het is ondergewaardeerdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:38 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Hehe, die was zeker geonderwaardeerd
Probeer je nu grappig over te komen ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:43 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik probeer niet uit de hoogte te doen, dus pas ik mij een beetje aan je niveau aan, of had je toch liever Pluk van de Pettenflat?
Juist wel, maar mensen die zich proberen te bewijzen zullen wel moeite hebben met het herkennen ervanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat heeft niks met zelfspot te maken![]()
Het lijkt er eerder op dat jij grappig probeert over te komen met je hele Dribbel_ verschijning, het is gelukt, je bent een grapquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Probeer je nu grappig over te komen ?
Kijk ik wil best een keer uit medelijden om je lachen, maar dan moet je toch echt wel een béétje leuke opmerking maken
Leg me eens uit waar de zelfspot dan precies zit, want volgens mij ben ik momenteel te dom om dat te begrijpenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:45 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Juist wel, maar mensen die zich proberen te bewijzen zullen wel moeite hebben met het herkennen ervan
nee sorryquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:46 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Het lijkt er eerder op dat jij grappig probeert over te komen met je hele Dribbel_ verschijning, het is gelukt, je bent een grap
en daar gaat ie weer.. weer naar iemand anders kijken, en proberen grappig over te komen..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:46 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Het lijkt er eerder op dat jij grappig probeert over te komen met je hele Dribbel_ verschijning, het is gelukt, je bent een grap
zeur nietquote:
Hij heeft gister vast die negerfilm gekeken Get Rich or Die Tryingquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:48 schreef DraYtje het volgende:
[..]
en daar gaat ie weer.. weer naar iemand anders kijken, en proberen grappig over te komen..
niet gelukt![]()
Ik kan ook wel constant "Nee sorryquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee sorry
probeer het nog een keer
uhm vriendelijke vriend, dat heb ik je nog geen 1 keer daadwerklijk echt goed zien doenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:50 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik kan ook wel constant "Nee sorry" op je reacties geven, maar ik neem tenminste wel de moeite om er op in te gaan, kan je je een beetje voorstellen hoe vermoeiend je bent voor mij?
zelf·spot (de ~ (m.))
1 het met zichzelf spotten
Hiermee bedoelde ik dus dat ik mijzelf niet altijd serieus neem, door bijvoorbeeld in achterlijke opmerkingen mee te gaan, die overduidelijk nergens op slaan..
Ik vroeg je om aan te geven wáár precies je dan met jezelf spotquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:50 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik kan ook wel constant "Nee sorry" op je reacties geven, maar ik neem tenminste wel de moeite om er op in te gaan, kan je je een beetje voorstellen hoe vermoeiend je bent voor mij?
zelf·spot (de ~ (m.))
1 het met zichzelf spotten
Hiermee bedoelde ik dus dat ik mijzelf niet altijd serieus neem, door bijvoorbeeld in achterlijke opmerkingen mee te gaan, die overduidelijk nergens op slaan..
Zucht, zoals ik al eerder zei ging ik met de achterlijke opmerkingen van anderen mee, ik ben gelukkig voor jou aardig genoeg om dit nog even te quotenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vroeg je om aan te geven wáár precies je dan met jezelf spot
Okay ik zie ook wel in dat je jezelf met iedere post meer belachelijk maakt![]()
Maar quote nou maar gewoon voor me het stukje waar jij vindt dat je met jezelf spot.
quote:quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry vd zelf quote
maar mijn reply werd ondergesneeuwd
quote:Hehe, die was zeker geonderwaardeerd
Waar zit de zelfspot nou ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:55 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Zucht, zoals ik al eerder zei ging ik met de achterlijke opmerkingen van anderen mee, ik ben gelukkig voor jou aardig genoeg om dit nog even te quoten
[..]
[..]
... dat valt niet onder zelfspot hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:55 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Zucht, zoals ik al eerder zei ging ik met de achterlijke opmerkingen van anderen mee, ik ben gelukkig voor jou aardig genoeg om dit nog even te quoten
[..]
[..]
Owjee nu krijgen we dit weerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:57 schreef Kleine_Jelle het volgende:
En verder is één van de voornaamste redenen dat ik op Fok! zit, nerdjes die eigenlijk op tweakers horen bashpogingen te zien doen
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar zit de zelfspot nou ?
Ik zie het echt niet![]()
Ik ga niet de moeite doen om het nog een keer te quoten, dat was eenmaal andermaal. Je kunt het natuurlijk ontkennen, maar dat is net iets te makkelijk, waarde vrinden. Aan de andere kant kun je het ook gewoon als mening bekijken, en daar valt niet over te discussiërenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
... dat valt niet onder zelfspot hoor
wel tof dat mijn ondergewaardeerde reply nog een keer aandacht krijgt
props
Nee, ik zeg niet dat heel Fok! nerd is, ik heb eerst jullie Fobos bekeken, en vervolgens heb ik mijn conclusie getrokkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Owjee nu krijgen we dit weer
"hoi jullie zitten op een internetforum en ik ook maar jullie zijn nerds en ik niet gewoon omdat daarom"
kom ff met iets beters dit wordt gewoon sneu voor je
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:01 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat heel Fok! nerd is, ik heb eerst jullie Fobos bekeken, en vervolgens heb ik mijn conclusie getrokken
uhm zelfspot, het woord zegt het in feite al niet?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:00 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet de moeite doen om het nog een keer te quoten, dat was eenmaal andermaal. Je kunt het natuurlijk ontkennen, maar dat is net iets te makkelijk, waarde vrinden. Aan de andere kant kun je het ook gewoon als mening bekijken, en daar valt niet over te discussiëren
Bedankt dat scheelt mij weer typenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm zelfspot, het woord zegt het in feite al niet?
zelf! niet een grap van een ander over jezelf waarderen maar zelf een spottend grapje maken over jezelf dus
dat is zelfspot
is geen discussie over mogelijk
idd een stomme lee hotti wanna-bequote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]!
Dan kan ik jou ook wel doorsturen naar sugahunks ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |