Misschien, maar dat zullen we nooit weten. Bedank Sjonnie voor het verschralen en verwateren van het aanbod aan leuke programma's.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Er heerst gewoon een talpa=kut mentaliteit. dgk zou het op een andere zender een stuk beter doen denk ik
wees eerlijk: het is toch ook helemaal niks!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Er heerst gewoon een talpa=kut mentaliteit. dgk zou het op een andere zender een stuk beter doen denk ik
Dan had je gisteren naar de streams moeten kijken.. ruzie!quote:Op zondag 15 oktober 2006 07:53 schreef Cynix ® het volgende:
Iets meer snelheid, iets meer onderlinge confrontatie, iets meer emotie en iets minder 'gezelligheid' en familiegeneuzel zou misschien iets kunnen helpen.
Ik geef toch wat tips?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:00 schreef marcito het volgende:
Bekritiseren is idd makkelijker dan zelf iets verzinnen.
Ja, we willen tegenwoordig kansrijke dansgala's met BN'ers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:22 schreef Falco het volgende:
Nederland heeft genoeg van kansloze rel- en andersoortige negatieve TV-programma's.
Dat hebben ze iig weer geprobeerd door opnieuw 50.000 ¤ in de groep te gooien en dit keer beloofde Nicolaas weer dat-ie het huis zou verlaten als-ie 't zou winnen. Afijn, ze stemden unaniem op hem, hij kreeg het geld en hij ging vervolgens het huis niet uit. Dat is nog eens vrienden maken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:10 schreef vipergts het volgende:
De regie moet gewoon wat gaan stoken tussen de bewoners, roep de bewoners bij elkaar en laat iemand ondertussen wat foto's van bijv natasia weghalen en ze vervolgens bij een ander op laten duiken. en het dagritme verstoren dan is het zo oorlog.
Het rottige is alleen dat Sjonnie connecties heeft met Privé en er alle belang bij heeft dat zijn 'sterren' zo nu en dan de pers halen. Hij zal dus non-nieuwtjes blijven lanceren en de bewoners worden tegen wil en dank BN-ers of we nou willen of niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:10 schreef Gert het volgende:
Maar het voordeel is wel dat we straks het hoofd van Natasia te zien krijgen, zodra ze doorheeft dat ze geen BN'er is maar een deelneemster aan een geflopt programma.
En nu probeert Stephan het zo te spelen dat alle bewoners Nicolaas er unaniem uit stemmen. Dan is hij nog de klos.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat hebben ze iig weer geprobeerd door opnieuw 50.000 ¤ in de groep te gooien en dit keer beloofde Nicolaas weer dat-ie het huis zou verlaten als-ie 't zou winnen. Afijn, ze stemden unaniem op hem, hij kreeg het geld en hij ging vervolgens het huis niet uit. Dat is nog eens vrienden maken.![]()
alle 10quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En de paar mensen die wél keken, verachten haar.![]()
Ik wel hoor, maar als mijn vriendin en ik samen thuis zijn, kijken we beneden op de bank, daar waar wel een TV, maar geen PC is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:45 schreef tong80 het volgende:
Ik heb vanavond het uitzendtopic van de uitzending van gisteren geopend. Als zelfs hier op Fok niemand meer kijkt
Sorry tong.. zal niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:45 schreef tong80 het volgende:
Ik heb vanavond het uitzendtopic van de uitzending van gisteren geopend. Als zelfs hier op Fok niemand meer kijkt
Ik was gisteren niet on line. Was vanavond naar het topic aan het zoeken en het bleek er niet te zijn. Weird.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar als mijn vriendin en ik samen thuis zijn, kijken we beneden op de bank, daar waar wel een TV, maar geen PC is.
Dat is smullen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:57 schreef happyme28 het volgende:
Die complottheorie da's pas interessante TV!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |