Kort maar krachtig: neen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:10 schreef Kogando het volgende:
Dat doen ze in de zorg toch om te oefenen?
ik en die ander gaan het niet doen hoor. We zaten wat te geinen. We hadden het over die doping verhalen met wielrennen en wat wel een geinige manier zou zijn om andere te shockeren. Dus als je een prof. renner zou zijn en ze zijn je net aan het filmen in de koers, dat je voor de gein jezelf injecteerd en dan zou demareren. Dus beetje 12 jarige humortalkquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom je 't zou willen doen?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:19 schreef denka het volgende:
Je kan ook lucht in je aderen spuiten, gegarandeerd succes![]()
Slechts 1x succes helaasquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:19 schreef denka het volgende:
Je kan ook lucht in je aderen spuiten, gegarandeerd succes![]()
aha, je weet er veel van ik heb veel aan je antwoorden, thx!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:20 schreef DDM het volgende:
Bij 1 cc zie je al veranderingen, maar je zal wel een grote hoeveelheid moeten spuiten wil het echt gevaarlijk worden. Je rode bloedcellen zullen knappen. Daarnaast verstoor je de hele homeostase (evenwicht) van de andere cellen.
Ja het is niet aan te raden. Maar je gaat er niet dood van. Als je gezond bent en je wilt stoer zijn moet je het doen. Mits je geen bloedarmoede en/of nierfunctiestoornissen hebt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
aha, je weet er veel van ik heb veel aan je antwoorden, thx!
Maar stel je voor, je zou 1 buisje kraanwater in je arm spuiten, enig idee wat voor consequenties dit zou kunnen hebben?![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:33 schreef DDM het volgende:
En als je ogen geel worden of je gaat rood plassen dan zou ik het voortaan niet meer doen he
Ja met zo een Nickname als die van jou weet je het maar nooit hequote:Op maandag 2 oktober 2006 15:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
![]()
ik ben niet van plan het te gaan proberen, als die idioot het wil mij best maar ik ben niet totaal loco![]()
Hehequote:Op maandag 2 oktober 2006 15:40 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja met zo een Nickname als die van jou weet je het maar nooit he![]()
Je hébt het al gedaan, he... ;-)quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar stel je voor, je zou 1 buisje kraanwater in je arm spuiten, enig idee wat voor consequenties dit zou kunnen hebben?![]()
Heb je ooit 'n tuinslang gezien waar nog lucht tussen 't water door de slang komt? Bedenk dan es hoe 't ongeveer zal zijn als er lucht in je bloedbaan komtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je lucht in je aderen spuit? Ik weet dat het heel slecht is en je er dood aan gaat/kunt gaan. Maar waarom is dat? En wat voel je dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |