Ook Huub, Ilona en Nena wisten niet wat hun overkwam.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:22 schreef happyme28 het volgende:
Een geweldige actrice die Sylvia!! Ze zou er een prijs voor moeten krijgen. Die Brian en Natasia gaan volledig mee en staan flink voor paal.
Mooi gezegd.... Go Syl, ik wens je veel sterkte toe in je verblijf bij die idioten en nu al je maatjes weg zijn..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:11 schreef Black_king het volgende:
Sylvia: Ze kunnen alles van me kapot maken, alles weggooien en me pesten; maar ze kunnen me nooit in mijn hart raken. Nooit.
Wil je alsjeblieft Sylvia niet zo beledigen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:55 schreef marky het volgende:
Sylvia is de Jeroen van de goudenkooi. Misschien niet spectaculair maar wel constant en opserverend. Heel goed weten hoe de boel in elkaar zit. Personen al aardig doorgrond. Jeroen was wat meer met de benen op de grond waar Sylvia wat meer zweverig is maar beide gaan uit van eigen kracht en volgen heel erg hun eigen lijn. In een huis vol gekken is zo'n persoonlijkheid een verademing en Jeroen heeft BB uiteindelijk gewonnen. Ik hoop voor Sylvia dat ze uiteindelijk wint.
en daar heb je een punt. Was een doordenker, maar: heel scherp Rens_Wildersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jeroen is eerder een Nena dan een Sylvia!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |