Je vergeet helemaal de nummer 1 van de fok poll.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:44 schreef Bagheera het volgende:
Okee ik ben erover uit: Sylvia moet winnen. Er is verder niemand anders die het waard is, vind ik.
Niemand verdedigde Sylvia tegenover Natasia. Ja, achteraf, op een beetje schuchtere manier, dan durven ze wel. Waar bleven Bart en Nathaneal toen het speelde? Triest hoor.
Voor mij is het als volgt:
- Sylvia![]()
-
-
- Bart / Nathaneal![]()
-
- Nena
- Eveline / Ilona![]()
-
-
- Brian / Natasia![]()
Huub! Niet vergeten, toen kende ik hem nog niet (was nog niet op tv geweest). Ik volg de streams af en toe, in die periode nog niet. Eveline staat er ook nog in bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Je vergeet helemaal de nummer 1 van de fok poll.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:13 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Huub! Niet vergeten, toen kende ik hem nog niet (was nog niet op tv geweest). Ik volg de streams af en toe, in die periode nog niet. Eveline staat er ook nog in bijvoorbeeld.
Omdat ze voor Huub opkwam.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom hebben de meeste bewoners een schijthekel aan Sylvia eigenlijk
Omdat ze geen meeloper is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom hebben de meeste bewoners een schijthekel aan Sylvia eigenlijk
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef Patries86 het volgende:
Stomme actie van fok... je gaat dit mens toch geen kaartje sturen......
Werd er misselijk van toen ik het hoorde
Mocht het zo zijn, regel een date voor me.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:48 schreef bunnyma het volgende:
Hoe heet Sylvia eigenlijk van haar achternaam?
Zij komt uit Oosterhout, ik ook, daarom ben ik wel benieuwd of ik haar familie ken.
Ze hebben er een klein beetje van kunnen proeven na de kaartenactie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:02 schreef JohnDope het volgende:
Is het bij iedereen trouwens 'echt' duidelijk in de GK, hoe het volk over hun denkt?
En voor mijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn, regel een date voor me.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |