abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42723258
Wrom is Fok zo irritant met foutmeldingen enzo?

Anyway: ik snap je helemaal Numbie, werd gewoon al blij van de gedachte dat ie int land is. Hyper de hyper!
Al ga ik 'm toch nergens zien of ontmoeten, want dat is mijn geluk, ik loop bekende mensen altijd mis...
pi_42723417
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 20:14 schreef Gosjke het volgende:
Wrom is Fok zo irritant met foutmeldingen enzo?

Anyway: ik snap je helemaal Numbie, werd gewoon al blij van de gedachte dat ie int land is. Hyper de hyper!
Al ga ik 'm toch nergens zien of ontmoeten, want dat is mijn geluk, ik loop bekende mensen altijd mis...
De site is gewoon teringtraag vanavond; weet ook niet wat het is...

Ik zit ook de hele tijd uit het raam te staren zo van, ergens in die straten ginder loopt hij
pi_42723421
Michiel is zelf ook een Fokker. Het zal me niet verbazen wanneer hij ook regelmatig meelurkt in dit topic.
pi_42723447
Echt?? Haha, wat goed man

*zet toch maar weer 3fm aan*
pi_42723526
Iedereen deze week de Sp!ts lezen!!
quote:
John Mayer - Continuum
maandag 16 oktober 2006 om 14:02

In Amerika is John Mayer al jaren een grote ster, in Europa blijft het een beetje behelpen voor de 30-jarige zanger. Of daar met zijn derde studioalbum Continuum verandering in komt is de vraag, want de plaat staat weer vol met typisch Amerikaanse kwaliteitspop-voor-volwassenen: verzorgde muziek, een tikje te glad geproduceerd en daarmee op het eerste gehoor niet al te spannend. Toch verdient de plaat extra draaibeurten, want Mayer is wel degelijk een bijzonder getalenteerd songschrijver. Op zijn debuut Inside wants out (1999) deed hij dat nog vooral met de akoestische gitaar, maar zijn muzikale horizon is inmiddels aardig verbreed. Soul en blues zijn nu de belangrijkste inspiratiebronnen voor een elftal uitstekende liedjes, aangevuld met een aardige cover van Jimi Hendrix' Bold as love. Toch zou je willen dat Mayer de scherpe randjes soms eens aan zijn muziek liet zitten en dat hij de wat oubollig klinkende gitaarsolo's achterwege had gelaten. Hoe goed hij ook is, met een beetje meer peper erin zou zijn muziek nog een stuk lekkerder klinken. (G.V.)

(3 en een half van de 5 sterren)
pi_42723797
Geen fratsen -- dat scheelt..

Z'n producers zorgen er voor dat die scherpe randjes er niet aan zitten. Trouwens je kan geen vette solo's van 3 mins. in een studio-album stoppen, zeker niet als er zo veel producers op je nek zitten. Die scherpe randjes --> daar was Try! toch eigenlijk ook voor?
pi_42723958
Zeg Numbie, hoor jij niet een rondje door A'dam aant doen te zijn zo onderhand?
pi_42723999
Nou Numbie, je kan nog Mayer requesten bij 'm.
pi_42724110
Tobias zegt:
hey michiel, is john mayer al langs geweest? anders is het wel leuk om iets van hem te draaien he!
Als je belief al mag draaien van continuum ga ik daar voor. anders no such thing
MetMichiel @ 3FM zegt:
ik heb continuum thuis, maar no suuch thing komt goed!
Tobias zegt:
dankjewel

pi_42724235
Hij zei zo John Mayer voor ..... Zal jij wel zijn dan
pi_42724742
Wat een stress de afgelopen dagen.
Vriend voor wie ik werk is beste maatjes met Evers en had dus gevraagd of ik evt. mee mocht.
Maar zelfs hij mag amper binnen komen, gelukkig fixed ie wel een gesigneerde CD voor me
pi_42724764
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 20:37 schreef Numbie het volgende:
Iedereen deze week de Sp!ts lezen!!
[..]
Vind het niet echt een heel positieve review. Op Heavier things zit wat meer peper en zout gestrooid, maar dat album vind ik nu juist het minste van zijn albums. Toegegeven, een nummer als 3X5 is erg lekker. Maar zoals eerder besproken had zo'n nummer ook niet echt op het album gepast. Het sterke vind ik juist dat de nummers zo rustig zijn, helemaal gezien de sfeer die om het album heen hangt. Die is ook niet al te positief....

Voor mij vier sterren.
pi_42725263
ik ga rond 19.00 uur morgenavond.. ben al beetje zenuwachtig... hebben meer mensen daar last van?
pi_42725478
Beetje erg bedoel je!!

En heb het ook gehoord hoor Tobias Heel goed, was fijn om een keer iets anders dan Daughters/Waiting te horen op de radio...
pi_42725808
Bij mij beginnen de zenuwen ook wel te kopen. En eerlijk gezegd is het nog onzeker wie ik meeneem zelfs...
pi_42726102
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:25 schreef Toad het volgende:
En eerlijk gezegd is het nog onzeker wie ik meeneem zelfs...
ik wil wel
pi_42726213
Haha dan begint de tijd te dringen! Ik ben er net nog achter gekomen dat ik 10 minuten langer kan blijven dan ik had gedacht. Er rijden ook tram's.. dus ik moet uiterlijk 23.10 uur de melkweg verlaten.. Hopelijk issie dan al klaar.. ik hoop het zo!

Zat vanavond in de trein naar Groningen.. te luisteren naar z'n nieuwe cd.. en Stop this train was aan t spelen.. ineens bedacht ik me dat ie dus in Nederland was en ik begon helemaal te giechelen enz en kreeg weer zo'n zenuwachtig gevoel.. mijn vriend zat naast mij en die begon met zn ogen te rollen toen ie zag dat ik weer aan t stressen was.. mannen

Ben nu huiswerk aan t maken maar dat schiet ook voor geen meter op.. hopelijk kan ik een beetje slapen vnvnd
pi_42726223
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:36 schreef JeroenV het volgende:

[..]

ik wil wel
Hehehe, ik kon op die opmerking wachten. Maar beide huisgenootjes willen wel mee, alleen beide hebben een praktisch bezwaartje. Dus nog even kijken wie het wordt (ik hoop dat het uiteindelijk 1 van de 2 mee gaat ). Ik was een beetje laat deze keer met iemand ervoor mee te vragen. Daar heb ik ook van geleerd....
pi_42726586
Heeft iedereen al de blogs van Tony en Scott ook gelezen? John houdt zo een verjaardagsparty ergens... Als iemand mij kan vertellen waar, dan ga ik erheen om verslag te doen
pi_42726617
ooooh numbie als ik jou was zou ik alle kroegen en cafe's afgaan
Nee is beetje onmogelijk.. maar misschien zittie wel bij jou in de buurt ofzo... raar idee lijkt mij..
pi_42726726
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:04 schreef Numbie het volgende:
Heeft iedereen al de blogs van Tony en Scott ook gelezen? John houdt zo een verjaardagsparty ergens... Als iemand mij kan vertellen waar, dan ga ik erheen om verslag te doen
Ik zet mijn geld op Jimmy Woo.
pi_42726819
Ja, dat heb ik meer gehoord. Probleem is alleen dat ik in diemen zit, en geen fan ben van de nachtbus... Twee keer mee geweest; twee keer bijna fout gegaan.
pi_42726905
hmmz nee lijkt mij ook niks die nachtbus... en een taxi dan?? mja das beetje moeilijk als je niet zeker weet dat ze daar zitten..
pi_42727252
Nou, ben benieuwd hoeveel fotos en filmpies jullie gaan schieten , zijn jullie ook van plan ze online te zetten ?. Ik iniedergeval wel.

Ik was zo van plan 18-30 uur daar te gaan staan, gaan mensen daar ook ongeveer rond die tijd daar staan ?.

Iedereen is wel lekker zenuwachtig hahah (ik ook een klein beetje) , maar het is me 2e keer ,2 jaar geleden in Irland gezien , dat was ook superzzz maar ik hoop dat er minder vrouwevolk naar toe gaat want als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel dat gekrijs op die bootlegs die ik heb, kan ze amper luistereren zonder iemand weer wat zinloos te horen zeggen (shreeuwen , blerren , krijsen haha

Niets voor niets dat hij is dat interview bij Ellen zo'n reactie maakte van " were are the guys"

maar ben benieuwd naar jullie ervaringen overmorgen, !!!!

Oja ik hoorde dat er ook een afterparty was .. veel info heb ik er niet over kunnen vinden dus kan iemand mij wat inlichten over hoe dat zit.

erg bedankt

DT
pi_42727423
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef Gosjke het volgende:
Ik zeg dat we ff een banner maken
Maak er dan één zo van:

Better late then never

(happy birthday)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: