Nou ik heb er 1 hoor
![]()
Met foto's, brieven en opgeslagen forumberichten van een msn-group in 1 document
quote:
Van: NN**
Verzonden: 25-2-2006 0:39
Toen ik die foto op MSN zag wist ik gelijk dat je het over M** had.
Nou daar ken ik wel een boekje over open doen, die heb bij mij in een thuis gezeten van ongehuwde moeders in Utrecht.
Dat is echt een treurig vies wijf.
Ze had daar, want ze vrat wel van 2 kanten die viespeuk, een relatie met ene S** die kwam volgens mijn uit Nijmegen of zoiets, die kant uit.
Ze hadden samen een lesbische relatie. Volgens mij had die S*** 2 dochtertjes, dat maakte niks uit, die meiden deden gewoon waar ze zin in hadden.
Is M** later met een vrachtwagen chauffeur getrouwd, die had een zoontje? Dat was echt een scheet van een joch. Ze kregen toen samen 2 meisjes.
Lieve, ben U getrouwd geweest met dat smerige varken?
Ik ben later nog es bij haar geweest in Almere, echt ze woonde precies zoals ze zelf was in een varkensstal, wat een teringzooi was het daar zeg!! Stinken dat het deed en altijd had ze de luxaflex, voor de geheimzinnigheden dicht. Ze vertelde dat ze al weer 2 keer gescheiden was en 3 kinderen had.
Nou arme kinderen zeg, wat een moeder was dat vies vuil mens en stinken.
Ze had een bedrijf met haar moeder, maar ik kreeg steeds meer door dat ze alles bij mekaar zat te liegen want op een gegeven moment vertelde ze een verhaal weer heel anders. Enm over een kerel zei ze dat ze daar ook wat mee had, maar ik weet zeker dat ze dat loog, ze wist op de duur niet meer wat waar was en niet waar. Ze vertelde zelf dat ze loog om anderen te treiteren of zo te pakken nam dat ze geen leven meer hadden.
Ik heb nog een foto van haar die zal ik er bij zetten. Dan zie je gelijk dat we het over dezelfde
mens hebben.
Van: j**
Verzonden: 25-2-2006 9:11
Hoi opa ,p*** en n***
Ik heb jullie verhalen zitten lezen nou nou. daar word je echt misselijk van
Veel dingen die er in staan heb ik ook meegemaakt.
Niet dat ik vals ben beschuldigd of zo.
Maar de ex van mij vriend is net zo viespeuk daar kan ik ook een boek over schrijven.
Wat dat stinkmokkel mijn vriend heeft aangedaan.
Ik wil dat hier niet in deze com zetten want iedereen kan het meelezen
gr van j***
Verder nog t oorspronkelijke bericht ofzo... waar zij dan op reageerden met bovenstaande:
quote:
Die ex van mij is echt totaal gestoord en heeft echt geen moederlijke of ook maar enigzins menselijk gevoel in zich hoor .
Ik heb haar dus een tijd terug medegedeeld dat ik kontakt had met de dames .
En de ,,grote leugen" van haar ging gewoon verder hoor , ik moest wanneer ik over haar sprak met veel respekt over haar praten
Want dat had zij zij ze ( bwoeeeeeeeee hahahahahahaha ) ook al die jaren gedaan ????????
Eerste grove leugen dus weer na al die jaren , want uit navraag blijkt dat ik al die jaren een soort van doodgezwegen ben .
Het enige wat die 2 dametjes van mij wisten was mijn voor en achter naam , die stond genoteerd bij de overheden !!!
Ik ben door de oudste van de 2 opgespoort via een site waarop scholen staan .
Daar had zij mijn naam ingetikt , en kreeg ik van haar een mailtje .
Ik zelf heb na een poosje van heftige legale protesten destijds besloten dat het beter en voor mij en de kinderen was , om niet iedere keer al die emoties los te halen .
Hun min of meer als oudere wijzere de rust te gunnen , waar zij recht op hadden .
Met wel steeds in mijn achterhoofd , dat mochten zij ooit met mij contact opnemen ik ze de gehele waarheid zou vertellen .
Onlangs heb ik in samenspraak met mijn oudste van die 2 , alle oude documenten weer bij die raad ( ik heb er hier intern een andere naam voor maar oke ) op te vragen .
Ik had destijds alles voor mijn eigen rust weggegooid en vernietigd .
Ik heb weer eens doorgekeken , die oudste ook , en zelfs mijn zoon ( waar mijn ex dus eigenlijk niks mee te maken had maar wel ontvoerd door haar ) ook .
Als heden zo'n situatie was zou ik er best wel heel anders voorstaan hoor .
Ik ben destijds notabene niet eens gehoord door politie of justitie , alleen die flapdrollen van een raad ,een zogenaamde vertrouwensarts met zijn poppenmethode , en een zooitje angstige kinderrechters ( voor zo'n niksnut deskundige ) beslissen dat jij je kinderen niet mag zien !!!!
Blijkt dat madam zelf niet eens haar eigen kinderen kan opvoeden , ze zomaar achterlaat bij haar tweede ex !
Die tweede ex verwijt ik verder niets hoor , die man verdient van mij alle lof .Hij heeft de meisjes toch prima opgevoed , tot wat zij nu zijn .
Ik zou me het niet in moeten denken als ze toevallig een slechtere ex had getroffen , die de meiden met mams mee had gestuurt .
Het mens heeft totaal geen gevoel voor andere mensen , toen ik haar zei vooral toch iets te doen aan de situatie waarin ze verkeert met de oudste .
Haar er op wees dat ze haar kon helpen door simpel haar papieren op tijd in te leveren , kreeg ik een van hier tot tokio reqest dat ik me daar niet mee moest bemoeien .
En dat de oudste het maar lekkertjes zelf uit moest zoeken dat zij meerderjarig was en zij er niet meer voor verantwoordelijk was , en ik dus ook niet .
Kortom die meid moest het maar fijn uitzoeken , niets geen moedersolidairiteit of menselijkheid niets !
Mijn ex is gewoon een heel vals en gestoord kreng , ze is onlangs weer hertouwd voor de zoveelste maal !
Mocht haar nieuwe partner ene N*** W*** dit lezen , N*** heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte mijn beste !