Is die al uit dan ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef Fliepke het volgende:
uhuh, project 8.
Erg mooi gemaakt.
Eindelijk eens een Tony Hawk die grafisch wel in orde is
quote:
probleem is dat er een hoop voor opzij moet, bank, kast,etcquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kost je welgeteld 30 minuten max?
Previewbuildquote:
Ik ben niet goed in hoekjes doorstekenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Jij hebt duidelijk nooit kralen geregengewoon doorsteken, stekkertjes erop monteren en voila, klaar.
Ik vind dat juist een optie die er niet in had gehoeven, dat manual borddraaien.. je ziet daardoor niet of je goed kan landen door dat inzoomen op het bord.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:41 schreef Fliepke het volgende:
Zo net even met Noot Tony Hawk gedaan en het ziet er erg goed uit!
Goede graphics + toffe gameplay.
Erg toffe slo-mo mode waarbij je zelf de controle hebt over je voeten en dan toffe moves moeten maken
Ik suckte, maar deze wil ik misschien nog wel hebben ook
Ik ken een Veerle... Maar das vast een anderequote:
Er was een hele tijd terug al bericht dat de 360 via een latere firmware upgrade meer videoformaten af zou kunnen gaan spelen en dat het ook mogelijk zou worden om video's te streamen zonder daarvoor Media Center op je pc te moeten installeren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Tot op heden heb ik nog niets maar dan ook niets op de PS3 gezien wat niet uit de 360 zou kunnen komen, sterker nog, ik durf te stellen dat het op de 360 er strakker uit ziet. Voorlopig zal dat ook wel even zo blijven, want ondanks de 25GB die PS3 devvers ter beschikking hebben kiezen ze massaal voor compressie etc wat zich in beeld te duidelijk vertaald. Komt wel verandering in, maar dat duurt gewoon even. Wat betreft de mediafuncties: het zou bijzonder fijn zijn als ze volledige XBMC functionaliteit zouden kunnen bieden, al zijn ze nu al ver op weg. Alleen derden standaarden zoals DivX, Xvid, Real-media, OGG ondersteunen zou meer dan welkom zijn. Dat weerhoudt mij er voorals nog van om de oude Xbox compleet opzij te schuiven, aangezien ik al mijn series via het apparaat bekijk...
Van afstandsbedieningen weet ik niets af, ik kreeg er een bijgeleverd (preorder) en bij het saven van games kan je kiezen waarop, dus als je een HD hebt kan je natuurlijk deze kiezen maar je kan ook hd en memory card.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wil een "xbox 360 limited edition Saints Row" -pack (of hoe het ook heet) gaan halen,
welke bestaat uit een xbox 360 met 20GB harddrive e.d. en natuurlijk de game zelf (duh)..
Maar nou heb ik nog 2 1 vraagjes..
Heb ik nou nog een memorykaart nodig, of slaat de 360 gewoon de saves op op de HD?
/note to self: lees de startpost eens ouwe sukkel!
Ik wil de 360 o.a. gaan gebruiken om DVD's (later HD-DVD's) mee af te spelen.
Moet ik dan persé de orginele xbox remote controller ervoor gebruiken, of kan het ook
met een Harmony 525? (zou helemaal makkelijk zijn, ook ivm mijn andere apparatuur)
Alvast bedankt voor de antwoorden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |