Gefeliciteerd. We needs da photos!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Dames en Heren.. het is zover
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Gisteren om 17:45 is Floor geboren, ze weegt 3470 gram en is 50 cm lang
Met moeders en kind gaat alles super
Ow en mass effect wordt zo geil.. weer zo'n good and evil systeem als Kotor.. heerlijk..
quote:In one of the most bizarre moves in recent gaming history, computer giant Microsoft has formed an alliance with fast food chain Burger King to develop three different Xbox 360 titles.
Titled Pocket Bike Racer, Sneak King, and Big Bumpin', the games will be available for purchase for $3.99 when you order a value meal at Burger King restaurants.
But it gets better.
The games are all double-sided, with one side made for the Xbox 360, and the other side made for the original Xbox. In addition, the Xbox 360 versions will feature achievements for Xbox Live gamer tags.
If you can somehow get over the creep-inducing render of Brooke Burke on a tiny motorcycle, GAF has screens from all three games below.
Gefeliciteerd met de kleine!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Ow en mass effect wordt zo geil.. weer zo'n good and evil systeem als Kotor.. heerlijk..
Hehe dat was al een half jaar bekend ofzo, maar die screens nog niet. Ach als het toch gratis isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:08 schreef Tain het volgende:
MS en Burger King gaan samenwerken
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMFGquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:08 schreef Tain het volgende:
MS en Burger King gaan samenwerken
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hierbij maak ik mijn 10.000e post! Gefelicteerd man!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
de 1e avond van de release van 8 uur savonds tot 8 uur sochtends gespeeld, met alleen maar nederlanders, 2 bij 2 alle mapppen langsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:32 schreef twi het volgende:
Black Arrow was ook een drama onlineIedereen zou 'm halen, maar de echte leuke avonden waren toch van de originele RS3.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Hoe is die store? levering enzo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor degenen die em nog niet in de Pre-order hebben staat is Pro Evolution Soccer 6 nu ¤ 46,99 bij Zuiderpark Computers
Zo goed dat ik er nooit meer wat bestelquote:
Geen flauw idee, nog nooit wat besteld. Is het zo erg Tain?quote:
Even kijkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, nog nooit wat besteld. Is het zo erg Tain?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |