quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:24 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Alle rechtse partijenBalkenende
Rutte
Verhaegen
Wilders
Verdonk
![]()
![]()
Jah en eerlijk waar zelfs me oma stemt voor PvdA !quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef 2609 het volgende:
ik ga wel op wouter bos stemmen want mn moeder doet het ook
Je bedoeld je zelf, grote meeloper laat me niet lachen hahahaquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef Moon_of_74 het volgende:
deel 1 Wouter Bos
Sanders foute laatste post erover tegen mij in een compleet ander topic.klik
overigens vind ik die laatste post van je weer getuigen van hersenloosheid.
Net als jijquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:49 schreef Armageddon het volgende:
Lutsers die op de pvda stemmen moeten erg dood.
Kan wel merken dat Bos je voorbeeld is.........inhoudelijk ga je er niet op in....en je insinueert van alles.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je bedoeld je zelf, grote meeloper laat me niet lachen hahaha![]()
Daag![]()
Jah net als Balkenende he !quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:55 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Kan wel merken dat Bos je voorbeeld is.........inhoudelijk ga je er niet op in....en je insinueert van alles.
Zeg dan even 'wat je wilt'...zoals je het in deel 1 noemde.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jah net als Balkenende he !
Geef mij liever Bos jaah![]()
Zeg jij dan eens waarom je dat per se wiltquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:57 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Zeg dan even 'wat je wilt'...zoals je het in deel 1 noemde.
Omdat ik best wil weten wat jij wil (zie ook deel 1) en de posts vanaf hier dan maarquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zeg jij dan eens waarom je dat per se wilt![]()
Wat heb jij eraan dan als ik het je vertel![]()
Maar waarom zou je het aan mij vragen terwijl je weet dat ik het eens ben met PvdA !quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:04 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Omdat ik best wil weten wat jij wil (zie ook deel 1) en de posts vanaf hier dan maar
Waarom zou je t voor je houden?
Vanwege de Standpunten, zie www.PvdA.nl aubquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:08 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Sander, leg ome arma eens uit waarom je het eens bent met de leugenachtige Wouter.
Gisteren deed je nog alsof je een eigen mening had.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het aan mij vragen terwijl je weet dat ik het eens ben met PvdA !
Dan raad ik je toch echt aan om op hun site ( www.pvda.nl ) te kijken, daar vind je er zat![]()
Heey, sorry dat ik het zeg hoor !quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:12 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Gisteren deed je nog alsof je een eigen mening had.
Zeg eerlijk.....ben jij ingehuurd om de PvdA belachelijk te maken?
Oh wacht...je doet Bos weer na.
Geen kwade bedoelingen hoor hier....quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heey, sorry dat ik het zeg hoor !
Maar je hebt met die zin toch echt de verkeerde persoon voor je, die met die streep erdoor !
Ga eerst alles maar van begin af aan lezen en oordeel daarna vriendelijk aub oke![]()
Ja als je gaat lezen in het vorige topic dan kun je zien dat ik het daar ook mee eens was / ben !quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:18 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Geen kwade bedoelingen hoor hier....
Ik heb dat eerste topic al (vaker) doorgelezen....niets kunnen vinden....en jij verwijst ineens naar de site van de www.PvdA.nl
Doe dan ook niet alsof ik over 'wat jij wil' heen lees, als ik zeg dat ik het niet kan vinden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja als je gaat lezen in het vorige topic dan kun je zien dat ik het daar ook mee eens was / ben !
Dus ik snap het probleem niet, waar wil je heen![]()
plaatje uit 1971 schat ik zo aan de url te zien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:47 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Doe dan ook niet alsof ik over 'wat jij wil' heen lees, als ik zeg dat ik het niet kan vinden.
Zeg gewoon dat jij wil wat de PvdA wil. En die zeggen niets over wereldvrede of dieren in die plaatjes van je.
Herstel: dieren wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |