abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18194876
*Schop*

Zaterdag gezien. Best een leuke film, ik heb me er wel mee vermaakt.
Geen idee of de film het boek volgt, aangezien ik het boek niet gelezen heb
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_19419599
Is hij al uit op dvd in de videotheek?
pi_19420405
werkelijk de slechtste film over tijdreizen OOIT! natuurlijk ook hier weer de middeleeuwse boere mensen, met parelwitte tanden en schone gelaten (erger ik me altijd aan.), maar ook klopt er gewoon geen reet van het verhaal.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:56:38 #29
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_19422681
inderdaad zeer matige verfilming. Heb ik daar ruim 2 jaar op zitten wachten?
pi_19434539
quote:
Op vrijdag 4 januari 2002 18:39 schreef eRR_ het volgende:
Alhoewel ik persoonlijk liever Ridley Scott of zelfs Spielberg had gezien, maar goed..voor 80 miljoen USD moet je wel iets kunnen verwachten
Ja, als de film veel gekost heeft moet hij wel goed zijn!
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_19434606
Mwah ik heb 'm op DVD en vind m zo heel slecht nog niet hoor.. Het is idd geen topper maar heb me tijdens het kijken toch geen moment verveelt, gewoon goed uit te houden
pi_19893102
Erg jammer dat de meeste verfilmingen van Crichton zo slecht zijn. Jurrasic Park vond ik een zeer vermakelijke film, maar je moet hem wel los zien van het boek. Voor de rest zijn ze allemaal zwaar matig. Terwijl de boeken top zijn.

Toch blijf ik de verfilmingen kijken en meestal zijn ze dat dan ook nog wel waard. Voor Timeline geldt dat er zoveel details weggelaten zijn, dat het verhaal te simpel en ongeloofwaardig wordt. Dat is natuurlijk onvermijdelijk als je slechts 2 uur de tijd hebt, maar toch..

Ik hoop dat de verfilming van Prey beter wordt, maar dat lijkt me erg sterk. Lijkt me erg moeilijk om dat boek geloofwaardig op het witte doek te brengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')