Clarity, No Such Thing, Bigger Than my body, stiekem blijf ik hopen...quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef Numbie het volgende:
Ja, klopt gewoon geen zak van... Verwijder het ding toch na de Europese shows waarschijnlijk
Van Inside Wants Out, die is ooit uitgekomen nog voor RFS. Gewoon een typisch lief John liedje als je t mij vraagtquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef JeroenV het volgende:
Wat voor nummer is comfortable?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Gosjke het volgende:
De hele avond als t even stiller wordt zo'n stel idioten daarvoor "GOOD LOVE"
*John werpt blik omlaag*
GOOOOOOOOOOD LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!
*John rolls eyes at girls on the front row*
GOOOOOOD LOOOOOHOOOOOOOOOVE!
"Ok, ok.. FINE! Stop it already!"
![]()
![]()
Ja en dan betaal je je gelukkig niet blauw aan parkeergeld. Plus het geld wat je kwijt ben aan benzine. Kan ik zo 2 leuke merch shirtjes van kopen als John tenminste merch meeheeft. Gratis met de trein erheen bespaart toch een hoop.quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:55 schreef nemesis4 het volgende:
Half 9 daar zijn. Ik hoef echt niet helemaal vooraan te staan, ben lang genoeg. En waarom gaan jullie niet gewoon met de auto er naartoe? Er is een parkeergarage een paar honderd meter van de welkweg.
quote:www.michielveenstra.nl - Weblog16 oktober 2006
Continuum
Ik ken de cd inmiddels al uit mijn hoofd, dankzij DJ John Mayer zelf: hij draaide vorige maand zijn nieuwe album Continuum op de Amerikaanse radio met uitleg van track tot track over de totstandkoming, betekenis en andere trivia.
Nu is hij er officieel: zonder John zelf en zonder de 'You're listening to Star 98.7' jingles in de instrumentale stukjes. Even wennen, maar wat overblijft is een pracht-album met natuurlijk de single Waiting On The World To Change en mooie tracks als Stop This Train, The Heart Of Life, Vultures, Hendrix-cover Bold As Love en afsluiter Find Another You. John Mayer goes soul!
Vanavond na een week vakantie weer werken, maar morgenavond alweer vrij voor John Mayer in de Melkweg. Needless to say, daar heb ik hul vul zin in!
16/10/06 11:21 | (2)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |