En misschien hebben kaboutertjes onder haar naam de SV aangepast bedoel je?quote:Op zondag 5 november 2006 12:00 schreef nomen_nescio het volgende:
Misschien weet cuall er wel helemaal niks van dat haar toevoeging is weggehaald, maar is dat weggehaald door een andere mod bij het nalezen van de SV. Noem zo maar een optie hoor.
Dan huur ik accuut de Rode Brigades in !!!!!quote:Op zondag 5 november 2006 11:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat ont-zet-tend sneu.
Als VOL straks ter ziele is kan cuall zó hier aan de slag als mod zo te zien.
Dankjewel, CartWoman. Ik doe het misschien volgend jaar weer. ALS er een BB is en dit forum is opgeruimd.quote:Op zondag 12 november 2006 18:19 schreef CartWOman het volgende:
Disana, je schrijft leuke verslagen!![]()
Ik vond ze niet zo sterkquote:Op zondag 12 november 2006 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel, CartWoman. Ik doe het misschien volgend jaar weer. ALS er een BB is en dit forum is opgeruimd.
DOEIquote:Op zondag 12 november 2006 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel, CartWoman. Ik doe het misschien volgend jaar weer. ALS er een BB is en dit forum is opgeruimd.
Het is toch goed dat er mensen zijn die ons een beetje op de hoogte houden?quote:Op zondag 12 november 2006 18:59 schreef Jappie het volgende:
Ik vond ze niet zo sterk...maar desalniettemin...tot volgend jaar.
![]()
![]()
Dat wel; maar ik ben een beetje boos op disana...quote:Op zondag 12 november 2006 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Het is toch goed dat er mensen zijn die ons een beetje op de hoogte houden?
Postinterpretatiequote:Op zondag 12 november 2006 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Het is toch goed dat er mensen zijn die ons een beetje op de hoogte houden?
quote:Op zondag 12 november 2006 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke nieuwsgroepen hang je meestal uit, als ik vragen mag?quote:Op zondag 12 november 2006 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar ik volg dat incrowd gelul in de SC niet.quote:
Ik was weer paraquote:Op maandag 13 november 2006 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry, maar ik volg dat incrowd gelul in de SC niet.
Ik zie slechts iemand die streamverslagen schreef.
instellen voor de streamverslagen, dat lijkt me het beste alternatief.
Je kunt toch ook gewoon elke avond ff langskomenquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:57 schreef Pinball het volgende:
Dankzij een wederom geweldige actie van de mensen achter de schermen werken de befaamde rode pijtles [afbeelding] niet meer. En aangezien de respons op voorgestelde alternatieven ook weer overweldigend is acht ik de kans minimaal dat ze ooit terug komen.
Goed werk Fok! Nu zijn we eindelijk verlost van al die klaagtopics over de rode pijltjes in FB, BUG en KLB.![]()
Ik zal [afbeelding] instellen voor de streamverslagen, dat lijkt me het beste alternatief.
Dat doe ik toch ook.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:04 schreef Jappie het volgende:
Je kunt toch ook gewoon elke avond ff langskomen![]()
Ga je ondanks alles toch al die moeite doen met dat achterlijke supermanicoontje dan...quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:36 schreef streamverslag het volgende:
[..]
Hoezo?
Je gaat toch geen enge dingen doen? [afbeelding]
Ja!quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:41 schreef Jappie het volgende:
Ga je ondanks alles toch al die moeite doen met dat achterlijke supermanicoontje dan...![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |