Ja en jouw hersenweefsel sterft af. Begint altijd met spellingsfouten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:20 schreef Erosjuhhh het volgende:
aan t afsterven.. gebeurd altijd vanuit t midden.
thnx!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:29 schreef DDM het volgende:
In theorie kan het wel wat met je verzwikte voet te maken hebben, maar eigenlijk zie je dat zelden. Lijkt me niet iets om je zorgen over te maken. Het is natuurlijk een lastig probleem. Ik zou gaan voor de jeukbestrijding. Talkpoeder of een zalfje tegen eczeem. Deze remmen namelijk de jeuk.
is inderdaad niks te zien, niet rood, geen schilfers, niet opgezwollen, helemaal niks.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:35 schreef DDM het volgende:
Ja jeuk heeft van zichzelf een beschermingsfunctie. Mogelijk zou het steeds 's nachts kunnen optreden, omdat dan je lichaam aan het herstellen is. Als je lichaam herstelt komen er bepaalde stoffen vrij. Dit kan de jeuk veroorzaken. Overigens is het natuurlijk een ander verhaal als je iets onder je voet ziet zitten, maar daar hoor ik je niet over. En die antischimmelcreme zou ik niet gebruiken als ik jou was.
nopes geen last van zweetvoeten, en dan zou het ook raar zijn als het maar 1 bepaalde plek op mijn voet isquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:05 schreef Rapaille het volgende:
Zweet?
Tja... Ik zou canesten spray aanraden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:45 schreef Poogie het volgende:
[..]
nopes geen last van zweetvoeten, en dan zou het ook raar zijn als het maar 1 bepaalde plek op mijn voet is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |