Fout van je !quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:51 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
plaatje uit 1971 schat ik zo aan de url te zien.
Ja dat weet ik heel zeker !quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:04 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
weet je het zeker?
http://www.anno.nl/anno/anno/i002961.html
Kan verder geen plaatjes met dieren vinden in het vorige topic.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik heel zeker !
Maar ik bedoelde die lange tekst en niet deze !
Als het goed is met die koe erop![]()
Je zoekt maar naar het nieuwsbericht over dieren, ik heb er maar 2 geplaatstquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:18 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Kan verder geen plaatjes met dieren vinden in het vorige topic.
Zet even een link neer naar de desbetreffende post ajb?(deja-vu
)
Hadden we t nou over plaatjes? of nieuwsberichten met koeien erop?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je zoekt maar naar het nieuwsbericht over dieren, ik heb er maar 2 geplaatst![]()
Jij had het over dieren en over een plaatje !quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:24 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Hadden we t nou over plaatjes? of nieuwsberichten met koeien erop?
Omdat ik vind van niet alles draait om de dieren !quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:31 schreef Moon_of_74 het volgende:
Welke lange tekst met koe erop bedoel je dan?
En waarom stem je niet de Partij voor Dieren?
Die ene was dus een plaatje, waar ik de site bij heb gezocht. Doe jij die met die koe nou eensquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Omdat ik vind van niet alles draait om de dieren !
Dan gaan de mensen nog altijd voor vind ik, en bij PvdA zit het beiden erin !
De ene heb je al gezien, dus blijf er nog maar 1 over lijkt me![]()
O jawel hoor !quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:38 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Die ene was dus een plaatje, waar ik de site bij heb gezocht. Doe jij die met die koe nou eens
En mensen & dieren is nou niet bepaald hét PvdA beeld...
En waar halen jouw ogen dat dan vandaan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
O jawel hoor !
In mijn ogen in ieder geval wel![]()
Van de media berichtenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:41 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
En waar halen jouw ogen dat dan vandaan?
met die koe dr op? heb je m al gevonden ja?quote:
Ik ga niet zoeken laat ik aan jou over okequote:Op maandag 2 oktober 2006 03:47 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
met die koe dr op? heb je m al gevonden ja?
Je kan m zelf ook gewoon niet vindenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken laat ik aan jou over oke![]()
Jawel, maar ik ben het zat en ik ga zo slapen als je het niet erg vind !quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:49 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Je kan m zelf ook gewoon niet vinden
En of ze bestaan !quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:55 schreef Moon_of_74 het volgende:
net zo makkelijk als gisterendie posts waar je naar verwijst wilt verwijzen bestaan gewoon niet
maar slaap lekker dan maar weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |