abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:40:54 #1
156854 Raimon_
Chicks rulez 3<
pi_42292943
Ook al zijn ze toch een tijdje er, en nu wat bekender met het mooie nummer Through Glass popup toelaten om het nummer te zien

Een klein beetje info van wikipedia

Stone Sour is een Amerikaanse hardrockband en werd opgericht in 1992 door Joel Ekman en de latere zanger van Slipknot Corey Taylor.

De band kwam niet echt op gang en speelde in kleine zalen en wisten dan pas een uurtje vol te krijgen, tot in 1995 gitarist Jim Root de band kwam versterken. Maar in 1997 stopte Taylor met de band om zich bij Slipknot te voegen. Elk bandlid ging zijn eigen weg, Joel ging serieus aan zijn gezin werken, Jim voegde zich een jaar later aan bij Slipknot en Shawn werd de manager van Slipknot. Het leek het einde van Stone Sour tot Josh in 2000 Corey hielp met het schrijven van teksten. En na anderhalf jaar songteksten schrijven stond Stone Sour weer terug op de kaart.

In 2006 stapte Joel Ekman uit de band, vanwege de ernstige ziekte van zijn kind.

In 2006 brengt de band het nieuwe album Come What(ever) May uit. De drums op deze cd zijn ingespeeld door Roy Mayorga (ex-Soulfly) die later ook de nieuwe drummer werd.

Tot zo ver een kleine bio er over, maar ik vindt het wel mooi dat ze hardrock, en dan iets heel anders kwa muziek genre doen.
Aangezien ik niet zo dol ben op hardrock ben ik deze muziek toch wel mooi gaan vinden.
Dus ik dacht dit kan niet onbreken deze band
Nederlandse phpBB support , documentatie, vertalingen -&gt; http://www.phpBBservice.nl | PMMM mij | SlamFM | Hoe ga jij met internetprivacy om?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 oktober 2006 @ 21:44:23 #2
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_42293078
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:40 schreef Raimon_ het volgende:
Shawn werd de manager van Slipknot.
stage manager is toch iets heel anders dan "de manager".
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:32:21 #3
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_42306217
Niet een klein beetje dubbel?
Stone Sour - Come What(ever) May
  maandag 2 oktober 2006 @ 23:51:59 #4
156854 Raimon_
Chicks rulez 3<
pi_42323842
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:32 schreef Djaser het volgende:
Niet een klein beetje dubbel?
Stone Sour - Come What(ever) May
Ik dat dat ie er niet in stond, ik zag hem niet , ook niet in het overzicht
Maar dan is het een beetje erug dubbel idd
Nederlandse phpBB support , documentatie, vertalingen -&gt; http://www.phpBBservice.nl | PMMM mij | SlamFM | Hoe ga jij met internetprivacy om?
pi_42325507
ik sluit deze daarom maar, misschien OP even copy-pasten als post in het nieuwe topic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')