Waarom wil je mijn e-mail adres?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan je mij even een mailtje sturen dan weet ik je e-mail adres. mijn adres
sanderdubbeldam apuhstaart hotmail.com
dank u![]()
dan kan je ik internetadressen sturen van MILF sites, nou goed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Waarom wil je mijn e-mail adres?![]()
Ik dacht dat ik moest zwaaien als ik aan weekend toe was en dat deed ik toen![]()
Mooiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:33 schreef staticdata het volgende:
dan kan je ik internetadressen sturen van MILF sites, nou goed.
Dan kom ik zo even op MSNquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:36 schreef staticdata het volgende:, om vaag te blijven
![]()
ik wil e.e.a. concreet gaan maken
niels erbij en dan diamond. zijn we helemaal klaar.![]()
Jullie gaan toch niet collectief BoF! verlaten he??quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:36 schreef staticdata het volgende:, om vaag te blijven
![]()
ik wil e.e.a. concreet gaan maken
niels erbij en dan diamond. zijn we helemaal klaar.![]()
Ik heb er nu al 2 gestuurd!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:42 schreef staticdata het volgende:
nog geen mail gezien..
En dan ben ik een eikel!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk geheimzinnigheid. Kunnen we raden wat ze van plan zijn.
Goed wat zijn de ingredienten:
Men neme een Eikel, een gigalo, een ex-BF2 speler en een Infantry Only Medic hoer.
Wat kunnen we hiervan maken?
ze gaan overstappen naar Trackmaniaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk geheimzinnigheid. Kunnen we raden wat ze van plan zijn.
Goed wat zijn de ingredienten:
Men neme een Eikel, een gigalo, een ex-BF2 speler en een Infantry Only Medic hoer.
Wat kunnen we hiervan maken?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ze gaan overstappen naar Trackmania![]()
Is dat niet de taak van de grote smurf?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk dat ze een wervingscampagne gaan starten voor nieuw BoF talent
Ben je hem nou gewoon vergeten uit te nodigen voor jullie geheime vergadering??quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:52 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Is dat niet de taak van de grote smurf?
Ik had gehoopt dat aan jullie uit te bestedenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:52 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Is dat niet de taak van de grote smurf?
Ik zit in Leiden en moet gewoon werken..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
3 Oktober, 3 oktober...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |