De site is gewoon teringtraag vanavond; weet ook niet wat het is...quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:14 schreef Gosjke het volgende:
Wrom is Fok zo irritant met foutmeldingen enzo?
Anyway: ik snap je helemaal Numbie, werd gewoon al blij van de gedachte dat ie int land is. Hyper de hyper!
Al ga ik 'm toch nergens zien of ontmoeten, want dat is mijn geluk, ik loop bekende mensen altijd mis...
quote:John Mayer - Continuum
maandag 16 oktober 2006 om 14:02
In Amerika is John Mayer al jaren een grote ster, in Europa blijft het een beetje behelpen voor de 30-jarige zanger. Of daar met zijn derde studioalbum Continuum verandering in komt is de vraag, want de plaat staat weer vol met typisch Amerikaanse kwaliteitspop-voor-volwassenen: verzorgde muziek, een tikje te glad geproduceerd en daarmee op het eerste gehoor niet al te spannend. Toch verdient de plaat extra draaibeurten, want Mayer is wel degelijk een bijzonder getalenteerd songschrijver. Op zijn debuut Inside wants out (1999) deed hij dat nog vooral met de akoestische gitaar, maar zijn muzikale horizon is inmiddels aardig verbreed. Soul en blues zijn nu de belangrijkste inspiratiebronnen voor een elftal uitstekende liedjes, aangevuld met een aardige cover van Jimi Hendrix' Bold as love. Toch zou je willen dat Mayer de scherpe randjes soms eens aan zijn muziek liet zitten en dat hij de wat oubollig klinkende gitaarsolo's achterwege had gelaten. Hoe goed hij ook is, met een beetje meer peper erin zou zijn muziek nog een stuk lekkerder klinken. (G.V.)
(3 en een half van de 5 sterren)
Vind het niet echt een heel positieve review. Op Heavier things zit wat meer peper en zout gestrooid, maar dat album vind ik nu juist het minste van zijn albums. Toegegeven, een nummer als 3X5 is erg lekker. Maar zoals eerder besproken had zo'n nummer ook niet echt op het album gepast. Het sterke vind ik juist dat de nummers zo rustig zijn, helemaal gezien de sfeer die om het album heen hangt. Die is ook niet al te positief....quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:37 schreef Numbie het volgende:
Iedereen deze week de Sp!ts lezen!!
[..]
ik wil welquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:25 schreef Toad het volgende:
En eerlijk gezegd is het nog onzeker wie ik meeneem zelfs...
Hehehe, ik kon op die opmerking wachten. Maar beide huisgenootjes willen wel mee, alleen beide hebben een praktisch bezwaartje. Dus nog even kijken wie het wordt (ik hoop dat het uiteindelijk 1 van de 2 mee gaatquote:
Ik zet mijn geld op Jimmy Woo.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:04 schreef Numbie het volgende:
Heeft iedereen al de blogs van Tony en Scott ook gelezen? John houdt zo een verjaardagsparty ergens... Als iemand mij kan vertellen waar, dan ga ik erheen om verslag te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |