ik vind je wel gemeenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan ga ik je even pesten![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zal het nooit meer doen Roelquote:
Ah, dankjewel. Dat we deze halen is inderdaad iets realistischer. Met de Citylinkbus wordt het echt krap aan en dat vind ik toch een vervelend reisgevoel geven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef ElizabethR het volgende:
dit is een relatief nieuwe
Zeker zo goed als citylink, en eeneuro goedkoper. Citylink is voor een enkele reis 19 euro, Nestor 18 euro. Ze doen niet veel voor elkaar onder, alleen qua reistijden kan het een half uur schelen, dat Nestor net eerder gaat, of later.
wauwquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zal het nooit meer doen Roel
Of toch nog, een keertje....
Deze is gemaakt bij Lough Mask. Ik woon zelf aan Lough Corrib en dit meer ligt daar net boven. Half uurtje rijden. Deze toont denk ik wel perfect aan waar jij het over hebt.
[afbeelding]
... en van dezelfde auteur "Ierland ingebeeld".quote:Op woensdag 11 april 2007 13:20 schreef Rory78 het volgende:
Wellicht heb ik het al eens vermeld, maar hier misschien een leuke boekentip: "Een ander Ierland" van Ron Langenus.
Joepie, ik vertrek nu naar Charleroi voor de plane to Ireland (Ring of Bearra, Dingle, Burren) ... en ik heb ook tickets voor Christy Moore in Brussel. Joepie, bis !quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:34 schreef DIGGER het volgende:
Wat vervelend, Christy Moore komt 29 Juni weer naar Galway.....
In Carre 20 Mei kan ik niet omdat ik dan in het buitenland zit (Brussel 21 Mei zelfde verhaal natuurlijk), misschien eens kijken om later dit jaar met een weekendje Engeland een gig in London of York of zo mee te pakken.
Ik heb bij Padraic Nestor gereserveerd en kreeg een mailtje van hem terug dat het cc-nummer niet klopte, maar dat het niet per se nodig was en we ook bij de chauffeur konden betalen. Maar toen ik hem weer mailde om te vragen of de bus wel zeker weten gaat, kreeg ik geen antwoord. Weet jij of ze er gewoon op alle aangegeven tijden staan en rijden, of hangt dat af van de reserveringen/het aantal passagiers? Stranden op het vliegveld is namelijk wel het laatste waar ik zin in heb en dat hij tot twee keer toe niet op mijn vraag reageert, verontrust me.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef ElizabethR het volgende:
dit is een relatief nieuwe
Zeker zo goed als citylink, en eeneuro goedkoper. Citylink is voor een enkele reis 19 euro, Nestor 18 euro. Ze doen niet veel voor elkaar onder, alleen qua reistijden kan het een half uur schelen, dat Nestor net eerder gaat, of later.
Ja! De verkeersdrukte in Dublin is constant. Er is gewoon geen doorkomen aan. Je moet op het vliegveld eerst nog door de douane, je koffer oppikken, en dan nog naar Heuston? Mjah, ik geef het je te doen. Zelfs met een taxi redt je dat niet ben ik bang.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:48 schreef Fogel het volgende:
1) Is 1 uur en 10 minuten te optimistisch om vanaf het vliegveld op het treinstation te komen?
Ik reis alleen met handbaggage waarschijnlijk, dat scheelt al wat tijd. Maar, hoe zit het met de trein? Is een gereserveerd treinkaartje alleen geldig voor 1 tijdstip? En weet je toevallig of het een probleem is om vlak voor vertrek nog een plaats te kunnen bemachtigen (op een dinsdag)?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja! De verkeersdrukte in Dublin is constant. Er is gewoon geen doorkomen aan. Je moet op het vliegveld eerst nog door de douane, je koffer oppikken, en dan nog naar Heuston? Mjah, ik geef het je te doen. Zelfs met een taxi redt je dat niet ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |