Ze zullen inderdaad geen tieten gaan laten zien, aan de andere kant, als je TMF/MTV kijkt zie je ergere dingen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik verwacht er maar niet te veel van, ze zullen niet veel laten zien omdat er ook jonge kijkers naar BB kijken
Maar wèl logisch.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:37 schreef Kinga het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat nepgeld..
Yep, haar bedmaatje...quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:40 schreef Kinga het volgende:
Denk dat Janine haar geld aan Rik zou geven..
Vorig jaar hadden ze nog wel gewoon écht geld. Ik snap t wel hoor, als er 3 ton in dat huis ligt is dat nogal overvalgevoelig.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:51 schreef kleinzusje het volgende:
Geld:
Janine aan Marlies
Semmih aan Tijn
Jeroen aan Melica
![]()
Malica, Melica, Meleca, Mileca......eehhhh Milica ookquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:52 schreef Sug4r het volgende:
Moeilijke naam heeft die Semih toch schijnbaar...
Ze geven elkaar waarschijnlijk een hand. en zeggen; Het ga je goed.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:53 schreef Kinga het volgende:
Ben toch eens benieuwd hoe Sem en Tijn straks afscheid gaan nemen...
Dat negeren is zo zielig.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:51 schreef kleinzusje het volgende:
Geld:
Janine aan Marlies
Semmih aan Tijn
Jeroen aan Melica
![]()
De enige die er echt toe in staat is is jouw heldquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
edit : never mind, ik zie dat t allemaal onlogisch is.
Was ze weg danquote:
Top !!!!!!!!!!!! Eindelijk een filmpje wat ik kan zien, thxquote:
Jij sloeg de plank dus volkomen mis.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze zullen inderdaad geen tieten gaan laten zien, aan de andere kant, als je TMF/MTV kijkt zie je ergere dingen.
oooo was dat daar daaromquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:37 schreef n1ek het volgende:
Ze gaan weer het geluid checken, streamlock
Ik snap het gewoon niet. Zo boos zijn om een hou je bek en jij bent schijnheilig opmerking.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:56 schreef wolferl het volgende:
Er hangt gewoon een vette spanning tussen Tijn en Semih, het komt nooit meer goed.
Puik gedaanquote:
ohhhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 2 oktober 2006 20:08 schreef cripplecrow het volgende:
zit al 2 dagen met goodbye my lover in mn kop
Doet ie ut bij jou? Bij mij vertikt hij het ineens. (die ik altijd gebruikte)quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:06 schreef Kinga het volgende:
weet iemand de link naar de talpa stream?
edit: heb al.
welke want die van mij hapertquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:06 schreef Kinga het volgende:
weet iemand de link naar de talpa stream?
edit: heb al.
Niet de streams maar de live stream. Waar je Talpa op ziet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:19 schreef Bartoli het volgende:
de streams doen het hier perfect
Ik schrok mezelf kapotquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:40 schreef wolferl het volgende:
Sjankwal zit er ook bij.
Zit er dik in nu he...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:45 schreef Fronsertje het volgende:
ok dan als muisjes in een wiel lopen!!!!!
Iik heb ze allemaal geprobeerd,er is er niet één die goed werkt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:46 schreef natronic het volgende:
iemand een goed werkende talpa tv stream in de aanbieding?
tja maar hij heeft een jokerquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:26 schreef schatje het volgende:
Nu wordt het tijd dat Tijn eens even lekker wordt genomineerd.
Nou, ik heb het anders wel gezien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:31 schreef wolferl het volgende:
Ik zag dat sjaan Marlies geen afscheidsknuffel gaf
ik welquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:31 schreef wolferl het volgende:
Deed ze wel hoor.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:31 schreef wolferl het volgende:
Second that.quote:
Nee, volgens mij niet....heb eindelijk is een keer niet die kop van hem gespot tijdens een uitzending.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:34 schreef Inca het volgende:
Was Rob ook in de studio?
Wat zij zegt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:38 schreef Kinga het volgende:
Ik had het echt niet verwacht dit, me bek viel open toen jeroen 48% had, en ook totaal niet verwacht dat janine haar geld aan tijn geeft!
Ja, heb gereageerd in filmpjes topic...quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
ben je tevreden over het filmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |