abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42700649
Ik hoef geen handtekening, als ik maar een fotootje mag... Kijken hoeveel langer ie is dan ik.

Als jullie iemand zien, way langer dan DeLa, die achter 'm aan rent, dan ben ik 't waarschijnlijk *LOL*
pi_42700683
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 17:29 schreef fjboere het volgende:
GRR, dit vind ik niet leuk!

Hoop dat dit overmorgen niet gebeurt!
*moed inpraat modus aan*
Naaah, als ie ziek zou zijn, zou ie niet naar Europa gaan komen en zouden we dat nu waarschijnlijk wel al weten
*moed inpraat modus uit*
pi_42700845
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 17:29 schreef fjboere het volgende:
GRR, dit vind ik niet leuk!

Hoop dat dit overmorgen niet gebeurt!
Ik had daar eerst misschien nog heen gewild... Goed dat ik niet gegaan ben dus.
pi_42701565
Hmmzzz ik wordt beetje depri hahaha ik zit ff op internet te kijken of ik een goedkoop hotelletje kan vinden..
pi_42701960
Trouwens, er is hoop mensen! Hij heeft eergisteren NIET Daughters gespeeld En wel, Comfortable
pi_42702013
Waar speelde hij gisteren? Dat ik me nog druk maak om de setlist enzo, terwijl ik niet eens ga .

Overigens voor de mensen die twijfelen over de tijden, waarom mail je niet?
pi_42702294
In Atlanta stond hij...

Er staat in de faq's van de melkweg dat het hoofdprogramma begint iets na de aanvangstijd, tenzij er een voorprogramma is; dat begint dan pas...
pi_42702342
Vannacht is 'ie jarig! Barbara van 3FM heeft net speciaal voor hem WOTWTC gedraaid. Heeft iemand een overzicht van zijn mediaoptredens in Nederland? Was hij nou woensdag bij Claudia? Kon het niet zo snel terugvinden namelijk. En deed hij nou ook nog Jensen aan? Of wilde een aantal mensen dat?

Als ik mijn ideale playlist opstel wordt 'ie veel te lang. In ieder geval bijna alles van Continuum. Maar ik hoop toch wel een klein beetje op YBIAW. En verder van de vorige albums: Bigger than my body, Clarity, Only Heart, My Stupid Mouth, Love song for no one. Maar ja, al deze 'oude' nummers zal hij wel niet spelen. In ieder geval hoef ik Daughters niet te horen.
pi_42702549
Breaking news:

pi_42702631
Geen daughters
pi_42702670
Wat??? Geen Daughters? Woehoe!! Thats it, nu ga ik dat ding ook installeren...
pi_42702781
Ok, I hate to be the partybasher, maar dat is de setlist die hij in Atlanta gespeeld heeft volgens mij...
pi_42702986
Told you:

Belief
Clarity
Bigger Than My Body
Vultures
No Such Thing
In Repair
Gravity
The Heart of Life
Why Georgia (Love Soon interlude) ->
My Stupid Mouth (Back to You interlude)
Waiting on the World to Change
-------
Encore:
Comfortable
I'm Gonna Find Another You

http://p090.ezboard.com/fjohnmayer3640frm1.showMessageRange?topicID=12090.topic&start=461&stop=480
pi_42703140
heeeel stiekem baal ik een beetje dat ie YBIAW niet speelt... maar verder mooie playlist! Ben heel blij dat why georgia speelt!!!!!!
pi_42703246
quote:
Ik vrees dat je gelijk hebt.
Staat op Yahoo widget wel dat hij in Atlanta (13/10) bijna dezelfde nummers heeft gespeeld. Hier en daar een klein verschil, onder Encore staat 3x5 en In Repair.
pi_42703302
Ja, klopt gewoon geen zak van... Verwijder het ding toch na de Europese shows waarschijnlijk
pi_42703370
Comfortable?

13 nummers, dus reken maar op wat langer dan een uur denk ik.
pi_42703377
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef Numbie het volgende:
Ja, klopt gewoon geen zak van... Verwijder het ding toch na de Europese shows waarschijnlijk
Clarity, No Such Thing, Bigger Than my body, stiekem blijf ik hopen...
pi_42703934
Hmm.. ik klink vast als een verwend kind, maar: ik wil MEEER! Ik wil freaking Good Love en I Don't Trust Myself!!! Who's with me? Ik ga gewoon een sneu blaadje maken

Maar euhm.. klopt dit idd ongeveer want ik ben een beetje in de war nu..

13 keer gemiddeld 6 min ofzo (met al die interludes en solo's enzo), is dus zeg maar 1 uur en 20 min?
pi_42704319
Denk dat je idd daar wel van kunt uit gaan; en hij moet gewoon Good Love spelen! Moet, moet, moet, moet gewoon: dat is echt zo'n nummer dat live het beste uit de verf komt
pi_42704880
Ik zeg dat we ff een banner maken
pi_42705071
Joh, we staan toch vooraan. We zeggen/schreeuwen het hem gewoon toe
pi_42705896
De hele avond als t even stiller wordt zo'n stel idioten daarvoor "GOOD LOVE"

*John werpt blik omlaag*

GOOOOOOOOOOD LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!

*John rolls eyes at girls on the front row*

GOOOOOOD LOOOOOHOOOOOOOOOVE!

"Ok, ok.. FINE! Stop it already!"

pi_42705982
Wat voor nummer is comfortable?
pi_42706083
Of we maken onze eigen setlist en plakken die over het origineel op het podium.. of nee beter: erbij.
pi_42706224
Nu al de setlist online? Wow..
pi_42706525
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef JeroenV het volgende:
Wat voor nummer is comfortable?
Van Inside Wants Out, die is ooit uitgekomen nog voor RFS. Gewoon een typisch lief John liedje als je t mij vraagt en 't blèrt lekker mee
pi_42707400
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Gosjke het volgende:
De hele avond als t even stiller wordt zo'n stel idioten daarvoor "GOOD LOVE"

*John werpt blik omlaag*

GOOOOOOOOOOD LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!

*John rolls eyes at girls on the front row*

GOOOOOOD LOOOOOHOOOOOOOOOVE!

"Ok, ok.. FINE! Stop it already!"

doen we!! Ik ga je eraan houden hoor Vraag wel aan Mar en Fien of ze meehelpen met blèren
pi_42708107
Ik heb net ff lopen tellen hè; hij heeft de afgelopen 19 shows geopend met Belief, zonder gein... Denk dat we er dus redelijk wel van uit kunnen gaan dat we die te horen krijgen
pi_42716521
Hij is nu dus in Londen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')