abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42703302
Ja, klopt gewoon geen zak van... Verwijder het ding toch na de Europese shows waarschijnlijk
pi_42703370
Comfortable?

13 nummers, dus reken maar op wat langer dan een uur denk ik.
pi_42703377
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef Numbie het volgende:
Ja, klopt gewoon geen zak van... Verwijder het ding toch na de Europese shows waarschijnlijk
Clarity, No Such Thing, Bigger Than my body, stiekem blijf ik hopen...
pi_42703934
Hmm.. ik klink vast als een verwend kind, maar: ik wil MEEER! Ik wil freaking Good Love en I Don't Trust Myself!!! Who's with me? Ik ga gewoon een sneu blaadje maken

Maar euhm.. klopt dit idd ongeveer want ik ben een beetje in de war nu..

13 keer gemiddeld 6 min ofzo (met al die interludes en solo's enzo), is dus zeg maar 1 uur en 20 min?
pi_42704319
Denk dat je idd daar wel van kunt uit gaan; en hij moet gewoon Good Love spelen! Moet, moet, moet, moet gewoon: dat is echt zo'n nummer dat live het beste uit de verf komt
pi_42704880
Ik zeg dat we ff een banner maken
pi_42705071
Joh, we staan toch vooraan. We zeggen/schreeuwen het hem gewoon toe
pi_42705896
De hele avond als t even stiller wordt zo'n stel idioten daarvoor "GOOD LOVE"

*John werpt blik omlaag*

GOOOOOOOOOOD LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!

*John rolls eyes at girls on the front row*

GOOOOOOD LOOOOOHOOOOOOOOOVE!

"Ok, ok.. FINE! Stop it already!"

pi_42705982
Wat voor nummer is comfortable?
pi_42706083
Of we maken onze eigen setlist en plakken die over het origineel op het podium.. of nee beter: erbij.
pi_42706224
Nu al de setlist online? Wow..
pi_42706525
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef JeroenV het volgende:
Wat voor nummer is comfortable?
Van Inside Wants Out, die is ooit uitgekomen nog voor RFS. Gewoon een typisch lief John liedje als je t mij vraagt en 't blèrt lekker mee
pi_42707400
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Gosjke het volgende:
De hele avond als t even stiller wordt zo'n stel idioten daarvoor "GOOD LOVE"

*John werpt blik omlaag*

GOOOOOOOOOOD LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!

*John rolls eyes at girls on the front row*

GOOOOOOD LOOOOOHOOOOOOOOOVE!

"Ok, ok.. FINE! Stop it already!"

doen we!! Ik ga je eraan houden hoor Vraag wel aan Mar en Fien of ze meehelpen met blèren
pi_42708107
Ik heb net ff lopen tellen hè; hij heeft de afgelopen 19 shows geopend met Belief, zonder gein... Denk dat we er dus redelijk wel van uit kunnen gaan dat we die te horen krijgen
pi_42716521
Hij is nu dus in Londen
pi_42717230
Ik blijf erbij: de logica van die planning. En meer dates had makkelijk gegaan.

and may I add: I want that hat

Ey dat rijmde

[ Bericht 65% gewijzigd door Jill-RMC op 16-10-2006 11:07:29 ]
pi_42717429
Hoe laat gaat iedereen morgen zo ongeveer?
pi_42720688
quote:
POSTED BY JOHN MAYER AT 05:42 AM FROM AMSTERDAM, NETHERLANDS
He's in the house
pi_42721247
wooohoo
pi_42721626
Half 9 daar zijn. Ik hoef echt niet helemaal vooraan te staan, ben lang genoeg. En waarom gaan jullie niet gewoon met de auto er naartoe? Er is een parkeergarage een paar honderd meter van de welkweg.
pi_42721698
Ok, als iemand dan ook maar iets weet over in welk hotel hij verblijft wil hij/zij dat dan zsm posten? Ik gok Amstel of The Grand... Dan ga ik vanavond nog ff de stad in denk ik
pi_42722260
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 16:55 schreef nemesis4 het volgende:
Half 9 daar zijn. Ik hoef echt niet helemaal vooraan te staan, ben lang genoeg. En waarom gaan jullie niet gewoon met de auto er naartoe? Er is een parkeergarage een paar honderd meter van de welkweg.
Ja en dan betaal je je gelukkig niet blauw aan parkeergeld. Plus het geld wat je kwijt ben aan benzine. Kan ik zo 2 leuke merch shirtjes van kopen als John tenminste merch meeheeft. Gratis met de trein erheen bespaart toch een hoop.
pi_42722514
Ja dat is wel weer waar. We gaan met zn allen in 1 auto dus die kosten kunnen we altijd nog delen. De reden waarom we met de auto gaan is omdat de laatste trein die zorgt dat we thuiskomen om half 12 ongeveer vertrekt. Denk niet dat we dat redden. Wil er niet op gokken iig.
pi_42722677
Heb zooooveel zin in morgen mensen! Ongelooflijk zeg.. De kriebels beginnen nu echt te komen.

*draait Bigger Than My Body nog een keertje keihard*
pi_42723251
quote:
www.michielveenstra.nl - Weblog16 oktober 2006

Continuum

Ik ken de cd inmiddels al uit mijn hoofd, dankzij DJ John Mayer zelf: hij draaide vorige maand zijn nieuwe album Continuum op de Amerikaanse radio met uitleg van track tot track over de totstandkoming, betekenis en andere trivia.

Nu is hij er officieel: zonder John zelf en zonder de 'You're listening to Star 98.7' jingles in de instrumentale stukjes. Even wennen, maar wat overblijft is een pracht-album met natuurlijk de single Waiting On The World To Change en mooie tracks als Stop This Train, The Heart Of Life, Vultures, Hendrix-cover Bold As Love en afsluiter Find Another You. John Mayer goes soul!

Vanavond na een week vakantie weer werken, maar morgenavond alweer vrij voor John Mayer in de Melkweg. Needless to say, daar heb ik hul vul zin in!

16/10/06 11:21 | (2)

[ Bericht 11% gewijzigd door Numbie op 16-10-2006 20:22:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')