abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42296232
Ik ben nou al 2 nachten wakker geworden doordat ik snachts last krijg van jeuk onder mijn linkervoet. Het is in het midden van mijn voet. Verder is het niet rood of iets dergelijks, niks te zien.

Als ik erop krab gaat het eventjes weg, maar daarna komt het weer terug, maar op het gegeven moment blijft het weg voor een dag ofzo.

Nu heb ik het ook al ook al lig ik nog niet eens in bed.

Weet iemand wat dit kan zijn? Begin er aardig geirriteerd van te raken

ik heb overigens 2 weken geleden mijn voet omgezwikt, weet niet of dit er mee te maken kan hebben

[ Bericht 10% gewijzigd door Poogie op 01-10-2006 23:12:31 ]
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:20:10 #2
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_42297251
aan t afsterven.. gebeurd altijd vanuit t midden.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_42297512
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:20 schreef Erosjuhhh het volgende:
aan t afsterven.. gebeurd altijd vanuit t midden.
Ja en jouw hersenweefsel sterft af. Begint altijd met spellingsfouten.
pi_42297641
In theorie kan het wel wat met je verzwikte voet te maken hebben, maar eigenlijk zie je dat zelden. Lijkt me niet iets om je zorgen over te maken. Het is natuurlijk een lastig probleem. Ik zou gaan voor de jeukbestrijding. Talkpoeder of een zalfje tegen eczeem. Deze remmen namelijk de jeuk.
pi_42297769
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:29 schreef DDM het volgende:
In theorie kan het wel wat met je verzwikte voet te maken hebben, maar eigenlijk zie je dat zelden. Lijkt me niet iets om je zorgen over te maken. Het is natuurlijk een lastig probleem. Ik zou gaan voor de jeukbestrijding. Talkpoeder of een zalfje tegen eczeem. Deze remmen namelijk de jeuk.
thnx!

maar waar komt die jeuk dan plotseling vandaan? en waarom alleen savonds en/of snachts?
Heb er nu een anti schimmelinfectiecreme opgesmeert, ook al vermoed ik dat het geen schimmelinfectie is, in elk geval toch het proberen waard

eczeemcrempje heb ik niet bij de hand
pi_42297945
Ja jeuk heeft van zichzelf een beschermingsfunctie. Mogelijk zou het steeds 's nachts kunnen optreden, omdat dan je lichaam aan het herstellen is. Als je lichaam herstelt komen er bepaalde stoffen vrij. Dit kan de jeuk veroorzaken. Overigens is het natuurlijk een ander verhaal als je iets onder je voet ziet zitten, maar daar hoor ik je niet over. En die antischimmelcreme zou ik niet gebruiken als ik jou was.
pi_42298055
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:35 schreef DDM het volgende:
Ja jeuk heeft van zichzelf een beschermingsfunctie. Mogelijk zou het steeds 's nachts kunnen optreden, omdat dan je lichaam aan het herstellen is. Als je lichaam herstelt komen er bepaalde stoffen vrij. Dit kan de jeuk veroorzaken. Overigens is het natuurlijk een ander verhaal als je iets onder je voet ziet zitten, maar daar hoor ik je niet over. En die antischimmelcreme zou ik niet gebruiken als ik jou was.
is inderdaad niks te zien, niet rood, geen schilfers, niet opgezwollen, helemaal niks.
oww dan ga ik het weer snel verwijderen, ook al zal de helft er al ingetrokken zijn
pi_42298154
Oke is goed Het is niet gevaarlijk ofzo, maar je moet dat reserveren voor echte schimmelinfecties. Daarnaast kunnen dit soort cremes van zichzelf ook weer irritatie en jeuk geven.
pi_42299119
Zweet?
pi_42300296
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:05 schreef Rapaille het volgende:
Zweet?
nopes geen last van zweetvoeten, en dan zou het ook raar zijn als het maar 1 bepaalde plek op mijn voet is
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:29:28 #11
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_42303817
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:45 schreef Poogie het volgende:

[..]

nopes geen last van zweetvoeten, en dan zou het ook raar zijn als het maar 1 bepaalde plek op mijn voet is
Tja... Ik zou canesten spray aanraden.
pi_42377191
ik heb dit ook wel is en de plaats is meestal precies tussen de hak en voorvoet in ? ( in de voetholte zeg maar ) ofniet ? , ik heb dit ook altijd bij me linker voet
de jeuk is enorm irritant en krabben met een kaaschaaf ( niet letterlijk nemen ) helpt er nog niet tegen
meestal sta ik dan op en stamp ik een paar keer met me voet op de grond
meestal blijft de jeuk dan nog ff 1 minuut aanhouden en gaat dan weg

bij mij is er ook niks rood/opgzwollen etc
waar het aan ligt weet ik niet

maar heb dit regelmatig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')