, maar maakt hier uit op dat dit topic ook een zeker nut heeft voor mensen met duidelijk een ander gevoel voor humor dan ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ook. Het theekransje is voorbij![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
* Heer_van_Bartolhoven is niet onder de indruk, vindt het eveneens vrij triest, maar maakt hier uit op dat dit topic ook een zeker nut heeft voor mensen met duidelijk een ander gevoel voor humor dan ik.
Dus van mij hebben jullie geen last meer![]()
Slowchat in FB topics is irritant aangezien er dan nog wel eens serieuze vragen van mensen in het niets willen vallen tussen de andere berichten...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
* Heer_van_Bartolhoven is niet onder de indruk, vindt het eveneens vrij triest, maar maakt hier uit op dat dit topic ook een zeker nut heeft voor mensen met duidelijk een ander gevoel voor humor dan ik.
Dus van mij hebben jullie geen last meer![]()
Kom op zeg, de OP, de reacties en de TT geven toch aan dat dit complete crap is, dat het een FB topic is geworden heeft volgens mij dus met een bepaald gevoel voor humor van jullie te maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Slowchat in FB topics is irritant aangezien er dan nog wel eens serieuze vragen van mensen in het niets willen vallen tussen de andere berichten...
Heeft niets met gevoel voor humor te maken.
Pm haar, of gooi desnoods een flink aantal postduiven haar kant op.quote:
Owjah we hebben pm tegenwoordigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Pm haar, of gooi desnoods een flink aantal postduiven haar kant op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |