Dat valt op he, een gigantische piek in mijn statistieken..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:43 schreef staticdata het volgende:
@ ursel geef me je wachtwoord voor bf en ik haal je rang wel
Kan Umm-Qasr met zijn 0 punten er niet uitgehaald worden..??quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://sport.fok.nl/voetbal/subleagues/1787
Ik denk dat hij je dan gaat misbruiken om je bv een flink aantal keer dood te laten rijden omdat er nog wel wat mensen zijn die de doodrij-badge nog willen halenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat valt op he, een gigantische piek dip in mijn statistieken..![]()
done, sorry Umm-Qasrquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan Umm-Qasr met zijn 0 punten er niet uitgehaald worden..??
Die heeft niet eens een team opgesteld..![]()
nou die paar punten die je hebt, daarvoor zullen ze je account niet resetten hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat valt op he, een gigantische piek in mijn statistieken..![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou die paar punten die je hebt, daarvoor zullen ze je account niet resetten hoor![]()
Sh*t nu kom ik nog dichterbij de laatste plekquote:
Nee kapotte 360. Ben inmiddels al 15 min het muziekje kwijt. Nu hoor ik hem alleen nog maar over gaan. Ander nadeel is dat de telefoon geen speaker functie heeft en ik al een half uur met 1 hand aan het werk ben. Het klemmen in mijn nek werkt ook niet al te best, het geluid is gewoon te zacht uit die klote telefoonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:22 schreef ursel het volgende:
Wil je af van die melding dat je mogelijk de dupe bent van een illegale versie..
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu maar weer opnieuw gebeld en wat denk je nu is het ineens nog maar 10 min wachten???
Heb net 40 min. gewacht, terwijl het er 20 hadden moeten zijn.
Zucht.
Ik heb nu tenminste weer me muziekje terug
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:49 schreef staticdata het volgende:
met een kapotte 360 ga je toch naar de winkel?
moet frank zich al zorgen gaan maken met zijn gloednieuwe 360?
Dus als ik het goed begrijp kan ik de XBOX bij jou gewoon jatten en dan zelfs nog service krijgen van MS??quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eindelijk heb ik contact gelegd met MS. Ze komen hem ophalen en dan gaan ze hem repareren
Ik kan wel naar een winkel gaan, maar ik heb
a. geen kassabon
b. geen idee in welke winkel hij gekocht is
c. het gaat makkelijker en sneller via de telefoon.
Hoe denk je dat ik aan de mijne ben gekomenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp kan ik de XBOX bij jou gewoon jatten en dan zelfs nog service krijgen van MS??![]()
Hij kan het aan, ik ga weer beginnen met spelenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben benieuwd of mijn laptop het aan kan
Dat is wel Fokked op! Maar heb je dan nooit een acceptgiro gehad ofzo...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:41 schreef jpjedi het volgende:
Dit moet je toch eens allemaal uitleggen Jorrit
Ik heb ook wat meegemaakt. Gister valt er een arrondissement verklaring in de bus. Dagvaarding tav mij. :S.
Wat blijkt nou, Ik heb een opknapmotor in de schuur gehad (al half jaar geleden verkocht in onderdelen) en het was in feite niet meer als een frame en een los blok. Ooit nog eens een projectje maar niet verder gekomen dan het schoonmaken wegens tijdgebrek. Maat van me heeft hem opgeknapt verder en dingetje ziet er leuk uit. Ik heb uit nonchalance de motor niet geschorst bij de belasting met de intentie dat hij toch zo weer verkocht zou worden. Je voelt hem aankomen, de motor was wel bekend bij de belasting maar ik had dus geen geldige verzekering. Mijn fout en geef ik ruiterlijk toe. Er was al eens gebeld over de situatie en die heb ik toen uitgelegd. Ze zouden me over een tijd wel informeren over de sanctie van waarschijnlijk een boete.
Maar dan nu dus een dagvaarding voor 10 november in de bus..SJIESUS ben toch geen crimineel ofzo? Ga boeven vangen zeg! Geef me die acceptgiro en ga nuttige dingen doen. *zucht* Af en toe heb ik toch zo de balen van heel dat Nederland.
Tja, da's klote. Jij gaat daar straks naar toe, legt alles uit, je krijgt een boete en klaar. Weer een hele dag naar de klote en die boete dek niet eens de kosten van je dagvaardingquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:41 schreef jpjedi het volgende:
Maar dan nu dus een dagvaarding voor 10 november in de bus..SJIESUS ben toch geen crimineel ofzo? Ga boeven vangen zeg! Geef me die acceptgiro en ga nuttige dingen doen. *zucht* Af en toe heb ik toch zo de balen van heel dat Nederland.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Welkom Delta32. Vergeet niet om ook [BoF] als prefix in te vullen en kom ook eens op onze gezellige TS server.
En jou vrouwtje moet regelt alle financien bestuurslid zeker..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:41 schreef jpjedi het volgende:
Dit moet je toch eens allemaal uitleggen Jorrit
Ik heb ook wat meegemaakt. Gister valt er een arrondissement verklaring in de bus. Dagvaarding tav mij. :S.
Wat blijkt nou, Ik heb een opknapmotor in de schuur gehad (al half jaar geleden verkocht in onderdelen) en het was in feite niet meer als een frame en een los blok. Ooit nog eens een projectje maar niet verder gekomen dan het schoonmaken wegens tijdgebrek. Maat van me heeft hem opgeknapt verder en dingetje ziet er leuk uit. Ik heb uit nonchalance de motor niet geschorst bij de belasting met de intentie dat hij toch zo weer verkocht zou worden. Je voelt hem aankomen, de motor was wel bekend bij de belasting maar ik had dus geen geldige verzekering. Mijn fout en geef ik ruiterlijk toe. Er was al eens gebeld over de situatie en die heb ik toen uitgelegd. Ze zouden me over een tijd wel informeren over de sanctie van waarschijnlijk een boete.
ik heb mn leasebak nog nooit opgegeven bij de BDquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:20 schreef ursel het volgende:
[..]
En jou vrouwtje moet regelt alle financien bestuurslid zeker..![]()
![]()
![]()
Maar wel flink klote zeg.. Blijkt altijd maar weer dat je met de BD nooit moet sollen of laten versloffen van, komt wel goed..![]()
hopelijk gaan ze de n.a.v. dit jaar niet terug kijken in je verleden anders kan je een aardige naheffing verwachten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb mn leasebak nog nooit opgegeven bij de BD![]()
ik know!!! maar als goed accountant heb ik dat bedrag gereserveerdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
hopelijk gaan ze de n.a.v. dit jaar niet terug kijken in je verleden anders kan je een aardige naheffing verwachten.
ik zit tot zaterdag op mn werk, is het een probleem als ik even pasquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
SERVER VULLEN!!!!!
Waarom heet je nu [GTN] [BoF]-Gans?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
SERVER VULLEN!!!!!
Istie al vol..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
SERVER VULLEN!!!!!
hee GAST!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:11 schreef RudyCarell het volgende:
GASTEN... even stemmen voor Infantry Only... anders wordt dit gewoon de eindstand
kom ik aan met m'n 196quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
met io tel je pas mee vanaf 200+![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een crimineel in de Clan?Meeting vanavond jongens?
dat was ik, en daarvoor bied ik ook mijn excuses aan. het posten van die log was in mijn ogen wel noodzakelijk, en anders had ik er wel een samenvattinkje van gemaakt. (zo schokkend was het overigens niet). ik wilde slechts duidelijk maken aan de rest van de admins dat er mensen waren die niet blij waren dat we bepaalde dingen geheim hielden. dat was nou eenmaal nodig, want als je 40 kapiteins op 1 schip hebt die allemaal hun zegje willen doen, dan ben je volgend jaar nog bezig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef -chiel- het volgende:
Dit soort berichten hebben wij allemaal een aantal weken gelezen, en dan doen wij stiekem?sorry hoor
En als ik daar iemand vragen over stel dan gaat diegene heel gewichtig doen en een log posten in het afgesloten admin-gedeelte![]()
![]()
![]()
(volgens mij zijn er forums waar je gebanned wordt als je zoiets doet!)
was enkel bedoeld dat je straks niet krijgt van dat ze niets gezien hebbenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:54 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hee GAST!
Relax! Mensen zitten ook gewoon wel eens op het werk en kunnen niet altijd gelijk reageren he!
jemig zeg, wat een gezeik weer, we willen alleen wat gaan drinken met z'n vieren als het uitkomt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan er om lachen, maar heb vaak genoeg projecten als BOF! zien falen doordat kliekjes eigen inittiatieven gaan ontplooien buiten de gestructureerde weg om. Hierdoor gaat er wrijving komen en valt het geheel uit elkaar.![]()
Het laatste wat ik momenteel wil is dat dit ook met BOF! gaat gebeuren.![]()
Het was dan ook alleen advies.. Van mij mogen jullie profesioneel BF2 gaan gamen hoor om BOF! bekend te maken..![]()
We hadden het al afgelsoten en bier erover gedronken, komt Escape hem weer ff oprakelen..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:06 schreef escape_nl het volgende:
[..]
jemig zeg, wat een gezeik weer, we willen alleen wat gaan drinken met z'n vieren als het uitkomt.
Denk je nou echt dat ik nog bf2 ga spelen als Pro?
Ik zal het even overleggen met Jorrit en andere hoog geplaatsden.
Info zsm
Spuit 11 meneer Nielsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:06 schreef escape_nl het volgende:
[..]
jemig zeg, wat een gezeik weer, we willen alleen wat gaan drinken met z'n vieren als het uitkomt.
Denk je nou echt dat ik nog bf2 ga spelen als Pro?
Ik zal het even overleggen met Jorrit en andere hoog geplaatsden.
Info zsm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |